Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
    En laten we anders collectief tuningkid negeren;-)
    Heb ik hier al enkele keren gelezen, maar blijkbaar lukt dat negeren niet zo goed bij de meeste hier.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Heb ik hier al enkele keren gelezen, maar blijkbaar lukt dat negeren niet zo goed bij de meeste hier.
      Het blijft verleidelijk ja :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Tuningkid het is toch goed geweest niet ? Pfff altijd maar het zelfde gezaag who cares . Ga dan voor advocaat studeren en span een rechtzaak . Sluit die panden één voor één dan , maar kom tot dan hier niet zagen dat chiptuning illegaal is .
        +1,van een verzuurde mens gesproken,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
          Legale chiptuning is in nederland en Duitsland perfect mogelijk
          Hebben die chiptuners dan wel toestemming van de constructeurs of hebben ze dat niet nodig.
          En als ze daar tg toestemming hebben van de constructeurs en als je je Belgische wagen
          laat chippen in nederland of duitsland is dat nog altijd illegaal in belgie want je hebt toestemming vd constructeur ??

Comment

• Het belgisch verbod heeft enkel een territoriaal toepassingsgebied, maw binnen België géén chiptuning mogelijk zonder voorafgaande toestemming.
            Voertuigen, ingeschreven in België, in het buitenland laten chippen heeft géén gevolgen voor de uitvoerder (tuner) zélf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
              Het belgisch verbod heeft enkel een territoriaal toepassingsgebied, maw binnen België géén chiptuning mogelijk zonder voorafgaande toestemming.
              Voertuigen, ingeschreven in België, in het buitenland laten chippen heeft géén gevolgen voor de uitvoerder (tuner) zélf.
              Zijde gij den dbr2 van dit topic ofwa?

Comment

• Ik vind dat tuningkid interessante bijdragen levert in dit topic. Dat constante melige bloemetjes gewerp hier is op den duur ook maar vervelend hé.

Comment

• +1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Ik vind dat tuningkid interessante bijdragen levert in dit topic. Dat constante melige bloemetjes gewerp hier is op den duur ook maar vervelend hé.
                    effe weg geweest. Is de kid nu nog bezig hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                      effe weg geweest. Is de kid nu nog bezig hier?
                      Vier posts hoger blijkbaar nog wel hé... .

Comment

• Begin morgen een bedrijf "tuningkid" genaamd en je hebt meteen je bekendheid mee

Comment

• Zeer zeker
                          BMW X5 45e

Comment

• Volgens mij heeft LaZeR daar nu dus ervaring mee: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post4989382
                            Is het uitlezen/tunen via (e)obd sowieso achterhaald?
                            1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                            2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                            2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CUP200 Bekijk Berichten
                              Professioneel ogende site en scherpe prijzen, lijkt mij inderdaad ook een topper!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                ik vermoed dat tuning prijs/pk totaal niet interessant zal zijn op dat model ;-)
                                blijkbaar.

porsche biedt ook zoiets aan in hun exclusive lijn. prijs is +15k voor amper 30pk
                                BMW X5 45e

Comment

• Late reactie maar ben door één of andere reden mijn abonnement kwijtgeraakt op dit topic.

In ieder geval mijn bedoeling was om te laten zien, via de getoonde grafiek, hoe een goede chiptuner weet waar hij mee bezig is.

Voor degenen die het niet snappen, voor wat ik eigenlijk bedoelde met mijn positief commentaar zal ik er een andere grafiek bij doen die laat zien hoe het niet moet.

Zoals reeds getoond:

En dit is horrible:

Iedere aap kan zien dat voorbeeld twee niet getuigt van vakmanschap en dat is iets waar dit topic over gaat.
                                  Dat rijdt toch voor geen meter met zo'n "vallei". Zoiets moet je er minstens uithalen als prof.

Misschien had ik dit gelijk moeten posten, dat wel maar toch, de commentaren die daarna volgden slaan helemaal nergens op.

Ervoor betaald worden omdat je over een bepaald onderwerp lovend bent over iemand??? Sommige mensen komen echt van een andere planeet.
                                  Chiptuning niet legaal?? Vraag ik mij af waarom ze dan, na al die jaren, nog niet op straat zijn gezet door de wet.

Agh, wat een offtopic gezeur en dat omdat vooral die tuningkid, tot vervelends toe, weer eens om de hoek komt kijken, tjeezes.
                                  Last edited by ; 16/11/2012, 21:04. Reden: typo's en verbeteringen

Comment

• Je vergelijkt hier wel de top en de grootste flop in chiptuningland he. Ik wist wel niet dat het zo erg was bij Ziptuning.

Comment

• Tja, 't is maar om een duidelijk voorbeeld te geven.

En ik geef toe, daar tussenin is er ook nog een hoop verschil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                        Chiptuning niet legaal?? Vraag ik mij af waarom ze dan, na al die jaren, nog niet op straat zijn gezet door de wet.
                                        Chiptuning is illegaal zonder nieuwe gelijkvormigheid, hoe je 't ook draait of keert. Dat er nog niet tegen opgetreden is, is omdat de politieke wil (nog steeds) ontbreekt. Maar wacht maar tot er eens een ambtenaar opstaat die een carrière ruikt in het chiptuning verhaal.

Comment

Working...
                                        X