Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is sowiso gevaarlijk om zo snel te rijden, ge moet maar is ne klapband krijgen..
Maar, de duitsers rijden gewoon beter dan wij Belgen. Die weten dat er op het linkse baanvak snel gereden kan worden en houden daar ook rekening mee. Hier in Belgie zijn het moraalridders die snellere chauffeurs willen hinderen. Ik vond het in Duitsland veel comfortabeler om +200 te rijden dan hier 160 te rijden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eén probleempje, er zitten niet alleen Duitsers op de autobahn...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Volgens mij zijn er veel bestuurders op de baan die gevaarlijker zijn tegen 100 dan sommigen tegen 300.
Zever. Het snelheidsverschil met andere weggebruikers is veel groter bij iemand die 300 gaat dan bij 100. Je moet ook niet echt slim zijn om dit te beseffen maar blijkbaar is het voor sommigen te moeilijk.
Het is sowiso gevaarlijk om zo snel te rijden, ge moet maar is ne klapband krijgen..
Maar, de duitsers rijden gewoon beter dan wij Belgen. Die weten dat er op het linkse baanvak snel gereden kan worden en houden daar ook rekening mee. Hier in Belgie zijn het moraalridders die snellere chauffeurs willen hinderen. Ik vond het in Duitsland veel comfortabeler om +200 te rijden dan hier 160 te rijden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Heeft niks met Duitsers die beter rijden te maken. Wij wonen simpelweg te dicht op mekaar, ons wegennet is gewoon gemaakt naar onze bevolkingsdichtheid.
Zever. Het snelheidsverschil met andere weggebruikers is veel groter bij iemand die 300 gaat dan bij 100. Je moet ook niet echt slim zijn om dit te beseffen maar blijkbaar is het voor sommigen te moeilijk.
Sommigen beseffen niet dat er veel tegen 100 per uur achter hun stuur liggen te slapen en dat de achteruitkijk spiegel enkel dient om te kijken of hun haar goed ligt
Bruno, wat is je advies mbt chippen bij wagens met reeds een wat hogere km-stand (160k km). Bertreft hier een Audi B5 van 1997 met 1.8t motor (fwd, 150pk)
Bruno, wat is je advies mbt chippen bij wagens met reeds een wat hogere km-stand (160k km). Bertreft hier een Audi B5 van 1997 met 1.8t motor (fwd, 150pk)
zolang een motor in goede staat is en goed onderhouden, dan is 160k geen probleem, die motor moet veel meer kunnen, ik ken 1.8T's met 300.000km die nog steeds als een horloge draaien.... vaak echter zie je op die km stand al wat mankementen zoals versleten LMM, lek in inlaat, verduurde of gescheurde vacuumleidingen enz enz , als dat het geval zou zijn dan moeten die problemen wel eerst aangepakt worden alvorens te tunen
Comment