Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    ...het is ook bij die mensen waar hun wagen het eerst wordt aangeslagen omdat ze hun boete niet kunnen betalen als de verzekering hun verhaalsrecht uitoefent.
    Gast,... wij hebben 3 wagens rondbollen die gechipt zijn. Nog nooit zijn deze in beslag genomen of whatever dan ook. hoewel deze al meerdere keren gecontroleerd werden etc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Ik jaloers????!!
      Op wie? op die mensen die de centen niet hebben om met een echte dikke motor te rijden en dan maar rap naar een chipper gaan en voor een paar marginale 100 euro hun bak laten doperen naar het vermogen van een échte dikke motor?? Laat me niet lachen man!
      Dus iedereen dat een chip heeft zijn mensen die geen dikke motor kunnen betalen?

De eigenaren van gechipte M3's en M5-en zullen het graag horen van iemand die dat dan weer niet "kan" betalen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
        Dus iedereen dat een chip heeft zijn mensen die geen dikke motor kunnen betalen?

De eigenaren van gechipte M3's en M5-en zullen het graag horen van iemand die dat dan weer niet "kan" betalen....
        Heb ik dat gezegd?? Dacht het niet hé. Maar... een héél grote meerderheid doet dat wel omwille van die reden.

Comment

Gast,... wij hebben 3 wagens rondbollen die gechipt zijn. Nog nooit zijn deze in beslag genomen of whatever dan ook. hoewel deze al meerdere keren gecontroleerd werden etc.
          Discipelgedrag leidt tot tunnelvisie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
            Discipelgedrag leidt tot tunnelvisie.
            wederom een antwoord van weinig tot geen nut....

Comment

Heb ik dat gezegd??
              Ja, zie vorige quote.

Comment

't Is ne speciale.

Comment

Dat bedoel ik nu.

Comment

Ja, zie vorige quote.
                    Neen, heb ik NIET gezegd.

Comment

Op wie? op die mensen die de centen niet hebben om met een echte dikke motor te rijden en dan maar rap naar een chipper gaan voor het vermogen van een échte dikke motor?? Laat me niet lachen man!
                      sorry maar ge zijt ne pretentieuze dikkenek die minachtend neerkijkt op zij die het iets minder breed hebben
                      Last edited by ; 08/12/2012, 18:41.

Comment

• On topic: Misschien eens de topic-titel aanpassen naar Beste Chiptuners anno 2013 of Beste Chip-tuning klaag en zaagtopic der moraalridders

Comment

Neen, heb ik NIET gezegd.
                          Hey gij weet zelf al nimeer wat ge typt ofwa?

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Ik jaloers????!!
                          Op wie? op die mensen die de centen niet hebben om met een echte dikke motor te rijden en dan maar rap naar een chipper gaan en voor een paar marginale 100 euro hun bak laten doperen naar het vermogen van een échte dikke motor?? Laat me niet lachen man!

Of moet ik het lettertype nog groter maken ook?

Comment

• BrunoL, mag ik een antwoord van U waarom gij sommige posts "aanpast" op een later tijdstip ?
                            Enige coherentie is hier toch wel op zijn plaats.

