Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als er meerdere mensen tevreden zijn over een perssoon zegt dat toch genoeg! Of vergis ik mij daarin?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
      Als er meerdere mensen tevreden zijn over een perssoon zegt dat toch genoeg! Of vergis ik mij daarin?
      Nooit besluiten trekken op een kuddementaliteit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
        Nooit besluiten trekken op een kuddementaliteit !
        "UIT" niet op.
        Jij bent begonnen.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Da was eigenlijk algemeen bedoeld..
          Zelfs als je niks over een tuner zegt word je antomatisch toch beoordeeld via die tuner.. Logisch is anders..

Comment

• Door al die draden op tuning ben ik nieuwsgierig geworden

Wat zijn de richtwaarden voor een MR2 (2000 - 1.8 vvti)? Meestal is dat voor een kleine nafte de moeite niet dacht ik? En wat zijn de richtprijzen daarvan? Is het nuttig om de chip met andere luchtfilter te combineren of maakt dat niet uit?
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Polo?? Omdat mijn nickname mr polo is.. Als je niks over mij weet zwijg dan! Zelfs op zondag word hier zo dom gedaan.. Zielige mense zonder vrouw en kinderen. Op een studio achter een computer en er niet vannachter durven komen.. Laar hier wel veel show komen verkopen! Get a life!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                Door al die draden op tuning ben ik nieuwsgierig geworden

Wat zijn de richtwaarden voor een MR2 (2000 - 1.8 vvti)? Meestal is dat voor een kleine nafte de moeite niet dacht ik? En wat zijn de richtprijzen daarvan? Is het nuttig om de chip met andere luchtfilter te combineren of maakt dat niet uit?
                Ik heb 2 jaar geleden eens aan een herprogrammatie bedrijf gevraagd wat het zou kosten en of het de moeite zou zijn om een Vw Golf Plus 1.4 benzine te chippen.
                Ja hoor, de turbo gaat veel vroeger aanslaan en de prijs 500€.
                Toen ik vroeg of ze er voor die prijs ook een turbo gingen opzetten (want die heb ik niet) was de prijs nog 250€ maar het extra koppel zou toch zeer voelbaar zijn.
                Als ik me niet vergis kwam er 12 Nm en 10 Pk bij. Als hij maar kon verkopen.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                  Ja hoor, de turbo gaat veel vroeger aanslaan en de prijs 500€.
                  Toen ik vroeg of ze er voor die prijs ook een turbo gingen opzetten (want die heb ik niet) was de prijs nog 250€ maar het extra koppel zou toch zeer voelbaar zijn.
                  Als ik me niet vergis kwam er 12 Nm en 10 Pk bij. Als hij maar kon verkopen.

10pk is al bij al niet veel maar gezien het gewicht van de wagen scheelt dat toch 0.5kg/pk of 7%...
                  Motoren & Tjeurisme

Comment

• Dit is een stoere reactie.. Één der zovelen.. Gij zult het allemaal wel weten e..

Comment

• A1 of polo, wat is het verschil?
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        A1 of polo, wat is het verschil?
                        Het prijskaartje.
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

A1 of polo, wat is het verschil?
                          Den bestuurder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                            Het prijskaartje.
                            true. hoe duurder je gaat hoe minder plaats je binnenin krijgt.
                            BMW X5 45e

Comment

• Mister DVX,

op uw website staat dit voor een leon:
                              decat
                              air filter
                              larger turbocharger
                              reinforced clutch
                              remap

wat moet dat kosten?

heb u stage 2 overgeslagen want die waardes heeft de wagen in kwestie al na een stage 1 chip op 2 pk na.

uiteraard is dit niet voor mijn wagen want tuning mag niet
                              BMW X5 45e

Comment

true. hoe duurder je gaat hoe minder plaats je binnenin krijgt.
                                Zowiezoo eh.. Audii.. Ma da zal komen omdak zonder vrouw zit e!

Comment

Mister DVX,

op uw website staat dit voor een leon:
                                  decat
                                  air filter
                                  larger turbocharger
                                  reinforced clutch
                                  remap

wat moet dat kosten?

heb u stage 2 overgeslagen want die waardes heeft de wagen in kwestie al na een stage 1 chip op 2 pk na.

uiteraard is dit niet voor mijn wagen want tuning mag niet
                                  Zeg maar geert. ;-) stage 2 is enkel decat en luchtfilter en scheelt bij die wagen dat niet voor u is ongeveer 5 pk. Kan je een mailtje sturen naar sales@dvxperformance.be? Dan zoek ik het in de lijst even op als ik terug op bureau ben. Goedkoop is het in iedere geval niet. Maar ja, dat is bij alle stages met turbo;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat hij een beetje probeert te verwoorden zoals jij spreekt over die grijze plaat van Tuningkid.
                                    Maar de manier waarop is niet zo volwassen en diplomatisch als jij.
                                    Feit is dat je je zeker moet en mag uitspreken als je tevreden bent over iemand.
                                    Maar sommigen hebben het er een beetje moeilijk mee als het steeds dezelfde persoon is.

Maar zoals gezegd heb ik hier wel respect voor hoor.
                                    En uit die andere topic (garantie) blijf ik doelbewust, want daar is het blijkbaar wel aan het escaleren!

@ advocaat van den duivel: mijn vrijetijd besteed ik hier op het forum en moet zeggen dat er de laatste tijd wel grappige figuren rondzwerven op dit forum. Ik ben ervan overtuigd dat jij ook voor de nodige animatie zal zorgen ;-)
                                    Londerzeel en Vilvoorde zijn hier in de buurt, maar in de Hel ben ik nooit geweest. Hoop dat je niet te veel het vuur aan mijn schenen gaat leggen
                                    Ben gewoon content van die kerel...maar snap verder je point wel.

En wat die andere topic betreft..ach ja, een beetje escalatie maakt de zaak wat sappiger en zeker niet oninteressant..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                      Polo?? Omdat mijn nickname mr polo is.. Als je niks over mij weet zwijg dan! Zelfs op zondag word hier zo dom gedaan.. Zielige mense zonder vrouw en kinderen. Op een studio achter een computer en er niet vannachter durven komen.. Laar hier wel veel show komen verkopen! Get a life!
                                      Agressief bazeke
                                      Jij moet eigenlijk niet spreken want je bent ook zo,hier een grote mond altijd en IRL heel wat minder
                                      (en niet nodig om nu een groot blad tegen mij te krijgen)
                                      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
                                        Agressief bazeke
                                        Jij moet eigenlijk niet spreken want je bent ook zo,hier een grote mond altijd en IRL heel wat minder
                                        (en niet nodig om nu een groot blad tegen mij te krijgen)
                                        so funny because ...
                                        BMW X5 45e

Comment

• @Geert : Hebben jullie ervaring met de E92 325i n53 motor om deze naar 330i waardes te brengen. Wat kost dit zoal.

Comment

Working...
                                          X