Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten
    gij had 'iets' gezegd. een hart is iets. ten eerste. en ten tweede : er bestaat iets als 'rijgedrag', man. als ge altijd rijdt als ne zot, gaat uwen bak zonder tuning ook sneller kapot zenne... jongens toch.
    Een levende materie vergelijken met een dode materie. Tsja, 't is iets natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Sterk, slaat weeral eens op... NIETS!
      natuurlijk slaat dat ergens op, een wagen waar he nooit sportief mee rijdt die slipt dicht van roetafzetting ( inlaat en catalysator) , met alle gevolgen van dien.

Comment

• Mr Bruno. Allée, een makkelijke vraag nu :

Ik heb een leaseauto. Mag ik die laten chippen bij U en moet ik dan de leasefirma hiervan in kennis stellen ?

Comment

Wees maar heel zeker dat er mensen hun motor en/of versnellingsbak in gort hebben gereden omwille van chiptuning! Het is alleen nogal moeilijk om te gaan bewijzen dat het net daar aan lag natuurlijk.
          Awel ja, dat bedoel ik nu net... bewijzen... groen-activisten beweren ook dat de klimaatverandering te wijten is aan de mensheid en hun vervuilende auto's,fabrieken,.. maar zover mijn geschidenis juist is was er 12.000jaar geleden ook een klimaatverandering, en toen was er nog geen sprake van auto's en fabrieken...
          vandaar.... ik hoopte dat u de eerste zou zijn die me zou zeggen: Mijn auto is kapot gegaan door te chippen en ik kan het bewijzen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
            natuurlijk slaat dat ergens op, een wagen waar he nooit sportief mee rijdt die slipt dicht van roetafzetting ( inlaat en catalysator) , met alle gevolgen van dien.
            Al een geluk dat ik dan een schadelijke benzine uitlaat had op mijn ongechipte 318 diesel. Anders had ik problemen gehad hé?? Jongens toch... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
              Mr Bruno. Allée, een makkelijke vraag nu :

Ik heb een leaseauto. Mag ik die laten chippen bij U en moet ik dan de leasefirma hiervan in kennis stellen ?
              tuningkid, vindt ge het erg dat ik (ook?) antwoord?

het antwoord is : nee, het mag niet. maar ge kunt het wel doen, BECAUSE NOBODY CARES. (alleen gijzelf blijkbaar)

:-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                Awel ja, dat bedoel ik nu net... bewijzen... groen-activisten beweren ook dat de klimaatverandering te wijten is aan de mensheid en hun vervuilende auto's,fabrieken,.. maar zover mijn geschidenis juist is was er 12.000jaar geleden ook een klimaatverandering, en toen was er nog geen sprake van auto's en fabrieken...
                vandaar.... ik hoopte dat u de eerste zou zijn die me zou zeggen: Mijn auto is kapot gegaan door te chippen en ik kan het bewijzen...
                +1 :-)

Comment

• Al de moeite en tijd die door sommige posters in deze chiptuning topics wordt gestoken, zou eens moeten zijn voor een goed doel of zo. Lives would be saved!

Comment

tuningkid, vindt ge het erg dat ik (ook?) antwoord?

het antwoord is : nee, het mag niet. maar ge kunt het wel doen, BECAUSE NOBODY CARES. (alleen gijzelf blijkbaar)

:-)
                    +1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichten
                      we lezen vermoedens van u maar nog nergens bewijzen van gezien
                      is nochtans reeds vaker aangehaald, en niet door mij alleen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                        Al de moeite en tijd die door sommige posters in deze chiptuning topics wordt gestoken, zou eens moeten zijn voor een goed doel of zo. Lives would be saved!
                        Zeker weten!

Comment

Zeker weten!
                          ik heb het vermoeden dat wouter het ook tegen u had, hoor jakkel :-):-)

Comment

meer dan 14000 posts op dit forum, dat kan immers behoorlijk tellen :-)

Comment

Ja, dat had ik nu echt niet door...

Comment

meer dan 14000 posts op dit forum, dat kan immers behoorlijk tellen :-)
                                Meer dan 8 jaar actief ook hé. Er zijn hier nog andere kleppers hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichten
                                  we lezen vermoedens van u maar nog nergens bewijzen van gezien
                                  mijn vergunningen zijn perfect in orde en met mijn diploma's mag ik dat allemaal doen, ik heb zelfs meer vergunningen dan strikt gezien noodzakelijk.

De concurrentie is al druk bezig geweest mij te kloten want in 2 jaar tijd heb ik al zeker 20 controles gehad waarvan het grootste deel anoniem of onaangekondigd

1) btw ( al een paar keer )
                                  2) milieu ( al 3 keer )
                                  3) veiligheid op de arbeidsvloer ( al 2 keer )
                                  4) sociale inspectie/zwartwerk ( ook al 3 keer )
                                  5) bouwinspectie
                                  6) autobelasting
                                  7) douane en accijnzen ( 2 keer )
                                  brandveiligheid ( 2 keer )
                                  ....

ik wist niet eens dat er zoveel controle-instanties bestonden, zou me niet verbazen als Tuningkid hier voor iets tussen zit.

Als er al eens iets niet in orde was ( zoals de noodverlichting ) , dan ka ik u verzekeren dat dat nu wel het geval is ;-)

Bewijs dat sommige bomen mij niet graag zien groeien en dus de houthakker gebeld hebben in de hoop mijn bladeren te snoeien
                                  Last edited by ; 08/12/2012, 18:33.

Comment

Meer dan 8 jaar actief ook hé. Er zijn hier nog andere kleppers hoor.
                                    Bijna 10 jaar actief en amper 1/10de van uw aantal posts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                      Bijna 10 jaar actief en amper 1/10de van uw aantal posts
                                      Ge zijt nochtans goed bezig om dat saldo op korte tijd flink aan te zwengelen.

Comment

• Autobelasting ?

Comment

Ge zijt nochtans goed bezig om dat saldo op korte tijd flink aan te zwengelen.
                                          Ik doe mijn best he... door te reageren in dit topic zal ik er wel komen

Comment

Working...
                                          X