Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
    Didier, ik zeg niets slechts over je werk/tuning, alleen dat het Revo tool niet zo mooi is als de reclame laat uitschijnen en dat de mensen zich daar ook van bewust mogen zijn, dat heeft op zich niet veel met Apex te maken ;-)

Je lokt het ook wel zelf wat uit door een aantal uitspraken, je facebook staat vol van commentaar over "de andere tuners" , oké een aantal tuners houden er zeer onfrisse praktijken op na, maar door het altijd over gevaren van slechte tuning te hebben wek je wel het beeld alsof tuning een groot risico is en dat is het zeker niet.
    Bruno, had jij eigenlijk niets beters te doen door bv een mens te verwittigen dat de tuning niet kon doorgaan vandaag
    door onverwachte panne voor een bepaald type wagen...dat zou pas service zijn.
    Ach ja...te druk op forum zekers, man man man.
    Last edited by Doohie; 12/07/2012, 13:25.
    ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
      Bruno, had jij eigenlijk niets beters te doen door bv een mens te verwittigen dat de tuning niet kon doorgaan vandaag
      Dat klopt, sorry daarvoor, maar was echt overmacht, verkeerde lader deze morgen en kortsluiting,niets aan te doen :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
        Ik vroeg mij al af waar jij al die tijd blijft halen om continu hier op het forum alles te kunnen volgen... Respect... Maar heeft toch ook soms zijn gevolgen...

No offence hé Bruno ;-)

Grtz
        M.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keyserke Bekijk Berichten
          Ik vroeg mij al af waar jij al die tijd blijft halen om continu hier op het forum alles te kunnen volgen... Respect... Maar heeft toch ook soms zijn gevolgen...

No offence hé Bruno ;-)

Grtz
          M.
          Non taken hoor, wie op onze live webcam volgt heeft al gemerkt dat wij super harde werkers zijn , het was deze week al bijna elke avond 23h dat we gedaan hadden. Met dat ik toch bijna de hele dag achter mijn pc zit is het een kleine moeite om af en toe het forum te checken :-)

Comment

• En wat valt er vanaf 23u op de webcam te zien?
            Bikinibabes die de auto's wassen in de br-carwash?
            Dat zou pas een goeie marketingzet zijn :-P

Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk Berichten
              En wat valt er vanaf 23u op de webcam te zien?
              Bikinibabes die de auto's wassen in de br-carwash?
              Voilà

For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Hmmm, we hebben een verschillend beeld van Bikinibabes precies :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk Berichten
                  Hmmm, we hebben een verschillend beeld van Bikinibabes precies :-)
                  +1

Comment

• In tegenstelling tot bij BR, is dat die vetzakken hun nummerplaat niet verwijderen voor op de foto te staan.....

Comment

• Man toch, zoek hulp en liefst niet op dit forum

Comment

• Ah Tuningkid is terug de lieveling van ons allemaal Fijne vakantie gehad? De batterijtjes terug opgeladen om hier terug op het forum te komen.

Komaan tuningkid, laat het gewoon zo. We weten wat je duidelijk wil maken, 1 keer is genoeg, je hoeft het niet 100 keer opnieuw terug door te rammen & eindelijk is je gelijk te krijgen (wat je helemaal niet zult krijgen). Dus alstublieft, laat het stoppen?

Comment

• Ben hier nog niet zolang op dit euuuh forum,maar tuningkid is pss een specialleke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                            Ben hier nog niet zolang op dit euuuh forum,maar tuningkid is pss een specialleke
                            Idem, maar laat ons zeggen dat ge hier snel doorhebt hoe de verhoudingen hier liggen lol

Comment

• Gewoon negeren dan zal hij vanzelf wel stoppen
                              Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                              Audi S3 '02 sold => topic
                              Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                              Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                Blijkbaar kun je niet gewoon via mail communiceren met Apec?
                                Een volledig antwoordformulier op de site moeten doorlopen om een simpel vraagje te stellen vind ik er wat over, sorry.
                                Even rechtzetten, Haddock had ons blijkbaar proberen contacteren via een niet bestaand email adres "info@apectuning.be", wat natuurlijk info@apecbelgium.be moet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                                  Gewoon negeren dan zal hij vanzelf wel stoppen
                                  proberen we al 50 pagina's lang, maar echt helpen doet het niet

Comment

• Bruno, ik had je een paar weken geleden gevraagd voor die GoPro, mijn excuses maar mijn broer heeft er al eentje gekocht spijtig want ik wou eens een bezoekje brengen aan BRP dat chipje voor mijn volvo komt er wel nog binnekort

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                      Bruno, ik had je een paar weken geleden gevraagd voor die GoPro, mijn excuses maar mijn broer heeft er al eentje gekocht spijtig want ik wou eens een bezoekje brengen aan BRP dat chipje voor mijn volvo komt er wel nog binnekort
                                      geen probleem voor de gopro, die verkopen als zoete broodjes, zeker die motorsport edition met de zuignap

Comment

• Enkele weken geleden mijn 1.6 TDI Audi A3 laten tunen bij APEC.

Zeer tevreden van de service en de tuning. Een stuk meer vermogen vanaf 1500 tot 4500 toeren. Op 4600 toeren valt het vermogen pas wat terug dus je kan hem lekker doortrekken nu.

Wagen had op de testbank slechts 102pk en 235Nm ipv de 105pk en de 250Nm die hij zou moeten hebben.

Nu 142pk en 305nM, serieus verschil tov origineel. Sneller dan een standaard 2.0 TDI zelfs :p

Comment

• Ook nog wel leuk. Na X aantal jaar met verschillende wagens de rollenbank op, kwestie ne keer te zien hoeveel pony's er nog resten :

Wiebe Kunst heeft een (handgeschakelde!) BMW 540i uit 1997. Heeft deze 15 jaar oude 4.4 V8 al z'n 286 pk's nog? Wiebe gokt op 250...Meer video's: http://www....

Comment

Working...
                                          X