Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichtentuningbaby. ALS ik morgen naar Bruno of nen ander chipboer ga en vraag om mijne auto wa meer ezels te geven om op circuit te rijden, ik zie in dat geval nie in hoe de chipboer daar een fout in maakt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk BerichtenGij moogt proberen met ezels, lopen er hier al genoeg van rond . Ik ga kiezen voor meer paarden. Tenzij ge rijdt op wortelen natuurlijk is ook ecotuning .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenPrecies wat ik dacht. Angst om de waarheid onder ogen te zien ?
Ik heb nog nooit een auto laten chippen en ben dat ook niet meteen van plan.
Van angst is er in mijn geval echt geen sprake zenne.
Ge weet gewoon niet tegen wie ge het hebt en waarschijnlijk kan je dat ook geen bal schelen.
Iedere halve aanleiding is genoeg voor jou om weer hetzelfde verhaal af te steken.
Ik ben uw gezeik gewoon zo enorm moe, het begint echt afgezaagd te worden.
We weten ondertussen hoe jij erover denkt en jij zou stilaan toch ook al moeten doorhebben hoe weinig kans je maakt om de rest van jouw ideeën te overtuigen, niet?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Door omstandigheden even niet op het forum geweest.
Zie dat "de Kid" terug is. Altijd leuk zijn bijdragen.
Kan jij me even de wettekst tonen waar instaat hoeveel % het vermogen van een wagen mag verschillen, fabriekaf > invoerder? (downsizing op vraag van hen) = gelijkformigheidsattest?
Denk ook dat er verschillende politiewagens niet meer inorde zullen zijn (o ja voor hen was dit toegelaten zeker & voor hun verzekering waarschijnlijk ook? Laat ons dan ook maar zwijgen over de privéwagens van de betrokken politieagenten nee toch?
Ook al tersprake gekomen, wat als je met chiptuning aan Eco-rijden doet? Co2 uitstoot ligt dan minder dan de Ecoflex, DriveE en andere laagvliegers met hun zogezegde Ecotuigen. Hou toch op man!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenZie dat "de Kid" terug is. Altijd leuk zijn bijdragen.
Kan jij me even de wettekst tonen waar instaat hoeveel % het vermogen van een wagen mag verschillen, fabriekaf > invoerder? (downsizing op vraag van hen) = gelijkformigheidsattest?
Denk ook dat er verschillende politiewagens niet meer inorde zullen zijn (o ja voor hen was dit toegelaten zeker & voor hun verzekering waarschijnlijk ook? Laat ons dan ook maar zwijgen over de privéwagens van de betrokken politieagenten nee toch?
Ook al tersprake gekomen, wat als je met chiptuning aan Eco-rijden doet? Co2 uitstoot ligt dan minder dan de Ecoflex, DriveE en andere laagvliegers met hun zogezegde Ecotuigen. Hou toch op man!
Deze betalen trouwens geen wegenbelasting of was je dat al vergeten ?
Wettekst inzake afwijkingen is hier niet van toepassing, enkel de wet inzake het verbod op WIJZIGINGEN ivm het gelijkvormigheidsattest.
Privé-wagens van agenten mogen ook niet gechiptuned worden. Meer nog dan particulieren zijn zij een voorbeeldfunctie.
Ecotuning of CO2 uitstoot waardes WIJZIGEN is ook verboden. (waardes wijzigen betekent een hogere of lagere waarde)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenPolitiewagens zijn dienstvoertuigen (overheid) en vallen onder een andere, aparte klasse.
Wettekst inzake afwijkingen is hier niet van toepassing, enkel de wet inzake het verbod op WIJZIGINGEN ivm het gelijkvormigheidsattest.
Privé-wagens van agenten mogen ook niet gechiptuned worden. Meer nog dan particulieren zijn zij een voorbeeldfunctie.
Ecotuning of CO2 uitstoot waardes WIJZIGEN is ook verboden. (waardes wijzigen betekent een hogere of lagere waarde)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
@ Tuningkid, BOL HET AF EN GA IETS NUTTIG DOEN IN U LEVEN!!!
Of nee wacht, ik heb een beter idee; wordt politieagent en gaat met u gechiptuned busje achter het bosje bij een tuner staan en als er dan iemand ook maar durft buitenrijden uit dat chiptuningbedrijf houd gij hem tegen en geeft hem een boete omdat hij de wet overtreed oké?