Comment

• Bij gelijke rijstijl ! Ik heb mijn ML laten tunen op meer koppel om rustiger te kunnen cruisen in de middenste toerentallen en een zware remork te kunnen trekken. Met het gas half in rijdt de auto hierdoor een pak aangenamer moet de boite minder terug schakelen. Als je de wagen altijd afstampt of met de remork bij een steile beklimming je automaat hoogtoerig terugschakelt zal dat schadelijker zijn. Ik let er op om de tuning niet te gebruiken om telkens weer stoplicht sprintjes te doen.
                              Jakkel zijn redenering is meestal juist als je de auto telkens weer afstampt. Voor de rest hangt ook veel van je rijstijl af.
                              Mijn ML heeft 200 000 km en nooit problemen gehad. rijdt een pak aangenamer en ik denk dat de auto zonder tuning meer zou afgezien hebben. Ik besef wel dat de meesten gewoon tunen voor een max aan pk en deze te kunnen demonstreren en dan heb je natuurlijk gelijk dat dit een pak sletiger is.
                              Als het snel moet gaan ben ik eerder voor het spelen met de setup van een wagen dan motortuning. Banden, uitlijning, vering zaken die over het hoofd gezien worden en je een pak meer rijplezier kunnen geven. Tenzij je alleen maar wil dragracen
                              Last edited by Jokke_vlo; 08/12/2012, 17:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                sorry maar ik spreek niet tegen pretentieuze dikkenekken die minachtend neerkijken op zij die het iets minder breed hebben, ge zijt ne xxx !
                                Probeer de discussie nu maar die wending te geven, om wat volk achter je te scharen. Goed bezig man. Ik ben de LAATSTE die neerkijkt op diegene die het minder breed hebben. Je antwoordt totaal naast de kwestie. Logisch natuurlijk, als je van geen hout meer pijlen weet te maken natuurlijk.

Comment

Hey gij weet zelf al nimeer wat ge typt ofwa?

Of moet ik het lettertype nog groter maken ook?
                                  Heb ik gezegd dat IEDEREEN dat omwille van die reden doet man??? Neen toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                    Bij gelijke rijstijl ! Ik heb mijn ML laten tunen op meer koppel om rustiger te kunnen cruisen in de middenste toerentallen en een zware remork te kunnen trekken. Met het gas half in rijdt de auto hierdoor een pak aangenamer moet de boite minder terug schakelen. Als je de wagen altijd afstampt of met de remork bij een steile beklimming je automaat hoogtoerig terugschakelt zal dat schadelijker zijn. Ik let er op om de tuning niet te gebruiken om telkens weer stoplicht sprintjes te doen.
                                    Jakkel zijn redenering is meestal juist als je de auto telkens weer afstampt. Voor de rest hangt ook veel van je rijstijl af.
                                    Mijn ML heeft 200 000 km en nooit problemen gehad. rijdt een pak aangenamer en ik denk dat de auto zonder tuning meer zou afgezien hebben. Ik besef wel dat de meesten gewoon tunen voor een max aan pk en deze te kunnen demonstreren en dan heb je natuurlijk gelijk dat dit een pak sletiger is.
                                    De meest mensen die hun wagen laten chippen, doen dat omdat ze meer power willen. Snellere stoplichtsprintjes, vlottere hernemingen, algemeen sportiever rijden,... . Ze gaan die Pk's gebruiken, anders zouden ze hun wagen niet laten chippen. Meer koppel en meer Pk's is inderdaad meer slijtage.

Comment

een héél grote meerderheid doet dat wel omwille van die reden.
                                      weeral een veronderstelling die nergens op slaat, vandaag M3 , R8, DS3 racing, golfGTI ,... getuned, allemaal het maximum vermogen wat je kan kopen in die wagens, niet bepaald arme mensen die het niet kunnen permitteren zoals jij ze stigmatiseerd

Comment

• Ondanks het feit dat je wel degelijk zegt dat je niet jaloers bent op mensen (wat een algemeen woord is) die geen "dikk" motor kunnen betalen, veronderstel ik wel dat je het dan ook over iedereen hebd....
                                        mijn interpretatie-vermogen zal wat mank lopen denkik...

Comment

On topic: Misschien eens de topic-titel aanpassen naar Beste Chiptuners anno 2013 of Beste Chip-tuning klaag en zaagtopic der moraalridders
                                          Iedereen mag hier z'n zegje doen, niet? Als dit hier enkel dient om mekaar wat bloemetjes toe te werpen, dan zijn we ook niet echt goed bezig hé. Er zijn nadelen aan chiptuning, spijtig voor de aanhang, maar ze zijn er nu eenmaal.

Comment

Working...
                                          X