Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenShell Express, enkele 100'en meters verder, is zelfs nog goedkoperHier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Voor mij is de makro het goedkoopste, of anders de Shell aan de carrefour in Schoten.
Ik heb nog geen klachten gehad van de makro.
On topic:
Ik denk dat ik deze zomer eens bij Bruno zal passeren voor een kuur.
Hoeveel halen jullie gemiddeld uit een 1.9 TDI 105 pk vanuit de leon?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenShell Express, enkele 100'en meters verder, is zelfs nog goedkoper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenShell Express, enkele 100'en meters verder, is zelfs nog goedkoperHier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVoor mij is de makro het goedkoopste, of anders de Shell aan de carrefour in Schoten.
Ik heb nog geen klachten gehad van de makro.
On topic:
Ik denk dat ik deze zomer eens bij Bruno zal passeren voor een kuur.
Hoeveel halen jullie gemiddeld uit een 1.9 TDI 105 pk vanuit de leon?
Comment
-
De vraag is ergens op het forum gesteld geweest maar had geen zin om 33 paginas te lezen of er een antwoord is geweest, maar ik ben al met twee wagens naar ATM chiptuning geweest en zeer tevreden. Een Audi A4 1.9Tdi en een BMW 520Td E61, allebij hadden ze ongeveer 150000km toen ik ermee ging en heb er telkens 60000km mee gereden.
Heb nu voor de VW Eos 2.0tdi een offerte ontvangen van 250euro en ga terug zodra ik hem thuisheb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenGa je naar de Nederlandse vestiging?
Het is wel kleinschalig en een beetje achterin gelegen, het reclamebord buiten laat nog de vorige naam van het bedrijf zien (ben ik ff kwijt).
Voor 50 euro kan je er ook een 'voor en na' laten uitlezen op de testbank.
Er komen regelmatig promotiestunts zoals wintertuning of zo, en dan kan je een korting krijgen of een gratis uitlezing op de testbank.
op atm-chiptuning.com kan je een offerte laten maken die dan wel enkele weken geldig blijft.
Als je een telefoonnummer geeft bellen ze wel op vanuit de hoofdzetel in Nederland om je een beetje te pushen, het blijven hollanders hee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Broncky Bekijk Berichtennee ben in Houthalen geweest, je kan er lekker in de zetel wachten met een gratis koffietje, of naar de andere karren kijken en op een uurtje of twee ben je terug buiten.
Het is wel kleinschalig en een beetje achterin gelegen, het reclamebord buiten laat nog de vorige naam van het bedrijf zien (ben ik ff kwijt).
Voor 50 euro kan je er ook een 'voor en na' laten uitlezen op de testbank.
Er komen regelmatig promotiestunts zoals wintertuning of zo, en dan kan je een korting krijgen of een gratis uitlezing op de testbank.
op atm-chiptuning.com kan je een offerte laten maken die dan wel enkele weken geldig blijft.
Als je een telefoonnummer geeft bellen ze wel op vanuit de hoofdzetel in Nederland om je een beetje te pushen, het blijven hollanders hee
Comment
-
Inderdaad, een vermogentestbank hebben ze.
En de mijne is van 163 naar 200pk gefiktst....
De nm heb ik ergens maar kan ik zo vanbuiten niet zeggen, ik post het hier wel eens
Je kan trouwens altijd via de site een offerte aanvragen op maat van jou wagen, ik had de mijne telkens binnen 24u.
er zijn geen verplichtingen aan verbonden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenAls ze echt goed zijn én met een vermogensbank, chapeau voor de prijs die ze vragen...
Comment
-
heb de gegevens van ATM terug gevonden
van 163 naar 200pk = +37pk of +23%
van 350nm naar 420nm = + 70nm of +20%
Heb verbruik is gezakt van 7.4 naar 7.1 Liter, hetgeen niet spectaculair is maar toch interresant.
Ik hou dan wel dezelfde rijstijl aan als vroeger (of dat probeer ik toch).
Maar omdat je minder diep op de pedaal moet om te accelereren heeft dit toch een voordeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ßart West-VL. Bekijk BerichtenDie procenten zijn wel leuk om eens te berekenen.
Bij m'n BMW 116d is dit:
van 260Nm naar 433Nm = 66,5%
van 115 pk naar 183 pk = 59%
Nog geen seconde spijt van gehad en rijdt zeer soepel en ook met minder verbruik.
Getuned bij BR-Performance.
Mss de 120 nog om 200 pk+ te hebben?
Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk
Comment
Comment