Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja watte. T is hier precies een rechtszaak ipv een interessant topic. Met tuningkid als aanklager en BR als beklaagde.
    Of is tuningkid een jaloerse tuner bij wie het minder gaat? Vanwaar anders die vete?
    Beetje jammer want het topic was wel interessant volgen.

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

• Er zijn altijd voor & tegenstanders. Alleen is tuningkid een tegenstander met veel tijd en zonder leven.

Kameraad van mij is met zijn leon bij Bruno geweest en is er heel content van. Ben zelf een paar keer langs geweest op een meeting, en dat ziet er allemaal heel knap uit Bruno!

Heb erna met zijn leon gereden en nu wil ik ook zo'n tuning .
      Deze winter of begin volgend jaar eens een afspraak maken denkik.
      Last edited by kefkie; 27/06/2012, 12:47.
      BMW X5 45e

Comment

• Negeer TuningKid gewoon, duidelijk gefrustreerd

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
        Mijn 2 gopro's blijven toch hangen als ik tegen 225km/h richting Combes vlieg
        Gaat een zweefvlieger rapper?
        Blijft zeker plakken met de 3M plakstrip aan die snelheid en zuiver beeld
        Zuignap zou ik ook minder vertrouwen maar ze zijn wel sterk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ßart West-VL. Bekijk Berichten
          De vergelijking komt van beide websites te vergelijken en hun eigen cijfers.
          Dat de testbank niet zou juist zijn bij Bruno zal ook niet kloppen, mijn karretje had volgens de papieren 115pk, op zijn testbank 116pk.
          Over die korting moet er ook niet zo geboft worden, Bruno heeft vaak ook goeie prijzen, had die 'iemand' ook geïnformeerd naar korting bij Bruno?
          Anyway, het is wat komkommers met bananen vergelijken denk ik, ik ga er ook niet verder op ingaan.
          Ja liefst..want als je een vergelijking maakt gebaseerd op cijfers van websites ben je vooral goe bezig.

Feit is dat ik enkel apec voorstelde zonder meer...
          ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• De mijne is ook gechipt bij Apec en ik ben er toch bijzonder tevreden van. To the point en met kennis van zaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Er zijn altijd voor & tegenstanders.
              Ik heb persoonlijk geen probleem met chiptuning an sich (heb het zelf even overwogen)... Ik vind daarentegen wel dat de tuners de klanten beter zouden moeten inlichten m.b.t. het mogelijke verlies van de garantie op de wagen en de eventueel mogelijke problemen die sommige verzekeringsmaatschappijen kunnen aanhalen in geval van een ongeval (vergeet niet dat verzekeringen altijd alle mogelijkheden zullen onderzoeken om niet te moeten betalen). Ook de ontwijkende antwoorden op sommige vragen, wijzen erop dat het wettelijk niet altijd helemaal snor zit.
              For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                Ook de ontwijkende antwoorden op sommige vragen, wijzen erop dat het wettelijk niet altijd helemaal snor zit.
                Als je persoonlijk met ons komt praten wil ik je overal op antwoorden, maar sommige dingen kan je als tuner gewoon niet op een forum zetten omdat de concurrentie mee leest ;-)

Comment

• En wie zegt dat ze dat niet doen?
                  Allee, toch wat betreft BR-Performance.
                  Daarbij, niemand gaat mij vertellen dat personen die chiptuning overwegen niet weten waar ze mee bezig zijn, getuige ook de vragen en commentaren in deze thread van mensen die nog nooit met deze materie in aanraking zijn geweest.
                  Ze aarzelen en stellen vragen omdat ze per definitie weten dat chiptuning gevolgen kan hebben,..en ze weten het verdomd goed.
                  Dus.. wie het schoentje past trekke het zijn eigen aan..of niet!..

