Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat een karakterloze s...k...l, echt erg.. Ge zult daar maar mee getrouwd zijn.

[Overdreven mode]: En weten dat minstens de helft van deze wereldbol wordt bevolkt door zulke figuren..

Gezond redeneren lijkt bijna een gave...
    Last edited by ; 06/12/2012, 00:57.

Comment

• Uit nieuwsgierigheid ben ik eens naar het topic gaan kijken.
      In de eerste post word een vraag gesteld en in de zevende post op dezelfde dag geeft hij zelf alle antwoorden.
      Dat zegt genoeg...en daar ben ik dan ook gestopt met lezen.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik moet wel toegeven dat hij op die 2 jaar enorm veel geleerd heeft uit die wetteksten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
          Ging eens naar den R8 kijken maar ze zitten daar precies in het donker te werken.
          nee, die vlaggen staan in de weg

photo (3).jpg

Comment

• Dus als ik het goed begrijp, gezien mijne Fiat van 2008 is, is het legaal om de DPF weg te doen?

Waarom ik dit zou doen?

1) Meerverbruik door DPF (regeneratie elke 600 tot 900 km, tijdelijk verbruik dat bijna dubbel zo hoog is als normaal)
            2) tijdens regeneratie mist de wagen duidelijk een deel van zijn vermogen
            3) ik wil het roet kunnen opsparen door mijn rustige rijstijl, om dan plots (bvb. bij het inhalen van een groep wielertoeristen) door te kunnen trekken tot 5000 toeren en een zwarte, vette pluim achter te laten.
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Dus als ik het goed begrijp, gezien mijne Fiat van 2008 is, is het legaal om de DPF weg te doen?

3) ik wil het roet kunnen opsparen door mijn rustige rijstijl, om dan plots (bvb. bij het inhalen van een groep wielertoeristen) door te kunnen trekken tot 5000 toeren en een zwarte, vette pluim achter te laten.
              lol :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten
                lol :-)
                Ik heb dat ooit één keer gedaan met mijn pa zijn vorige camionette, een Sprinter 212D van 1996. Ding werd altijd héél kalm gereden, vaak ook korte ritjes waardoor er meestal een enorme roetophoping was. Die éne bewuste keer, op weg naar Oudenaarde, op een helling waar een groep wielertoeristen reed met een volgwagen achter, viel hun snelheid zodanig laag terug dat ik terug moest naar eerste versnelling. Er hing ook een aanhangwagen achter. Plots was het tegenliggend vak vrij, en heb alles gegeven. Ik zweer het je, zo'n zwarte pluim had ik nog nooit gezien en heb ik sindsdien ook nooit meer gezien. Achter die camionette hing echt een MUUR van rook.

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                  +1

Comment

• Awel is bullshitkid verdwenen?
                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Nieuwe account aan het maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                        Nieuwe account aan het maken
                        Moest het zo al zijn, niks mis mee hé. Of is dat misschien een alleenrecht voor de heren chippers zelf?

Comment

• Zou niet weten waarom wij meer dan 1 account nodig zouden hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                            Zou niet weten waarom wij meer dan 1 account nodig zouden hebben.
                            Hier is precies iemand ongevraagd aan het reageren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                              Zou niet weten waarom wij meer dan 1 account nodig zouden hebben.

Nu content?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Nu content?
                                < vind ik leuk >

Comment

• zoals je zelf kan zien is die eerste account niet meer actief, dus er is geen sprake van 2 accounts, er was een eerste account, maar daar heb ik geen toegang meer toe en dan heb ik een 2de account gemaakt, de eerste wordt niet meer gebruikt, de laatste post is van jaren geleden, als er hier een moderator is die die account kan sluiten ;-)

@jakkel wat is u probleem eigenlijk ? u laatste reacties slaan echt nergens op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                    < vind ik leuk >
                                    ik ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                      ik ook
                                      En moet ik nu bang van u (of/en die "enkelen") gaan worden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten

@jakkel wat is u probleem eigenlijk ? u laatste reacties slaan echt nergens op

Ja, die van u wel! Zo lang het maar niet over uitlaten enzomeer gaat zeker??

Comment

• Hij laat zich niet meer uit over die uitlaat.

Comment

Working...
                                          X