Als er meerdere mensen tevreden zijn over een perssoon zegt dat toch genoeg! Of vergis ik mij daarin?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenAls er meerdere mensen tevreden zijn over een perssoon zegt dat toch genoeg! Of vergis ik mij daarin?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenNooit besluiten trekken op een kuddementaliteit !
Jij bent begonnen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Door al die draden op tuning ben ik nieuwsgierig geworden
Wat zijn de richtwaarden voor een MR2 (2000 - 1.8 vvti)? Meestal is dat voor een kleine nafte de moeite niet dacht ik? En wat zijn de richtprijzen daarvan? Is het nuttig om de chip met andere luchtfilter te combineren of maakt dat niet uit?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Polo?? Omdat mijn nickname mr polo is.. Als je niks over mij weet zwijg dan! Zelfs op zondag word hier zo dom gedaan.. Zielige mense zonder vrouw en kinderen. Op een studio achter een computer en er niet vannachter durven komen.. Laar hier wel veel show komen verkopen! Get a life!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenDoor al die draden op tuning ben ik nieuwsgierig geworden
Wat zijn de richtwaarden voor een MR2 (2000 - 1.8 vvti)? Meestal is dat voor een kleine nafte de moeite niet dacht ik? En wat zijn de richtprijzen daarvan? Is het nuttig om de chip met andere luchtfilter te combineren of maakt dat niet uit?
Ja hoor, de turbo gaat veel vroeger aanslaan en de prijs 500€.
Toen ik vroeg of ze er voor die prijs ook een turbo gingen opzetten (want die heb ik niet) was de prijs nog 250€ maar het extra koppel zou toch zeer voelbaar zijn.
Als ik me niet vergis kwam er 12 Nm en 10 Pk bij. Als hij maar kon verkopen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenJa hoor, de turbo gaat veel vroeger aanslaan en de prijs 500€.
Toen ik vroeg of ze er voor die prijs ook een turbo gingen opzetten (want die heb ik niet) was de prijs nog 250€ maar het extra koppel zou toch zeer voelbaar zijn.
Als ik me niet vergis kwam er 12 Nm en 10 Pk bij. Als hij maar kon verkopen.
10pk is al bij al niet veel maar gezien het gewicht van de wagen scheelt dat toch 0.5kg/pk of 7%...Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenA1 of polo, wat is het verschil?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenA1 of polo, wat is het verschil?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenHet prijskaartje.BMW X5 45e
Comment
-
Mister DVX,
op uw website staat dit voor een leon:
decat
air filter
larger turbocharger
reinforced clutch
remap
wat moet dat kosten?
heb u stage 2 overgeslagen want die waardes heeft de wagen in kwestie al na een stage 1 chip op 2 pk na.
uiteraard is dit niet voor mijn wagen want tuning mag nietBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtentrue. hoe duurder je gaat hoe minder plaats je binnenin krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMister DVX,
op uw website staat dit voor een leon:
decat
air filter
larger turbocharger
reinforced clutch
remap
wat moet dat kosten?
heb u stage 2 overgeslagen want die waardes heeft de wagen in kwestie al na een stage 1 chip op 2 pk na.
uiteraard is dit niet voor mijn wagen want tuning mag niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenIk denk dat hij een beetje probeert te verwoorden zoals jij spreekt over die grijze plaat van Tuningkid.
Maar de manier waarop is niet zo volwassen en diplomatisch als jij.
Feit is dat je je zeker moet en mag uitspreken als je tevreden bent over iemand.
Maar sommigen hebben het er een beetje moeilijk mee als het steeds dezelfde persoon is.
Maar zoals gezegd heb ik hier wel respect voor hoor.
En uit die andere topic (garantie) blijf ik doelbewust, want daar is het blijkbaar wel aan het escaleren!
@ advocaat van den duivel: mijn vrijetijd besteed ik hier op het forum en moet zeggen dat er de laatste tijd wel grappige figuren rondzwerven op dit forum. Ik ben ervan overtuigd dat jij ook voor de nodige animatie zal zorgen ;-)
Londerzeel en Vilvoorde zijn hier in de buurt, maar in de Hel ben ik nooit geweest. Hoop dat je niet te veel het vuur aan mijn schenen gaat leggen
En wat die andere topic betreft..ach ja, een beetje escalatie maakt de zaak wat sappiger en zeker niet oninteressant..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenPolo?? Omdat mijn nickname mr polo is.. Als je niks over mij weet zwijg dan! Zelfs op zondag word hier zo dom gedaan.. Zielige mense zonder vrouw en kinderen. Op een studio achter een computer en er niet vannachter durven komen.. Laar hier wel veel show komen verkopen! Get a life!
Jij moet eigenlijk niet spreken want je bent ook zo,hier een grote mond altijd en IRL heel wat minder
(en niet nodig om nu een groot blad tegen mij te krijgen)2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenAgressief bazeke
Jij moet eigenlijk niet spreken want je bent ook zo,hier een grote mond altijd en IRL heel wat minder
(en niet nodig om nu een groot blad tegen mij te krijgen)BMW X5 45e
Comment
Comment