morgen namiddag, niet vergeten meet&greet by BR-Performance in Willebroek ;-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het gaat over een 6 gti.
Sportluchtfilter vind ik niet echt een optie gezien ik mijn luchtfilter wil kunnen vervangen.
Dat uitspoelen en opnieuw insmeren zegt me niks (vb K&n kelken & toestanden).
Misschien de IC van een audi S3 icm een volledige uitlaatlijn (incl downpipe) + beide motor & dsgtuning.
Denk dat ik dan al op de goede weg zit?
Wat bedoel je precies met die divertor valve? Nog nooit van gehoord ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenHet gaat over een 6 gti.
Sportluchtfilter vind ik niet echt een optie gezien ik mijn luchtfilter wil kunnen vervangen.
Dat uitspoelen en opnieuw insmeren zegt me niks (vb K&n kelken & toestanden).
Misschien de IC van een audi S3 icm een volledige uitlaatlijn (incl downpipe) + beide motor & dsgtuning.
Denk dat ik dan al op de goede weg zit?
Wat bedoel je precies met die divertor valve? Nog nooit van gehoord ^^
Comment
-
Hello Tuning Fans,
Ik heb me al uren geamuseerd met lezen op dit forum, vooral dit draadje dat ondertussen in alle mogelijke richtingen off topic is gegaan .
Daarom doe ik dit ook maar even ipv een nieuw draadje te beginnen!Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten@chiptuners: is er eigenlijk al zicht op de mogelijkheid om een F20 te chippen? Een vriend van mij heeft een 120D op bestelling en twijfelt tussen PPK of chiptuning.
Aangezien ik toch wel heel wat op dit forum gelezen heb, gaat mijn voorkeur dan ook uit naar BR-Performance, dus is deze vraag aan jou gericht Bruno!
Alvast bedankt!
Rik
Comment
-
Misschien nog even "my 2 cents" over de gevolgen/gevaren van een chiptuning bij een wagen met 100.000 km.
Ik rij momenteel nog met een Seat Ibiza model 2002/2003 1.9tdi 100pk gechipt naar 130pk.
Heb deze wagen nieuw gekocht en na 40.000km laten chippen.
De ibiza is ondertss bijna 10j oud en heeft 268.000km en gaat nog steeds als een trein.
Nooit motorproblemen gehad, enkel 6maanden geleden een andere turbo(occasie, van een autoafbraak) laten steken.
Volgens mijn garagist was dit voor een auto met deze km's en leeftijd normale slijtage.
Long story short, als je een beetje normaal met de motor omspringt, de motor altijd eerst mooi warmrijden bvb, kan je er alleen maar voordeel uithalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RickyC. Bekijk BerichtenMisschien nog even "my 2 cents" over de gevolgen/gevaren van een chiptuning bij een wagen met 100.000 km.
Ik rij momenteel nog met een Seat Ibiza model 2002/2003 1.9tdi 100pk gechipt naar 130pk.
De ibiza is ondertss bijna 10j oud en heeft 268.000km en gaat nog steeds als een trein.
Nooit motorproblemen gehad, enkel 6maanden geleden een andere turbo(occasie, van een autoafbraak) laten steken.
Volgens mijn garagist was dit voor een auto met deze km's en leeftijd normale slijtage.
Long story short, als je een beetje normaal met de motor omspringt, de motor altijd eerst mooi warmrijden bvb, kan je er alleen maar voordeel uithalen.
Bij APEC gechipt trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RickyC. Bekijk BerichtenMisschien nog even "my 2 cents" over de gevolgen/gevaren van een chiptuning bij een wagen met 100.000 km.
Long story short, als je een beetje normaal met de motor omspringt, de motor altijd eerst mooi warmrijden bvb, kan je er alleen maar voordeel uithalen.Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten+1
Heb ook die ervaring gehad met een bmw e46 330d.
Met 282.000 km op de teller reed ie ook nog steeds als een trein en bij mij nog steeds met dezelfde turbo.
[reklamemodus on] Gechipt door Bruno. [reklamemodus off]Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
[reklamemodus on] Gechipt door Bruno. [reklamemodus off]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenBruno, al zicht op het chippen van de F20?
Ga mijn auto 1ste week augustus hebben...
Comment
-
Ik ben van plan mijn Volvo v50 1.6D MY2009 te laten chippen door een bedrijf, hij is momenteel al gechipt door een EZYflash achtig ding dat wij eens gekocht hebben, maar het geeft soms problemen. Ik woon in de buurt van Aalst & ik hoor dat er veel niet tevreden zijn over Heinz, over hun service/producten. Ook wil ik een uitlaat laten installeren zoals bij de D5 waarbij aan beide zijden van de achterbumper een uitlaat zit (nu is er geen uitlaat zichtbaar). Maar ik vind nergens een 'tuner' die een uitlaatsysteem heeft voor mijn volvo. Ik had al gedacht om een D5 uilaat te installeren, maar mijn plaatselijke dealer vond dat een heel belachelijk idee om zo een uitlaat te installeren. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor wel veel goeds over BR-performance te Willebroek.
Oh ja, ik ben nieuw op dit forum dus het is nog eventjes zoeken hoe het hier in elkaar zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenIk ben van plan mijn Volvo v50 1.6D MY2009 te laten chippen door een bedrijf, hij is momenteel al gechipt door een EZYflash achtig ding dat wou eens gekocht hebben, maar het geeft soms problemen. Ik woon in de buurt van Aalst & ik hoor dat er veel niet tevreden zijn over hun service/producten. Ook wil ik een uitlaat laten installeren zoals bij de D5 waarbij aan beide zijden van de achterbumper een uitlaat zit (nu is er geen uitlaat zichtbaar). Maar ik vind nergens een 'tuner' die een uitlaatsysteem heeft voor mijn volvo. Ik had al gedacht om een D5 uilaat te installeren, maar mijn plaatselijke dealer vond dat een heel belachelijk idee om zo een uitlaat te installeren. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor wel veel goeds over BR-performance te Willebroek.
Oh ja, ik ben nieuw op dit forum dus het is nog eventjes zoeken hoe het hier in elkaar zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenIk hoor wel veel goeds over BR-performance
check pm
Comment
Comment