Maar kom hier dan later ni klagen da ge geen boetes moogt schrijven omdat het NIET strafbaar is!
en nu back on topic zonder verder gezever hoop ik!porsche 4ever
'06 Skyteam Dax 50cc
Comment
-
Daarbij, het gaat hier over de kwaliteit van chiptuners en NIET of het wel of niet legaal is.
Dus "tjoeningkid" je slaat hier de bal MEGA mis met je ongepaste commentaren.
Je hebt in al je wijsheid niet in de gaten dat je over het wel of niet legaal zijn van chiptuning een heel apart draadje zult moeten starten en zeker niet hier daarover moet zeuren.
En wat beefcake betreft: Die zijn vraag/opmerking hoort hier ook niet thuis. Het gaat hier over "DE BESTE CHIPTUNERS" en niet over wettelijke toestanden. DUIDELIJK??
Neem mijn wijze raad op en hoepel op want in deze thread heb je helemaal niks te zoeken, ook al zou je gelijk hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenDus "tjoeningkid" je slaat hier de bal MEGA mis met je ongepaste commentaren
Neem mijn wijze raad op en hoepel op want in deze thread heb je helemaal niks te zoeken, ook al zou je gelijk hebben.
misschien op een ander forum een topic starten over
greetz
ferre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferre10 Bekijk Berichtenmisschien op een ander forum een topic starten over
greetz
ferre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten"Beefcake" (post #747) stelt hier met reden een terechte vraag die met onderbouwde informatie wordt beantwoord.
De felle reacties en scheldpartijen zijn alleszeggend. Precies kinderen die zich bedreigd voelen en wiens speelgoed wordt afgepakt.
Wat mij wél uitmaakt is dat BrunoL compleet verkeerde informatie de wereld instuurt en potentiële klanten hiermee in "gevaar" brengt.
Sorry maar koop dan meteen de correcte motor, het is al lang geweten dat je via de garage geen tuning zal krijgen door de wetten in België.
En ter info, mijn wagen is NIET getuned. De vorige was dat wel, nooit geen problemen mee gehad en het verbruik was ook opmerkelijk lager.
Ben eerlijk gezegd wel eens benieuwd hoe lang al die eco-autootjes het gaan uithouden na tuning want ze kopen een koekendoos en ze willen er een Ferrari van maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenPolitiewagens zijn dienstvoertuigen (overheid) en vallen onder een andere, aparte klasse.
Ecotuning of CO2 uitstoot waardes WIJZIGEN is ook verboden. (waardes wijzigen betekent een hogere of lagere waarde)
mail@federauto.be
Comment
-
Om alle misverstanden te mijden vinden jullie hier de wetgeving i.v.m. tuning van voertuigen categorie M1.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenWelk fantastisch verhaal ? Mijn wagen is in elk geval niet in beslag genomen. Je bent nu wéér dingen door elkaar aan het mixen BrunoL.
Jammer voor jouw firma BrunoL, maar die wetgeving, waar ze nog druk aan gaan werken volgens jou, bestaat reeds sinds 1968.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenOm alle misverstanden te mijden vinden jullie hier de wetgeving i.v.m. tuning van voertuigen categorie M1.
K.B. 14-04-2009 (B.S. 28-04-2009, 4e editie) is een dode link.
Hier is de werkende link waarin het allemaal nog eens haarfijn staat uitgelegd --> http://www.wegcode.be/pdf/wijziginge...68/280409b.pdf
Comment
-
Ja en??
Daar gaat het hier toch niet over!!
, voor de zoveelste keer. Voor mijn part mag je een stevige waarschuwing krijgen van de mod's of zelfs gebanned worden.
Man man..
@McClane: Die wettekst heeft niks te maken met deze thread dus ik stel voor om ontopic te blijven, anders ga je tjoeningkid onnodig "prikkelen".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenJa en??
Daar gaat het hier toch niet over!!
@McClane: Die wettekst heeft niks te maken met deze thread dus ik stel voor om ontopic te blijven, anders ga je tjoeningkid onnodig "prikkelen".
Hieronder wordt verstaan hoe tjoeners hun klanten tevreden stellen in de ruimste zin van het woord, zowel naar technische als informatieve kwaliteiten.
De gegeven informatie, aangevuld door McClane, is derhalve onontbeerlijk en louter ter aanvulling mbt het gevraagde.
@Hozee : als de reeds bestaande wetten storend zijn moet je niet op mij, maar op de overheid foeteren.
Comment
Comment