Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNog even aan het broeden op een fantasie verhaaltje waarschijnlijk. Daar is hij immers een kei in!
T is tegen ne goeien da ge het zegt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Ja, die van u wel! Zo lang het maar niet over uitlaten enzomeer gaat zeker??
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenik heb u gezegd dat een 330i uitlaat niet past op een 318D zonder aanpassingen , dude zie foto !!
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenik heb dat toen opgezocht en de uitlaat van de 330i zag er toch wel heel anders uit dan die van een 318d (kijk zelf maar eens op real oem) , vandaar dat ik je heb gezegd dat die niet pastte, toch niet zonder aanpassingen, als je wil kan je alles doen passen, had die 330i geen 2 pijpen en de diesel maar 1 pijp, dit heb je dan toch moeten aanpassen of niet ?
Je vroeg mijn mening en heb die gegeven, dat de eisenmann 2 jaar garantie heeft en die van BMW 1 jaar , dat lijkt me toch dubbel zo lang en van de kwaliteit van Eisenmann afwerking enz heeft denk ik nog niemand geklaagd, die is gewoon goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHallo gast. Per toeval over gelezen zeker?
geef gewoon toe dat ge verkeerd zijt, een 330i vraagt mayor aanpassingen en laswerk om te doen passen, een eisenmann is plug & play !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtensorry dat ik het moet zeggen, maar zijt gij nu nog altijd gefrustreerd omdat ik u op u plaats heb gezet over een uitlaat jaren geleden ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtengast, eisenmann is plug en play, niets lassen die klem je erover met een vijs zet je dat vast en alles op originele steunpunten, niets lassen, 10 minuten montage !
geef gewoon toe dat ge verkeerd zijt, een 330i vraagt mayor aanpassingen en laswerk om te doen passen, een eisenmann is plug & play !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenaub , je kan toch zelf lezen, staat toch in het andere topic dat ze al weten wie ge zijt en u accounts van andere forums hebben gevonden , daar heb ik niets mee te maken en van mij moet je zeker geen schrik hebben, ik zou nog geen vlieg kwaad doen !
Hoeveel van die Johnny's mag ik hier verwachten met hun getunede wagen ?
Kwestie van wat extra kraaienpoten op voorraad te hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenHallo FOD Mobiliteit ? Hallo ...?2.0 JTDm
Comment
-
en als ze elkaar in het echt zien, staan ze met blozende wangen naar de tippen van hun schoenen te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenen als ze elkaar in het echt zien, staan ze met blozende wangen naar de tippen van hun schoenen te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEisenman uitlaat voor een E46 diesel vierpitter = lassen. Weeral nonsens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichteneisenmann moet je helemaal niet lassen, je moet daar zo'n klem voor kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDa's de bedoeling. Maar het gebeurt zelden, ook niet bij uw vorige werkgever!
Comment
Comment