Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben ook van Londerzeel, je zal mij dus wsl al zien rijden hebben. Ik zou zeggen we gaan is een pint drinken, beetje bijpraten, de frustraties even vergeten en wat lachen. Goed plan? Al die opgekropte energie moet toch van ergens komen...
beste, het probleem is dat de mensen hier jouw "fantastische" verhaal nog niet vergeten zijn over de wagen die in beslag werd genomen nadat hij bij de tuner buiten reed. Volgens jou was dit omdat tuning illegaal is, in de krant stond er echter "grootschalige drugs-actie", je bent toen alle geloofwaardigheid verloren en het gaat niet helpen indien je de andere forumleden aanraadt een geneesheer te raadplegen ;-)
ps ik heb nergens gezegd dat je met lachgas en getinte ruiten mag rijden, heb alleen gezegd dat chiptuning onder bepaalde voorwaarden perfect legaal KAN zijn en dat er bij het ministerie druk gewerkt wordt aan een nieuwe wetgeving die de tuner zal verplichten dit aan te geven.
Bruno of Dimitri, ik heb het hier al over met Dimitri gehad, maar ik kom binnekort eens langs om mijn V50 te hermappen, maar ik heb al gelezen dat bij de dieselmotoren van volvo bij iets gedaan moet worden met een EGR-klep. Waarbij je bij lagere toeren ofzo kan optrekken. Weten jullie hier iets van?
Hangt af van welk bouwjaar, want indien je dpf hebt mag de egr in geen geval worden afgesloten anders risico op doorbranden van de filter. Denk dat je mss vergist met de wervelkleppen. We hebben het erover wanneer je hier bent ;-)
Hangt af van welk bouwjaar, want indien je dpf hebt mag de egr in geen geval worden afgesloten anders risico op doorbranden van de filter. Denk dat je mss vergist met de wervelkleppen. We hebben het erover wanneer je hier bent ;-)
Mijn volvo is van 2009 & het is een 1.6D. Ik weet wel niet wanneer ik precies kom. Maar het zal ongeveer Juli zijn. Heb het momenteel wat te druk.
Waar sommige mensen (Of toch één iemand) ook niet aan denken is "ECOTUNING"! Volledig legaal, zeker ook door het feit dat het niks met peekaas te maken heeft en de uitstoot verminderd..Overigens..valt ook onder de noemer "chiptuning" of zoals die één iemand het noemt: Valsheid in informatica!?? Hoe verzin je het!
Inderdaad, hoe verzinnen ze het.
Al die wetten in het strafrecht zijn allemaal verzonnen. Zelfs BrunoL bevestigd dat de inhoud van omzendbrieven compleet van de pot gerukt zijn.
"ministers doen dit wel eens omdat ze de wet zelf niet kennen" aldus BrunoL
Ze weten er zelfs zo weinig van dat ze op de laatste vergadering met het cabinet BrunoL hebben geraadpleegd.
Waar zouden die ministers toch zijn zonder die BrunoL hé ?
beste, het probleem is dat de mensen hier jouw "fantastische" verhaal nog niet vergeten zijn over de wagen die in beslag werd genomen nadat hij bij de tuner buiten reed.
ps ik heb nergens gezegd dat je met lachgas en getinte ruiten mag rijden, heb alleen gezegd dat chiptuning onder bepaalde voorwaarden perfect legaal KAN zijn en dat er bij het ministerie druk gewerkt wordt aan een nieuwe wetgeving die de tuner zal verplichten dit aan te geven.
Welk fantastisch verhaal ? Mijn wagen is in elk geval niet in beslag genomen. Je bent nu wéér dingen door elkaar aan het mixen BrunoL.
Jammer voor jouw firma BrunoL, maar die wetgeving, waar ze nog druk aan gaan werken volgens jou, bestaat reeds sinds 1968.
Snap eigenlijk niet wat het jouw aangaat wat Bruno wel of niet doet voor zijn beroep, legaal of niet. Volgens mij zit jij met een behoorlijk probleem. Misschien hulp zoeken? Hier zul je het alvast niet krijgen.
Enneh, geen commentaar over ECOtuning, of is dat ook niet legaal?
Snap eigenlijk niet wat het jouw aangaat wat Bruno wel of niet doet voor zijn beroep, legaal of niet. Volgens mij zit jij met een behoorlijk probleem. Misschien hulp zoeken? Hier zul je het alvast niet krijgen.
Enneh, geen commentaar over ECOtuning, of is dat ook niet legaal?
Maakt mij niet uit wat BrunoL doet of niet doet. Dit is een forum met vragen en antwoorden.
"Beefcake" (post #747) stelt hier met reden een terechte vraag die met onderbouwde informatie wordt beantwoord.
De felle reacties en scheldpartijen zijn alleszeggend. Precies kinderen die zich bedreigd voelen en wiens speelgoed wordt afgepakt.
Wat mij wél uitmaakt is dat BrunoL compleet verkeerde informatie de wereld instuurt en potentiële klanten hiermee in "gevaar" brengt.
Nergens is een juridisch antwoord te vinden van hem, enkel dat de "omzendbrief onwettig is" en "De ministers kennen de wet zélf niet".
Benieuwd of hij met deze onzin een rechter kan overtuigen. Mensen die zulke dingen uitkramen zijn in feite een gevaar voor zichzelf.
Niet te vergeten dat zelfs Federauto, de onderzoeksrechter, BrunoL's advocaten én FOD Mobiliteit er allemaal mee eens zijn, aldus volgens BrunoL.
Ooit zélf geïnformeerd bij deze instanties ?
Btw, ecotuning is ook een wijziging van de software, dus ook niet toegelaten.
tuningbaby. ALS ik morgen naar Bruno of nen ander chipboer ga en vraag om mijne auto wa meer ezels te geven om op circuit te rijden, ik zie in dat geval nie in hoe de chipboer daar een fout in maakt?
Comment