Dju Bruno, je was me net voor...
                  Last edited by ; 27/06/2012, 14:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten
                    De mijne is ook gechipt bij Apec en ik ben er toch bijzonder tevreden van. To the point en met kennis van zaken

+1
                    dacht ik al...
                    ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Ik ben destijds bij BR langs geweest voor bepaalde zaken aan men ex wagen te regelen en ik was daar alleszins heel tevreden over. En daar gaat het (voor zover ik mij herinner) in dit topic over. Moest ik mijn wagen willen chippen, zal ik het zonder twijfel bij BR laten doen. Al moet ik toegeven dat ze apec ook zeer vriendelijk en correct bleken. Maar het is me te ver.
                      My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Aan al de mensen die chippen larrie en apenkool vinden,lees gewoon niet mee als het u niet aanstaat. Al mijn auto's zijn gechipt en met geen enkele problemen gehad, en illigaal of niet i don't care ze zijn rijden beter met hun chip en dat telt voor mij.
                        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                          Aan al de mensen die chippen larrie en apenkool vinden,lees gewoon niet mee als het u niet aanstaat. Al mijn auto's zijn gechipt en met geen enkele problemen gehad, en illigaal of niet i don't care ze zijn rijden beter met hun chip en dat telt voor mij.
                          Inderdaad

Comment

• @ tuningkid en moderatoren :

* een forum is er in principe om geinteresseerden over een bepaald item hun mening te laten kennen en ervaringen te delen

* een Forum MAG niet een issue zijn om bepaalde personen openlijk aan te vallen, af te breken, zelfs te bedreigen.

Wanneer deze eenvoudige regels ruim worden overschreden , en er zelfs geroepen en gescheld wordt , sluit dit topic en ban sommige uwer leden!

Dit heen en weer gediscutieer is het forum onwaardig.

Comment

• Ben ik het volledig mee eens..behalve één ding..dit topic sluiten vind ik te kort door de bocht.
                              't Is niet omdat één of andere snuiter hier de zaak komt verzieken, door constant offtopic te zeuren, dat de rest ervoor moet boeten.

Gewoon die kerel waarschuwen of bannen, als het niet anders kan.
                              Last edited by ; 28/06/2012, 19:56.

Comment

• Waarom niet gewoon de thread splitsen? Er is een duidelijk verschil tussen twee onderwerpen, het origineel en over de wetgeving.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ßart West-VL. Bekijk Berichten
                                  Waarom niet gewoon de thread splitsen? Er is een duidelijk verschil tussen twee onderwerpen, het origineel en over de wetgeving.
                                  er bestaat reeds een topic speciaal over wetgeving en tuning, de moderator heeft er zelfs een sticky van gemaakt : http://www.autoforum.be/showthread.p...-aka-chippen-)

Comment

• Net terug uit vakantie! Is die kleine aap nu nog altijd bezig?
                                    Ik dacht (dewae en Hozee blijkbaar ook) dat er geen persoonlijk aanvallen op forumleden mochten geplaatst worden?
                                    Moderator(s)? gaat de "Kid" hier dan niet in de fout? U zou al lang hebben moeten optreden!

Oh ja, voor de twijfelaars, een goed gechipte (diesel)wagen, goed onderhouden en bestuurd zoals het hoort, is minstens 450000km waard...
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Tja, ik snap ook niet dat er wordt toegestaan om die kerel constant offtopic te laten te laten lullen.
                                      Bedoel, deze topic heeft toch helemaal niks te maken met de wetgeving, of vergis ik mij?
                                      Wat mij betreft had ie al lang zijn bekomst gekregen want zijn offtopic gelul zorgt voor ergernis en dat is het summum in negatief offtopic zijn....

Comment

• Heren, jullie beseffen blijkbaar niet dat de laatste 8 reacties net het off-topic in stand houden nadat de heren moderatoren al hadden ingegrepen?

We blijven jullie niet babysitten eh.

Comment

• Tja, we lezen ook niet elke dag opnieuw heel de thread om te zien of er iets veranderd is hé, je had kunnen een reactie zetten zodat we het wisten.
                                          Heeft trouwens lang genoeg geduurd...

Alsnog bedankt.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                          Heren, jullie beseffen blijkbaar niet dat de laatste 8 reacties net het off-topic in stand houden nadat de heren moderatoren al hadden ingegrepen?

We blijven jullie niet babysitten eh.

Comment

Working...
                                          X