Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En for the record voor andere leden...ik ben geen ongelooflijke klant bij BR..ik ben een pré gepensioneerde die geen ongelooflijk vermogen heeft.
    En laat dat nu hun sterkste eigenschap zijn bij BR, "maakt allemaal niet uit wie je bent" !!!Tja, wat anders dan chapeau.. Er zijn veel lieden die hier een boodschap uit kunen trekken!! Ja toch, en zeker in deze tijden van nen hoop onnozelaars( letterlijk) die je iets proberen wijs te maken??
    Allé Bruno voor wat ik waard ben dan....
    Snap eigenlijk niet wat ik nu aan het doen ben...allé ja ik snap het wel maar het nut???
    Last edited by ; 28/09/2012, 12:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
      de paus zou zeggen, "dank u voor de bloemen"
      Hehe, zalig antwoord, Thx, graag gedaan.
      Last edited by ; 28/09/2012, 12:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
        Hehe, zalig antwoord, Thx, graag gedaan.
        gezegend zijt gij mijn zoon

Comment

• Gij zijt tot nu toe mijn nr. één.

Zal ik ff naunceren waarom: In deze fase van het leven (2012) toch nog eerlijk te zijn ...geen gemakkelijke opdracht...ook al lijkt het zo makkelijk...FUCK voor degenen die zichzelf laten poepen uit domme eigenwijsheid..

Comment

• Gisteren men VRS laten doen bij DVX, wel chapeau mannen voor de service. En geloof me, Davy weet echt wat hij doet, heb het volste vertrouwen in hem. Je krijgt ook direct het gevoel bij DVX dat je niet zomaar de volgende klant bent. er wordt meer dan voldoende tijd genomen om het juiste resultaat neer te zetten, en dit zonder zoals vele tuners buiten die 2% belgen over de limieten te gaan. In mijn geval heeft Davy verschillende malen de software aangepast en telkens weer 2 run's gedaan, tot hijzelf ook tevreden was.
            Ik kan maar één ding zeggen, DVX is TOP!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
              Gisteren men VRS laten doen bij DCX, wel chapeau mannen voor de service. En geloof me, Davy weet echt wat hij doet, heb het volste vertrouwen in hem. Je krijgt ook direct het gevoel bij DCX dat je niet zomaar de volgende klant bent. er wordt meer dan voldoende tijd genomen om het juiste resultaat neer te zetten, en dit zonder zoals vele tuners buiten die 2% belgen over de limieten te gaan. In mijn geval heeft Davy verschillende malen de software aangepast en telkens weer 2 run's gedaan, tot hijzelf ook tevreden was.
              Ik kan maar één ding zeggen, DCX is TOP!!!
              ik kan maar één ding zeggen, we vinden het allemaal TOP dat Davy zich nu met tuning bezig houdt !!!!

ps leuk dat je tevreden bent van de VRS, is dan ook een super leuke wagen

Comment

• Elke klant zal zijn eigen voorkeur hebben. Ik vind het leerrijk om positieve en negatieve feedbacks te lezen. Maar enkel als die gestaaft worden met je eigen ervaring. Andere tuners neerhalen zonder er ooit eens langs te zijn geweest en ervaring mee te hebben heeft geen enkele zin.
                Mocht er een klant van ons niet tevreden zijn zullen we dit ook wel vernemen en er alles aan doen om zijn probleem op te lossen.

Comment

• Yep ik vermoed al dat DVX een geduchte concurent "zou kunnen zijn" voor BR. maar....dat zal de tijd wel uitwijzen.
                  Ik ga ervan uit dat als die twee met mekaar kunnen communiceren, BR en DVX, in de breedste zin van het woord, het iets wordt in weet ik veel van wat...tja..koffiedik kijken, zou ik zeggen.
                  En den Bruno is nie één van de makelijkste, puur op intelectuele basis.
                  Last edited by ; 28/09/2012, 14:01.

Comment

• Hozee, ik ken Bruno al 17 jaar en zal wel samen met hem de nodige afspraken maken. Tot nu toe lukt dit perfect en ik zie niet in waarom dit anders zou zijn.
                    Als er iets is bellen wij elkaar even op om dergelijke zaken te vermijden.
                    Jij bent tevreden van BR en er zullen nog vele andere zijn. Dus deze boodschap is duidelijk.
                    Last edited by Geert DVX; 28/09/2012, 14:04.

Comment

• Zeer leuk om te lezen, super, no hard feelings, verder...
                      Last edited by ; 28/09/2012, 14:06.

Comment

• Oei, straks ga ik voor mijn volgende nog moeten kiezen...maar Bruno heeft dat al 2 x goed gedaan die Ecotuning, en heeft dus een stapje voor.
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• je kan altijd eens nalezen op www.br-performance.be
                          Last edited by ; 01/12/2012, 14:24.

