Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aha ja,ok.

Ben in ieder geval benieuwd naar jullie ervaringen en commentaren als, eh ..nieuwelingen, zeg maar.

Comment

• Wij zijn ook benieuwd natuurlijk.
      Maar laat ons stellen dat wij hier op het forum nieuw zijn. Maar Davy is er ettelijke jaren geleden mee begonnen.
      Pas sind dit jaar heeft hij beslist om zich enkel nog in België te vestigen.
      De verdelers in Spanje blijven welliswaar met zijn programmas werken.

Als ik uw redenering mag volgen vinden de spanjaarden dat ze beter zijn dan de belgen of gelijkaardig met die 2%?
      Wel, davy is een pure belg met 10 jaar spaans bloed, dus kan je zelf de afleiding van mijn stelling vervolledigen he ;-)

Maar de ervaringen zullen dit in ieder geval wel uitwijzen.
      Last edited by Geert DVX; 27/09/2012, 13:29.

Comment

• Spanjaarden beter als de Belgen? Eh nee, sinds wanneer?

Maar het staat er wel duidelijk onder de rubriek "Desarollo", ontwikkeling dus..zal ik ff een stukje vertalen?:

"In België zijn er minder dan 2% tuners die hun eigen ontwikkeling doen.
        De meeste gerenomeerde chiptuners kopen hun tuning van Duitse collega's omdat er weinig know how is in deze materie"
        ...Voor een goede verstaander: In belgië blijken er maar 2% te zijn die het kunnen, volgens hun uitleg... En dat is best mogelijk maar denk nu echt niet dat ik op mijn pik getrapt ben als Belg want dat ben ik niet, snappé vous the picture?...
        En ik kan zo doorgaan met deze tekst maar....dat is de bedoeling niet..Nee toch?

No offence verder hoor, gewoon lezen wat jullie te vertellen hebben en de resultaten daarvan en niet onbelangrijk..de klanten hun ervaringen.

Oh ja, en de " gefundeerde" discussies met de mede collega's....
        Last edited by ; 28/09/2012, 08:21.

Comment

• Tis dat he. En Bruno behoort zeker tot de tuners die zijn programmas zelf schrijft, net zoals wij.
          Klanten kunnen bij deze tuners steeds volgen wat er gebeurd en aangepast wordt.
          Last edited by Geert DVX; 27/09/2012, 21:21.

Comment

• Wat kost een testbankrun zoal?

Comment

• Dat zou ik ook wel willen weten! Mijne is ook door DVX gedaan maar was toen nog geen testbank, wil wel is weten wat er nu echt van vermogen is.
              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Testbank run (meerdere runs) komt op 50€.
                @ IbifaHo: Klanten die geweest zijn toen we de bank nog niet hadden, hebben 100% korting ;-)
                Dus bel ons even op en dan plannen we u mee in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                  Testbank run (meerdere runs) komt op 50€.
                  @ IbifaHo: Klanten die geweest zijn toen we de bank nog niet hadden, hebben 100% korting ;-)
                  Dus bel ons even op en dan plannen we u mee in.
                  Aah nice! Zal dan binnenkort is een belleke doen! Is ondertussen wel al bijna 2jaar terug dat ik de Polo heb laten doen, aléja was toen nog onder 'Davyrox'.

Comment

• Geen enkel probleem.

Comment

Geen enkel probleem.
                      Ok merci! Zal volgende week wrs dan is een belleke geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                        Aha ja,ok.

Ben in ieder geval benieuwd naar jullie ervaringen en commentaren als, eh ..nieuwelingen, zeg maar.
                        En als je de tuning even gelijk wil testen kan je altijd een sprintje plaatsen tussen Londerzeel en Willebroek...
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik doe meestal mijn sprintjes tussen londerzeel en meise. Maar ga dit moeten afleren, want daar staan ze geregeld te flitsen. ;-)
                          Last edited by Geert DVX; 28/09/2012, 09:41.

Comment

• Tja, da is wel vervelend.
                            Bruno heeft het daar ook nie zo makkelijk mee...ook al houdt hij zich aan de regels en dat is niet meer dan normaal, ja toch?...
                            Last edited by ; 28/09/2012, 12:21.

Comment

Ik doe meestal mijn sprintjes tussen londerzeel en meise. Maar ga dit moeten afleren, want daar staan ze geregeld te flitsen. ;-)
                              Denk eraan dat dit forum ook wordt gelezen door figuren die je absoluut niet wilt kennen.

Comment

Tja, da is wel vervelend.
                                Bruno heeft het daar ook nie zo makkelijk mee...ook al houdt hij zich aan de regels...

Comment

• ik ga maar tot 124 op de teller, dus ik kom niet boven de 120

Comment

• Hehe, goe bezig..

Comment

• Bruno....ik ben ZO SUPERBLIJ met mijnen tuut, die "ECOTUNUNG" is suuper, zo zuinig en ZO...... Vet man..gij zijt mijne favoriet..

Zo jong en zo goed bezig....chapeau.
                                      Last edited by ; 28/09/2012, 12:35.

Comment

• Beetje te veel whiskey op maar gevoelsmatig ga ik hier niet voor opzij, nog nie bekan...

Comment

Zo jong en zo goed bezig....chapeau.
                                          de paus zou zeggen, "dank u voor de bloemen"

Comment

Working...
                                          X