Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWat kost het om de begrenzer uit mijn M3 te doen?
En andere suggesties kwa power?
ik zal oud worden zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenbegrenzer eraf? zit je zo dikwijls tegen de 250 aan?
ik zal oud worden zeker
270-275 op teller !!!
Comment
-
Begrijpe wie kan,ik vraag informatie bij een bekende chipboer in Nederland,(Beek Auto Racing)ivm m'n E39M,en krijg volgend antwoord,helaas kunnen we voor uw model van wagen u niet verder helpen???
In Belgie bij verschillende inlichtingen ingewonnen,en blijkbaar kan het hier wel ,bizar eigenlijk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenWat kost het om de begrenzer uit mijn M3 te doen?
En andere suggesties kwa power?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten2 weken geleden in Duitsland toch wel een "paar keer" ja
270-275 op teller !!!2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenMijn pa de zijne was er ook uit, 305 op teller erna
Comment
-
Ik heb een Hyundai Sonata 2.0 crdi (136pk) en zou hem eventueel willen tunen, iemand ervaring met dit:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenMijn pa de zijne was er ook uit, 305 op teller erna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenBehalve in Duitsland, moraalridder..
En straks ga je nog verkondigen dat de Duitsers idioten zijn..Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
dus iedereen met een 911 of ferrari met power is vanzelfsprekend een gevaar op de baan?
Die machienen hebben wel remmen die aangepast zijn en nog andere dingen.
Denk eerder dat de jongeren die hun motor opvoeren en hun remmen onaangepast laten meer gevaar zouden kunnen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenBehalve in Duitsland, moraalridder..
En straks ga je nog verkondigen dat de Duitsers idioten zijn..
Wat een dom antwoord. Iemand die 305 rijdt op een openbare weg is inderdaad een gevaar op de baan, in Duitsland of daarbuiten. Misschien ben je niet goed op de hoogte maar in Duitsland gebeuren dikwijls zeer zware ongevallen aan deze snelheden.
Het was natuurlijk te verwachten dat hier op het forum types zitten die bewondering hebben voor dit soort compleet idiote snelheden op een openbare weg... Vooral als het met een BMW is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtendus iedereen met een 911 of ferrari met power is vanzelfsprekend een gevaar op de baan?
Die machienen hebben wel remmen die aangepast zijn en nog andere dingen.
Comment
-
Het is sowiso gevaarlijk om zo snel te rijden, ge moet maar is ne klapband krijgen..
Maar, de duitsers rijden gewoon beter dan wij Belgen. Die weten dat er op het linkse baanvak snel gereden kan worden en houden daar ook rekening mee. Hier in Belgie zijn het moraalridders die snellere chauffeurs willen hinderen. Ik vond het in Duitsland veel comfortabeler om +200 te rijden dan hier 160 te rijden.
Sent from my iPhone using TapatalkBMW X5 45e
Comment
Comment