Comment

• en nu verder werken want die pk's gaan er niet vanzelf bij komen , nu op live webcam BMW E92 M3

Comment

• Bruno, zoals hierjuist vermeld tijdens ons gesprek: al onze files worden ter plaatse herschreven.
                              Loze verhalen slaan nergens op. Zoals besproken gaan er over ons, u en andere tuners verhalen en dit moet gewoon stoppen.
                              Hoe? Door ons volwassen te gedragen en voor onszelf weten wat de waarheid is.
                              Het voordeel is dat wij elkaar kennen en hierover "kalm" kunnen praten.
                              Verder ga ik de discutie hieromtrent online vermijden en hoop dat we terug "on" topic kunnen gaan.
                              De ervaringen van onze klanten...
                              Last edited by Geert DVX; 28/09/2012, 18:42.

Comment

• back on topic, het is vandaag M3 dag

Comment

• Reeds 2 wagens laten doen bij DVX Performance en voor mij is Davy heilig.
                                  Binnen gegaan als klant, maar ondertussen is hij meer een vriend geworden!

Ook mijn vrouw haar wagen & mijn volgende wagen zullen bij hem gedaan worden.

greets

Comment

• Hey iedereen,

ben al een tijdje de kat uit de boom aan het kijken hier op dit forum, wel funny eigenlijk om dit hier allemaal zo te lezen

droomde al jaren van e schoon M3'ke ) like everyone i guess!
                                    Tot over een paar maand geleden, heb ik mij 1-tje op de kop kunnen tikken...
                                    uiteraard na een maand rijde en 2 circuit dagjes was mijn "WAUW" gevoel een beetje verminderd.

Dus besloot ik om mijn beemerke eens goed onder handen te laten nemen, ( qua pk's / koppel and ofcourse the speedlimiter ) heb nogal een zwaar voetje if you know what i mean..

vanaf toen heb ik eerst een beetje rondgekeken naar eventuele potentiële tuners.. Daarom dat ik mij op dit forum gezet heb, mits behulp van paar vrienden!

Na een tijdje zoeken, ben ik terecht gekomen bij de mannen van BR PERFORMANCE..
                                    Ben er eerst is een kijkje gaan nemen, en informatie gevraagd.. In geuren en kleuren hebben ze mij onmiddellijk antwoordt gegeven op de vele vragen die ik had. hey i'm just a girl )

Die zelfde dag nog hebben ze mijn computer uitgelezen en gecheckt op eventuele fouten, want met 2dehands weet je nooit zeker wat je koopt!

De file was nog origineel, en geen andere foutmeldingen. So ready to tune
                                    Heb onmiddellijk een afspraak gemaakt en 2 weken later kon ik langs gaan voor de tuning!

29 Augustus was het eindelijk zo ver, ze hebben mij alle stappen uitgelegd wat er juist ging gebeuren.. En in een "verstaanbare taal" voor mij dan toch!
                                    Hebben mijn beemerke standaard gemeten voor het exacte originele vermogen te weten.
                                    Vermits mijn wagen 2 weken geleden al was uitgelezen, kon Bruno (Ingenieur) meteen beginnen aan het herschrijven van mijn originele computer.

Een klein uurtje later, werd de nieuwe file in mijn M3'ke geprogrammeerd ) nadien hebben ze hem getest op de testbank EN er kwam een dikke 25 pk vermogen meer uit mijn M3'ke!!

Resultaat was gewoon weg super, beter dan ik het had verwacht..
                                    Ik was enorm verschoten tijdens de testrit mijn M3'ke had opmerkelijk meer gasreactie, ik kon hoger in toeren gaan en de speedlimiter is natuurlijk verwijderd
                                    mijn beemerke gaat dus boven de 250 km/h... Gewoon weg super!!!

MORAAL VAN HET VERHAAL: BR PERFORMANCE dikke merci!! Service is super.. Beemerke is een bom op wielen (voor mij toch allessinds)

BR PERFORMANCE, dikke aanrader voor iedereen.. I'll be back

Comment

• Leuk verslag, thanks.

Staan de grafgieken ergens te zien van deze meerdere M3's die al gepasseerd zijn? zou ze eens allemaal naast elkaar willen vergelijken.
                                      Ook van Mitsubishi EVO's zou ik eens test-grafieken van 'voor en na' willen zien.

Comment

• Sommige graphs komen op de facebook, maar enkel indien de klant dat wenst, reken dat toch al snel 50% van de eigenaars, de foto's van hun wagen met extra vermogen liever niet op internet zien verschijnen ;-) en dat respecteren we ook.

Ik heb de graphs wel op mijn pc staan we kunnen er zeker eens enkele vergelijken ;-)

Comment

• Bart,

M3 is atmosferisch eh... De extra pk's zullen nooit in de orde liggen van een turboblok. (tenzij je drie of viermaal meer budget hebt)
                                          No disrespect maar 20 a 25 pk erbij op 333pk of 420 (weet model ni) zal je voelen maar is het mij niet waard. (tenzij topspeed delimit je iets zegt)

Buiten het blok en hun profiel zijn het bovendien ook totaal twee verschillende wagens eh. Beiden de snelste maar ieder op zijn manier...
                                          Last edited by ; 29/09/2012, 13:14.

Comment

Working...
                                          X