Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk Berichten
    Inderdaad. De ESSO in Sint-Michiels, Brugge is redelijk goedkoop
    Shell Express, enkele 100'en meters verder, is zelfs nog goedkoper
    My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
      Meestal zelfde prijs hoor Soms een cent duurder soms wat goedkoper
      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Voor mij is de makro het goedkoopste, of anders de Shell aan de carrefour in Schoten.
        Ik heb nog geen klachten gehad van de makro.

On topic:
        Ik denk dat ik deze zomer eens bij Bruno zal passeren voor een kuur.
        Hoeveel halen jullie gemiddeld uit een 1.9 TDI 105 pk vanuit de leon?
        BMW X5 45e

Comment

Ik ga altijd naar Shell. Auto is eens beginnen sputteren na het tanken bij Esso

Comment

Vandaag (alléé was wel gisteren ) getankt bij Shell Express € 1.41 gekeken naar de andere pompen Esso was ook € 1.41 en de Texaco wat verder was € 1.43... dus gisteren niet goedkoper
            Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Voor mij is de makro het goedkoopste, of anders de Shell aan de carrefour in Schoten.
              Ik heb nog geen klachten gehad van de makro.

On topic:
              Ik denk dat ik deze zomer eens bij Bruno zal passeren voor een kuur.
              Hoeveel halen jullie gemiddeld uit een 1.9 TDI 105 pk vanuit de leon?
              ca 145pk en 320Nm

Comment

• De vraag is ergens op het forum gesteld geweest maar had geen zin om 33 paginas te lezen of er een antwoord is geweest, maar ik ben al met twee wagens naar ATM chiptuning geweest en zeer tevreden. Een Audi A4 1.9Tdi en een BMW 520Td E61, allebij hadden ze ongeveer 150000km toen ik ermee ging en heb er telkens 60000km mee gereden.
                Heb nu voor de VW Eos 2.0tdi een offerte ontvangen van 250euro en ga terug zodra ik hem thuisheb.

Comment

• Ga je naar de Nederlandse vestiging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                    Ga je naar de Nederlandse vestiging?
                    nee ben in Houthalen geweest, je kan er lekker in de zetel wachten met een gratis koffietje, of naar de andere karren kijken en op een uurtje of twee ben je terug buiten.
                    Het is wel kleinschalig en een beetje achterin gelegen, het reclamebord buiten laat nog de vorige naam van het bedrijf zien (ben ik ff kwijt).
                    Voor 50 euro kan je er ook een 'voor en na' laten uitlezen op de testbank.
                    Er komen regelmatig promotiestunts zoals wintertuning of zo, en dan kan je een korting krijgen of een gratis uitlezing op de testbank.
                    op atm-chiptuning.com kan je een offerte laten maken die dan wel enkele weken geldig blijft.
                    Als je een telefoonnummer geeft bellen ze wel op vanuit de hoofdzetel in Nederland om je een beetje te pushen, het blijven hollanders hee
                    Last edited by ; 02/03/2012, 15:54.

Comment

• 250 Euro voor een chiptuning is niet veel. Chippen die gasten op maat? Dat zou me verbazen trouwens. Hoeveel pk heb je na tuning met zo'n 2.0TDI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Broncky Bekijk Berichten
                        nee ben in Houthalen geweest, je kan er lekker in de zetel wachten met een gratis koffietje, of naar de andere karren kijken en op een uurtje of twee ben je terug buiten.
                        Het is wel kleinschalig en een beetje achterin gelegen, het reclamebord buiten laat nog de vorige naam van het bedrijf zien (ben ik ff kwijt).
                        Voor 50 euro kan je er ook een 'voor en na' laten uitlezen op de testbank.
                        Er komen regelmatig promotiestunts zoals wintertuning of zo, en dan kan je een korting krijgen of een gratis uitlezing op de testbank.
                        op atm-chiptuning.com kan je een offerte laten maken die dan wel enkele weken geldig blijft.
                        Als je een telefoonnummer geeft bellen ze wel op vanuit de hoofdzetel in Nederland om je een beetje te pushen, het blijven hollanders hee
                        Dus hebben ze in Houthalen een vermogensbank, als ik het goed begrijp?

Comment

• Inderdaad, een vermogentestbank hebben ze.
                          En de mijne is van 163 naar 200pk gefiktst....
                          De nm heb ik ergens maar kan ik zo vanbuiten niet zeggen, ik post het hier wel eens
                          Je kan trouwens altijd via de site een offerte aanvragen op maat van jou wagen, ik had de mijne telkens binnen 24u.
                          er zijn geen verplichtingen aan verbonden...

Comment

• Als ze echt goed zijn én met een vermogensbank, chapeau voor de prijs die ze vragen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                              Als ze echt goed zijn én met een vermogensbank, chapeau voor de prijs die ze vragen...
                              die 50€ is voor de vermogenstest, niet voor de remapping

Comment

• Ja dat had ik wel begrepen maar ik had het over de totaalsom van 300€, inclusief bank dus.

Comment

• heb de gegevens van ATM terug gevonden
                                  van 163 naar 200pk = +37pk of +23%
                                  van 350nm naar 420nm = + 70nm of +20%
                                  Heb verbruik is gezakt van 7.4 naar 7.1 Liter, hetgeen niet spectaculair is maar toch interresant.
                                  Ik hou dan wel dezelfde rijstijl aan als vroeger (of dat probeer ik toch).
                                  Maar omdat je minder diep op de pedaal moet om te accelereren heeft dit toch een voordeel.

Comment

• procenten

Die procenten zijn wel leuk om eens te berekenen.
                                    Bij m'n BMW 116d is dit:

van 260Nm naar 433Nm = 66,5%
                                    van 115 pk naar 183 pk = 59%

Nog geen seconde spijt van gehad en rijdt zeer soepel en ook met minder verbruik.
                                    Getuned bij BR-Performance.

Comment

• Ja, dat is het voordeel van een 116d, vanaf een bepaald bouwjaar, net zoals dat ook geldt voor een 325d.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ßart West-VL. Bekijk Berichten
                                        Die procenten zijn wel leuk om eens te berekenen.
                                        Bij m'n BMW 116d is dit:

van 260Nm naar 433Nm = 66,5%
                                        van 115 pk naar 183 pk = 59%

Nog geen seconde spijt van gehad en rijdt zeer soepel en ook met minder verbruik.
                                        Getuned bij BR-Performance.
                                        ja watte, waarom zou je dan nog een duurdere 118 of 120 kopen?
                                        Mss de 120 nog om 200 pk+ te hebben?

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

• niet om moeilijk te doen, maar zoiets kunt ge niet in procenten omzetten. Dikke statistische fout
                                          Last edited by flappy; 07/03/2012, 10:13.
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X