Oorspronkelijk geplaatst door Hozee
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenOei, gaat de politie dan sommige van hun eigen voertuigen in beslag laten nemen?..... = leven & laten leven = Italië = Griekenland = Polen = België = Oekraïnië, enz....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMijn kar heeft ook 136 Pk (100 kW) op papier, omwille van de voordeligere BIV, in werkelijkheid heeft 'ie er evenveel als de 'niet-voordelige' 318d's, en dat is 143 Pk. En moest ze 'm op de testbank zetten, dan kunnen het er misschien wel 148 zijn.
Comment
-
Bruno,
Heb sinds vorige week een C220 (163) en was even gaan kijken op je site. Daar staat echter geen prijs bij terwijl dit wel het geval is voor de 170pk versie. Kan je mij wat meer details geven?
Verder ben ik geïnteresseerd in de vermogensgrafiek voor en ná het chippen. In de garage vertelden ze mij dat het extra koppel dat de 250 heeft tov de 220 maar beschikbaar is gedurende 200toeren en bijgevolg niet echt voelbaar is. Daarmee dat ik de vermogenscurve graag eens gezien had. Want als dit maar voor 200toeren beschikbaar is dan lijkt me dit niet echt interessant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenMaar 30 NM meer? Lijkt mij sterk. Daar komt gemakkelijk 60 á 100 NM bij met een fatsoenlijke tuning, naargelang het bouwjaar.
En voor zover ik weet, ook uit ervaring, is het koppel over gans het toerenbereik voelbaar.
Denk dat je garagist niet goed op de hoogte is.
Je hebt iets te snel gelezen. Ik had het over de C220 tov de C250. Jij hebt gedaan: 250-220=30
Het verschil is 100nm btw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk BerichtenBruno,
Heb sinds vorige week een C220 (163) en was even gaan kijken op je site. Daar staat echter geen prijs bij terwijl dit wel het geval is voor de 170pk versie. Kan je mij wat meer details geven?
Verder ben ik geïnteresseerd in de vermogensgrafiek voor en ná het chippen. In de garage vertelden ze mij dat het extra koppel dat de 250 heeft tov de 220 maar beschikbaar is gedurende 200toeren en bijgevolg niet echt voelbaar is. Daarmee dat ik de vermogenscurve graag eens gezien had. Want als dit maar voor 200toeren beschikbaar is dan lijkt me dit niet echt interessant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Asimo Bekijk Berichtenik post even een vraag voor een kameraad.
Hij heeft een honda accord 2.2 i-ctdi maar de pre facelift, de 5bak dus.
De wagen heeft momenteel ongeveer 195d km, is het nog aan te raden deze te chippen of best niet?
Mvg
Comment
-
-
Chiptuning
Mijn Mazda 3 1.6 CDVi laten chiptunen bij Ziptuning in Evergem. Ik wordt nauwelijks vermogenwinst gewaar en verbruik is met eenzelfde rijstijl gemiddeld meer dan1l/100km gestegen. Men heeft dit gratis nagezien en aangepast en het is nog verslecht. Nu bied men de wagen gratis op de testbank te plaatsen om na te kijken of er al dan niet vermogenwinst is. In verband met het verbruik zeggen ze dat dit nooit een vast gegeven is....
Ik denk er aan de originele software terug te plaatsen.
Comment
-
er bestaat hier zelfs al een topic over, het is misschien niet jouw schuld dat je auto "fout" is gechipt, maar je had het bedrijf beter eerst eens opgezocht en naar reacties gepeild.
dit is misschien een tip voor de toekomst, ik vindt het wel spijtig voor jou natuurlijkporsche 4ever
'06 Skyteam Dax 50cc
Comment
-
Ik heb onlangs een Renault Megane 2 van 2006 overgenomen van iemand en denk erover om deze te laten chippen. Origineel heeft deze 105pk en 240nm en chiptuners kunnen deze naar 130pk en +- 300nm brengen. Ik zou hem zoizo laten chippen bij een goede tuner, liever wat duurder en beter dan achteraf bedrogen uit te komen.
Is het nog aangeraden om een wagen die al 92k km heeft gereden nog te chippen? En kan het 1.5dci blok van renault dat aan?
Comment
Comment