Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk jaloers????!!
Op wie? op die mensen die de centen niet hebben om met een echte dikke motor te rijden en dan maar rap naar een chipper gaan en voor een paar marginale 100 euro hun bak laten doperen naar het vermogen van een échte dikke motor?? Laat me niet lachen man!
De eigenaren van gechipte M3's en M5-en zullen het graag horen van iemand die dat dan weer niet "kan" betalen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenDus iedereen dat een chip heeft zijn mensen die geen dikke motor kunnen betalen?
De eigenaren van gechipte M3's en M5-en zullen het graag horen van iemand die dat dan weer niet "kan" betalen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenGast,... wij hebben 3 wagens rondbollen die gechipt zijn. Nog nooit zijn deze in beslag genomen of whatever dan ook. hoewel deze al meerdere keren gecontroleerd werden etc.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenDiscipelgedrag leidt tot tunnelvisie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHeb ik dat gezegd??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichtenwederom een antwoord van weinig tot geen nut....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichtenwederom een antwoord van weinig tot geen nut....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenJa, zie vorige quote.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOp wie? op die mensen die de centen niet hebben om met een echte dikke motor te rijden en dan maar rap naar een chipper gaan voor het vermogen van een échte dikke motor?? Laat me niet lachen man!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNeen, heb ik NIET gezegd.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk jaloers????!!
Op wie? op die mensen die de centen niet hebben om met een echte dikke motor te rijden en dan maar rap naar een chipper gaan en voor een paar marginale 100 euro hun bak laten doperen naar het vermogen van een échte dikke motor?? Laat me niet lachen man!
Of moet ik het lettertype nog groter maken ook?
Comment
-
Bij gelijke rijstijl ! Ik heb mijn ML laten tunen op meer koppel om rustiger te kunnen cruisen in de middenste toerentallen en een zware remork te kunnen trekken. Met het gas half in rijdt de auto hierdoor een pak aangenamer moet de boite minder terug schakelen. Als je de wagen altijd afstampt of met de remork bij een steile beklimming je automaat hoogtoerig terugschakelt zal dat schadelijker zijn. Ik let er op om de tuning niet te gebruiken om telkens weer stoplicht sprintjes te doen.
Jakkel zijn redenering is meestal juist als je de auto telkens weer afstampt. Voor de rest hangt ook veel van je rijstijl af.
Mijn ML heeft 200 000 km en nooit problemen gehad. rijdt een pak aangenamer en ik denk dat de auto zonder tuning meer zou afgezien hebben. Ik besef wel dat de meesten gewoon tunen voor een max aan pk en deze te kunnen demonstreren en dan heb je natuurlijk gelijk dat dit een pak sletiger is.
Als het snel moet gaan ben ik eerder voor het spelen met de setup van een wagen dan motortuning. Banden, uitlijning, vering zaken die over het hoofd gezien worden en je een pak meer rijplezier kunnen geven. Tenzij je alleen maar wil dragracenLast edited by Jokke_vlo; 08/12/2012, 17:44.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtensorry maar ik spreek niet tegen pretentieuze dikkenekken die minachtend neerkijken op zij die het iets minder breed hebben, ge zijt ne xxx !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenHey gij weet zelf al nimeer wat ge typt ofwa?
Of moet ik het lettertype nog groter maken ook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenBij gelijke rijstijl ! Ik heb mijn ML laten tunen op meer koppel om rustiger te kunnen cruisen in de middenste toerentallen en een zware remork te kunnen trekken. Met het gas half in rijdt de auto hierdoor een pak aangenamer moet de boite minder terug schakelen. Als je de wagen altijd afstampt of met de remork bij een steile beklimming je automaat hoogtoerig terugschakelt zal dat schadelijker zijn. Ik let er op om de tuning niet te gebruiken om telkens weer stoplicht sprintjes te doen.
Jakkel zijn redenering is meestal juist als je de auto telkens weer afstampt. Voor de rest hangt ook veel van je rijstijl af.
Mijn ML heeft 200 000 km en nooit problemen gehad. rijdt een pak aangenamer en ik denk dat de auto zonder tuning meer zou afgezien hebben. Ik besef wel dat de meesten gewoon tunen voor een max aan pk en deze te kunnen demonstreren en dan heb je natuurlijk gelijk dat dit een pak sletiger is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichteneen héél grote meerderheid doet dat wel omwille van die reden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenOn topic: Misschien eens de topic-titel aanpassen naar Beste Chiptuners anno 2013 of Beste Chip-tuning klaag en zaagtopic der moraalridders
Comment
Comment