Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenik heb 2 tuningbedrijven in Frankrijk , 2 eigen forums (golf en A3) en zit zeker op een 30tal franse forums, ook in Frankrijk kan tuning perfect legaal, maar laat ons on topic blijven, we zijn hier nog steeds in Belgie, last time i checked ;-)
Je hebt duidelijk veel contact met advocaten, vragen ontwijken kan je als de beste.Last edited by N-D-D-V-D-B; 22/06/2012, 20:36.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenEn ik ben moderator op een Frans forum... Your point being?
Je hebt duidelijk veel contact met advocaten, vragen ontwijken kan je als de beste.
Comment
-
Daar gaan we weer... Euhm ik wil mij er niet mee moeien, maar waarom beginnen we over tuning in Frankrijk? Het is hier toch autoforum.BE? Dus laten we babbelen over tuning in België
@Bruno: Ik zie dat je leuk speelgoed binnen krijgt de laatste tijd als ik naar de foto's kijk op fb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten@Bruno: Ik zie dat je leuk speelgoed binnen krijgt de laatste tijd als ik naar de foto's kijk op fb
@ NDDVDB : vroeger ging het op forums over pk's en trekkracht, acceleratie tijden, chippen, uitlaten, luchtfilters, EGR klep toe zetten, diesel vs benzine , .... tegenwoordig gaat het enkel nog over wetgeving, tax, accijnzen op brandstof, voordeel aller aard , zelfstandige vs werknemer, I-pod/phone/pad aansluiting , dit is het enige topic op het hele forum dat nog een beetje over pk's en Nm's gaat, laat ons het niet verpesten door terug over Dirupo en zijn wetgeving te praten ;-)
Comment
-
Haha, zal zeker wel een driftmonster zijn, met een een koppel & pk zou ik niet meer spreken over liter/100km maar over aantal setje bandjes/100km :p Was het enkel chippen of ook een uitlaatsysteem enzo?
Stom dat er zo nergens een uitlaatsysteem beschikbaar is voor een V50. Zal dus binnekort een tripje worden naar Skytune Eerst eens met Mavke spreken.
Comment
-
@ NDDVDB : vroeger ging het op forums over pk's en trekkracht, acceleratie tijden, chippen, uitlaten, luchtfilters, EGR klep toe zetten, diesel vs benzine , .... tegenwoordig gaat het enkel nog over wetgeving, tax, accijnzen op brandstof, voordeel aller aard , zelfstandige vs werknemer, I-pod/phone/pad aansluiting , dit is het enige topic op het hele forum dat nog een beetje over pk's en Nm's gaat, laat ons het niet verpesten door terug over Dirupo en zijn wetgeving te praten ;-)
ik denk dat ondertussen iedereen die discusie wel beu is.
grtz
ferre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ferre10 Bekijk Berichteneigelijk iemand die zijn gezond verstand gaat gebruiken
ik denk dat ondertussen iedereen die discusie wel beu is.
grtz
ferre
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenWas het enkel chippen of ook een uitlaatsysteem enzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenIk kan je onmiddellijk een tegenvoorbeeld geven: Frankrijk.
Chiptunen is daar volstrekt illegaal en er staan zeer zware straffen op.
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenklopt ook weer niet, wij hebben een zaak in Frankrijk
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenIk licht mijn klanten in met realistische informatie
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenik heb 2 tuningbedrijven in Frankrijk ,
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenJe hebt duidelijk veel contact met advocaten, vragen ontwijken kan je als de beste.
Het ergerlijke is dat zijn advocaten hem bovendien leugens verkopen.
Dit is op zich al héél verwerpelijk.
Strafrecht is blijkbaar niet hun sterkste kant.
Onaanvaardbaar is dat de klanten compleet worden misleid.
(hetgeen an sich ook strafbaar is)
Tip : verander eens van advocaat voor het écht te laat is !
Comment
-
Tuningkid, de site van BR-performance al eens bekeken? Daar staat duidelijk dat BRP filialen heeft in Lyon & Parijs. Kwestie van te lezen. Ook bestaat er zoiets als Facebook, waar je BR-Performance kan opzoeken & zelf naar foto's kan kijken.
Je geeft het ook nooit op zeker?
Comment
-
Er is een hemelsbreed verschil tussen een onderneming daadwerkelijk bezitten OF "deel uitmaken van" een of andere naam die als gemeenschappelijke noemer wordt gehanteerd.
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenTuningkid, de site van BR-performance al eens bekeken?
Het fysieke adres te Willebroek is ook niet correct vermeld op zijn website....
...raar hé ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenEr is een hemelsbreed verschil tussen een onderneming daadwerkelijk bezitten OF "deel uitmaken van" een of andere naam die als gemeenschappelijke noemer wordt gehanteerd.
Als ik jou was zou ik ze zélf eens goed gaan bekijken...
Het fysieke adres te Willebroek is ook niet correct vermeld op zijn website....
...raar hé ?
Maar laten we er gewoon over ophouden, het gaat hier over chiptuners, als je erover wilt kreften of het nu legaal is of niet, maak dan een ander topic aan. Hier behoort het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten2/ de "beste chiptuners" zijn diegene die ook correcte informatie aan hun (potentiële) klanten verschaffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pilot pie Bekijk Berichtendus als ik mijn golf 5 tdi 1,9 105pk wil laten chippen regio antwerpen tegen een goede prijs/kwaliteit wat bieden jullie me dan aan?
Comment
-
pilot pie, kijk eens op de site van Bruno (BR-Performance):
Comment
Comment