... moogt gij wel werken aan voertuigen uitvoeren ? Dacht het niet !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenweeral een veronderstelling die nergens op slaat, vandaag M3 , R8, DS3 racing, golfGTI ,... getuned, allemaal het maximum vermogen wat je kan kopen in die wagens, niet bepaald arme mensen die het niet kunnen permitteren zoals jij ze stigmatiseerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIedereen mag hier z'n zegje doen, niet? Als dit hier enkel dient om mekaar wat bloemetjes toe te werpen, dan zijn we ook niet echt goed bezig hé. Er zijn nadelen aan chiptuning, spijtig voor de aanhang, maar ze zijn er nu eenmaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIedereen mag hier z'n zegje doen, niet? Als dit hier enkel dient om mekaar wat bloemetjes toe te werpen, dan zijn we ook niet echt goed bezig hé. Er zijn nadelen aan chiptuning, spijtig voor de aanhang, maar ze zijn er nu eenmaal.
Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor jezelf een nadeel is.
voor mij persoonlijk is er geen enkel nadeel aan chip-tuning.
Als ik u hoor praten over "betrouwbaarheid" hmm...
Ik heb nog geen enkele wagen gehad met meer dan 200.000km's
maar ik weet wel dat een 3.4L boxermotor die gechipt is en een andere uitkaat-lijn heeft, het op 177.000km nog steeds evengoed doet.
Comment
-
Hoe dikwijls lees je niet: "Ik koop mij een 316d, die kost 5.000 euro minder dan een 320d. Ik ga 'm wel even een 'vitaminekuurtje' laten geven en dan heb ik het vermogen van een 320d voor een 500 euro".
In eindeffect: voor 4.500 euro minder dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Devildriver Bekijk BerichtenOp uw auto 19" velgen plaatsen is ook meer slijtage he, zo kun je blijven zagen. Als je uw auto altijd deftig warm rijdt en gewoon het vermogen af en toe aanspreekt zal er niks meer verslijten. Heb reeds 3 BMW laten chippen en nog nooit kosten gereden,integendeel,ze verbruiken minder als ze gechipt zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenIk krijg nooit geen antwoord van hem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenIn sommige gevallen zullen er inderdaad nadelen zijn.
Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor jezelf een nadeel is.
voor mij persoonlijk is er geen enkel nadeel aan chip-tuning.
Als ik u hoor praten over "betrouwbaarheid" hmm...
Ik heb nog geen enkele wagen gehad met meer dan 200.000km's
maar ik weet wel dat een 3.4L boxermotor die gechipt is en een andere uitkaat-lijn heeft, het op 177.000km nog steeds evengoed doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten...ben hier precies onzichtbaar geworden zeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenFeit is dat een auto die getuned is veel plezanter rijd (turbo motor toch) en dat het nu legaal is of niet daar ligt blijkbaar toch (bijna) niemand wakker van..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb ook nooit iets gezegd van dat een gechipte kar de geest zou geven bij een bepaalde km-stand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenNet zoals ik nog steeds een antwoord van u verwacht die gesteld is in uw persoonlijk topicje
wat was uw vraag ? (trouwens is het niet mijn peroonlijk topic, maar een topic over mij persoonlijk)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenVerschiet ge daarvan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenLeg dan eens concreet uit, hoe,waar en wanneer de betrouwbaarheid van een motor achteruitgaat door te chippen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichtenwat was uw vraag ? (trouwens is het niet mijn peroonlijk topic, maar een topic over mij persoonlijk)
Ik ben van mening dat Tuning-bedrijven niets illegaals doen.
Dat iemand graag 200pk uitb zijn mazoutstoof wil halen ipv de standaard 163 is toch die mens zijn eigen keuze? Het tuningbedrijf verleend enkel de dienst dit op een correcte en professionele manier te doen.
Of zou meneer tuningkid liever hebben dat mensen die extra pk's willen, op dezelfde manier gaan "opfokken" zoals we dat als 16-jarige met onze camino's deden???... indien u dat meer verantwoord vind.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSorry, met alle beste wil. Maar dat heb ik hier al zeker ne keer of honderd gezegd. Dat ga ik echt niet meer opnieuw uitleggen hoor. Nog een paar minuten geleden heb ik het nog eens gezegd.
Comment
Comment