Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo C70 met 177 PK ( bwj 2011) wat kan daar uitgehaald worden + prijs

Comment

• /krikke neemt pintje en een zakje chips. Laat zich dan in de zetel zakken en kijkt volop uit naar de film die gaat beginnen: War of the tuners, part 1.

Kheb de trailer gezien en die was wel neig: ge hebt twee clans en die proberen rustig naast mekaar te leven. Maar dan gebeurd het onvermijdelijke en komt er een aanvaaring. De twee clanhoofden trekken hun dat niet zo zeer aan maar zullen toch moeten ingrijpen binnenkort omdat hun clanleden wel echt vervelend tegen mekaar beginnen te doen. En troubles kunnen de bazen missen want de zaken gaan goed en de winstmarges hoog.

Naar het einde van het verhaal als beide clans hun pionnen opgeofferd hebben, krijgen ze opeens het lumineuze idee om het zinloze bloedvergiet een halt toe te roepen.
      Pas na dat de laatste pion gevallen is en de belangrijkere stukken into play komen, maken de twee clanhoofden een compromis om verdere schade en verliezen te vermijden...

Het is vanaf dat moment dat de twee clans opnieuw de omerta invoeren om verdere conflicten een halt toe te roepen...

Score is zelfs op Imdb 6,9 dus dat is zeker niet slecht voor een geheimzinnige complot film waar je zoals altijd met onbeantwoorde vragen EN een open einde vol verwarring aan de aftiteling kunt beginnen.

Als de ROI ongezien hoog blijft, dan steek ik m'n hand in het vuur dat er een deel 2 en mogelijks 3 zal komen... Kgeloof dak al ergens nen teaser had gevonden waar er sprake was van zelfs nieuwe clans en dat de eerste twee clans zelfs op een of andere manier zullen moeten samenwerken om de nieuwe clans duidelijk te maken wie de baas is...
      Last edited by ; 30/09/2012, 15:32.

Comment

• Hej Toere.
        Uit je C70 wordt 200pk en 450Nm gehaald. Prijs is 599€ incl BTW en testbank. Tot vandaag liep 10% september-actie; Maar voor de eerste 1000 fans op onze facebook gaan we deze promo doortrekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
          /krikke neemt pintje en een zakje chips. Laat zich dan in de zetel zakken en kijkt volop uit naar de film die gaat beginnen: War of the tuners, part 1.

Kheb de trailer gezien en die was wel neig: ge hebt twee clans en die proberen rustig naast mekaar te leven. Maar dan gebeurd het onvermijdelijke en komt er een aanvaaring. De twee clanhoofden trekken hun dat niet zo zeer aan maar zullen toch moeten ingrijpen binnenkort omdat hun clanleden wel echt vervelend tegen mekaar beginnen te doen. En troubles kunnen de bazen missen want de zaken gaan goed en de winstmarges hoog.

Naar het einde van het verhaal als beide clans hun pionnen opgeofferd hebben, krijgen ze opeens het lumineuse idee om het zinloze bloedvergiet een halt toe te roepen.
          Pas na dat de laatste pion gevallen is en de belangrijkere stukken into play komen, maken de twee clanhoofden een compromis om verdere schade en verliezen te vermijden...

Het is vanaf dat moment dat de twee clans opnieuw de omerta invoeren om verdere conflicten te vermijden...

Score is zelfs op Imdb 6,9 dus dat is zeker niet slecht voor een geheimzinnige complot film waar je zoals altijd met onbeantwoorde vragen EN een open einde vol verwarring aan de aftiteling kan beginnen lezen.

Als de ROI ongezien hoog blijft, dan steek ik m'n hand in het vuur dat er een deel 2 en mogelijks 3 zal komen...

Krikke, da waait allemaal wel over

Comment

• Nieuwe BMW tunen? Bij Ziptuning kan het!
            BMW maakt het de tuningsbranche bijzonder lastig door de laatste generatie modellen te beveiligen tegen aanpassingen in het motormanagement. Logisch, de dealer wil je liever een zwaardere motor verkopen, dan dat je langs gaat bij een tuner. Wij hebben de oplossing!

Wie durft er te gaan???????
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• ach die Ziptuning-prutsers(((
              ik snap niet dat er mensen zijn die hun auto naar Ziptuning brengen.......

Comment

• Bruno, is die vacature al ingevuld jullie?

Sent from my iPhone using Tapatalk
                BMW X5 45e

Comment

• Ik zou sommige reacties hier echt graag liken!
                  #wanezever

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TuningGirl Bekijk Berichten
                    Ik zou sommige reacties hier echt graag liken!
                    #wanezever

,Profiat met uw 1ste post...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Bruno, is die vacature al ingevuld jullie?

gezien gij van tijd woorden vergeet te typen vrees ik er een beetje voor bij u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        gezien gij van tijd woorden vergeet te typen vrees ik er een beetje voor bij u
                        True, kutiphone!, mannee zo'n vacature zou tog rap ingevuld moeten zijn in die sector.

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                          Hej Toere.
                          Uit je C70 wordt 200pk en 450Nm gehaald. Prijs is 599€ incl BTW en testbank. Tot vandaag liep 10% september-actie; Maar voor de eerste 1000 fans op onze facebook gaan we deze promo doortrekken.
                          Door die actie heb ik juist besloten als ik mijne auto ooit zou laten chippen om zeker NIET bij u te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                            Door die actie heb ik juist besloten als ik mijne auto ooit zou laten chippen om zeker NIET bij u te komen.
                            ne peugot is gene auto hé das een koekendoos

Comment

• is dat nu echt van doen om mensen hun auto af te kraken? daar gaat het nu toch niet om?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trunkzvw Bekijk Berichten
                                En ist plezant om auto's wa af te kraken? Tis da ne golf 5 zonne coolen bak is

BMW X5 45e

Comment

Ik zie liever eens een RCZ passeren dan zo een één uit het dozijn Golfke of TT.

Als uw VAG gebakjes zo superieur zijn hoe komt 't dan dan een Golf GTI of zelfs R niet eens in de buurt komt van pakweg een Mégane RS in zowat elke test mogelijk waarin ze worden vergeleken ?

Smaken en interesses verschillen, je moet daarom dus niet gaan kakken op een ander omdat jij denkt dat elke Franse auto een koekendoos is.

Comment

• Den eerste keer dat de reclame voordat de film begint zo interessant is!
                                    Normaal gebruik ik die om nog snel even pipi te gaan doen, mor fuck it, ik hou het wel op deze keer!

Comment

Ik heb uw VIER posts eens snel bekeken. Gij zijt echt het grootste licht van t forum hoor. Kom es terug als ne grote jongen zijt en zelf nen auto hebt ipv met pappie zijn auto's te stoefen.

Comment

• LoL krikke, ... hèhè.

Comment

• wat is me dat hier weer allemaal
                                          't is weer de moeite!

@ Joske: DVX is heel goed hoor, maar ergens snap ik uw principes wel.
                                          Bij BR of Apec ga je zeker ook heel goed geholpen worden.

Ik heb respect voor ieders werk, ook al ben ik heel tevreden van Davy.

greets

Comment

Working...
                                          X