+1. Tzijn die da de "zogezgde criminelen" zijn..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Motormark Bekijk BerichtenEr daar een andere ECU in (laten) plaatsen.
Da's toch hetgeen hij nu ook op zijn facturen zet ? Hoezo schriftvervalsing ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Motormark Bekijk BerichtenOm tuningkid gerust te stellen:
Ik ga de wagen naar BR-Performance rijden. Er daar een andere ECU in (laten) plaatsen. Na tuning zal ik terug de orginele ecu plaatsen en naar huis rijden.
Pas als ik thuis kom ga ik beslissen of ik een enorm misdrijf ga plegen en de door Brune getunede ECU terug ga plaatsen.
Dan hoeft Bruno niet te vrezen voor een inval van de speciale eenheden. En ben jij ook gelukkig.
En wat me ook is opgevallen is. Is dat de volgens jou, de grote criminelen, hier hun adres, naam en dikwijls nog foto op hun website plaatsen. Jij blijft hier lekker anoniem de boel wat te verzieken. Kom eens uit de kast en zeg wie je bent, en waar en waarom je dit chiptuningtrauma hebt opgelopen.
Zal straks een topic openen waar mister anoniem zich volledig kan laten gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenAch man ga nu toch met je legoblokskes spelen, grote zeurpiet die je bent..man man man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenIndien zij u vooreerst hun goedgekeurde aanvraag onweerlegbaar kunnen voorleggen ben je niet strafbaar.
Je geeft wel een zeer hypothetisch voorbeeld omdat invoerders wel over iets meer apparatuur en back-office beschikken dan de lokale chipboer.
Leer eerst je les voor je zulke zaken schrijft.
einde discutie van mijn kant. Straks maak ik een nieuw topic voor je aan. Lees speeltuin.Last edited by Geert DVX; 21/11/2012, 12:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat is echt wel een héél sterk tegenargument!
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenBen zelf product manager bij de invoerder geweest en neen, dat hebben ze niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenIk ben dit argument nog aan het analyseren...
Dus jij kan méér dan de hele R&D van jouw invoerder. Ze zoeken vast iemand zoals jij. Succes verzekerd !!
Ik heb enkele jaren geleden vrijwillig de familie verlaten om mijn eigen criminele weg in te slaan en blijkbaar vragen ze toch om met mij zaken te doen.
Wij hebben gewoon het specifieke aparatuur en een programmuer met kennis waar zij beroep op doen. Voor die enkele keren gaan ze die investering niet doen en een persoon in dienst nemen.
Dit noemt freelance.
Kan je me daar een paar wetteksten van neerleggen?
PS, de speeltuin is klaar. ENJOYLast edited by Geert DVX; 21/11/2012, 13:21.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenDe nickname slaat echt alles,beter ware klein klein kleuterke ,ofwel vindt ie het gewoon fijn om alles en iedereen tegen zich in het harnas te jagen ,dan neigt dit toch wel naar SM vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat is echt wel een héél sterk tegenargument!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenZo blijkt toch. Ik denk dat jij gefrustreerd bent omdat het je niet lukt voet aan grond te zetten.
Ik heb enkele jaren geleden vrijwillig de familie verlaten om mijn eigen criminele weg in te slaan en blijkbaar vragen ze toch om met mij zaken te doen.
discutie / het specifieke aparatuur / programmuer /
Als jouw tuning-software ook zo'n schrijffouten bevat als jouw teksten hier ziet het er niet zo goed uit voor je "één of meerdere" klanten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenSinds wanneer verlaat iemand vrijwillig de familie ? Lid van Scientology of zo ?
Als jouw tuning-software ook zo'n schrijffouten bevat als jouw teksten hier ziet het er niet zo goed uit voor je "één of meerdere" klanten.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls ik het niveau van posts van sommige mede forumleden hier bekijk, dan vraag ik me af wie hier de echte kleuters zijn hoor.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenSinds wanneer verlaat iemand vrijwillig de familie ? Lid van Scientology of zo ?
Als jouw tuning-software ook zo'n schrijffouten bevat als jouw teksten hier ziet het er niet zo goed uit voor je "één of meerdere" klanten.
Ben jij vroeger veel gepest geweest?
Mijn deur staat nog steeds open. Mss kunnen we eens over uw problemen praten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichtenhaha, groot gelijk Bruno.
Dat is het slimste.
Sommigen laten zich maar al te graag in het harnas jagen lijkt mij.
Time out:-)
on topic?
Comment
-
Waar gaat dit eigenlijk nog over?
Persoonlijke vetes of iets dergelijks.
Het schelden naar elkaar voegt niks toe aan dit topic.
Misschien een nieuw topic openen: Chiptuning legaal of illegaal?
Ik zal daar met plezier de discussie verder volgen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenUw zinsbouw klopt ook niet.
Waar gaat dit eigenlijk nog over?
Persoonlijke vetes of iets dergelijks.
Het schelden naar elkaar voegt niks toe aan dit topic.
Misschien een nieuw topic openen: Chiptuning legaal of illegaal?
Ik zal daar met plezier de discussie verder volgen.
Begin me ook af te vragen of het persoonlijk is, maar zolang we zijn echte identiteit niet kennen zullen we dit nooit weten.
Allee hop, back on topic :-)
Comment
Comment