Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk als je bij een van beide tuners in dit topic gaat, je niet kan missen

Comment

• er zijn nog tuners die even goed (en mss zelf beter) zijn en die hier niet aanwezig zijn. Mss maar best ook, of het was hier complete chaos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
        Klopt 100%. Maar een grondige diagnose voor en tijdens de runs is zeker een must. Zo hebben we af en toe voor dat de d-riem een beetje verkeerd staat. En als ik de fabels mag geloven zijn er niet veel tuners die aan de riem beginnen prutsen tot dit goed staat. En toch worden de waardes gehaald. Zijn wij dan de enige waar niet altijd een perfecte wagen toe komt?

Helemaal mee eens.

Comment

• Een goede tuner hoeft zichzelf niet te verdedigen op een forum. Zie je autotune Heinz op een forum reageren? :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door birdy89 Bekijk Berichten
            Een goede tuner hoeft zichzelf niet te verdedigen op een forum. Zie je autotune Heinz op een forum reageren? :-)
            Ik hoop nu wel niet dat je bedoelt dat DVX (meermaals ervaring mee) slecht is!
            (met BR heb ik geen ervaring)

Comment

Een goede tuner hoeft zichzelf niet te verdedigen op een forum. Zie je autotune Heinz op een forum reageren? :-)
              Heinz zat hier vroeger ook op het forum, dus wat is u punt?
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Heinz zat hier vroeger ook op het forum, dus wat is u punt?
                Nu nog (toch een ex-deeltje ervan)

Comment

Door te reageren op autoforum heeft Bruno wel veel forumleden kunnen overtuigen om bij hem langs te komen voor een chipkuur. Dus al bij al een win win situatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Door te reageren op autoforum heeft Bruno wel veel forumleden kunnen overtuigen om bij hem langs te komen voor een chipkuur. Dus al bij al een win win situatie.
                    maar of daar harde bewijzen van zijn???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                      maar of daar harde bewijzen van zijn???
                      Zo'n bewijzen zijn niet zomaar hard te maken maar als je je hier als tuner laat horen is er mettertijd toch kans dat het zijn vruchten afwerpt.
                      Positieve commentaren en ervaringen van klanten op een forum is een zeer welkome extra reclame, die bovendien kosteloos is.

Comment

• Moest ik toch ooit 'de ballen' krijgen en m'n jaloersheid opzij kunnen zetten, zodat ik uiteindelijk eventueel toch zou overgaan tot het doperen van m'n kar. Ik weet alvast bij wie ik zeker NIET langs ga, dankzij dit forum.

Comment

als gij op een serieuze manier met uw job bezig zijt, en ge leest ne hoop uit de lucht gegrepen bullshit op 't internet over uw werk, zoudt gij dan ook niet de neiging hebben om te reageren?? ding is dat dat in wezen niet veel uithaalt, want spasten blijven spasten, zeker achter hun computer... het gevaar om daarop afgerekend te worden is groter dan de voordelen die het meebrengt volgens mij, want 'ge laat u kennen'... maar anderzijds is het in een branche als dit ook wel een vorm van (misschien wel belangrijke) reclame.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Moest ik toch ooit 'de ballen' krijgen en m'n jaloersheid opzij kunnen zetten, zodat ik uiteindelijk eventueel toch zou overgaan tot het doperen van m'n kar. Ik weet alvast bij wie ik zeker NIET langs ga, dankzij dit forum.
                            waardevolle bijdrage, jakkel, zoals de meeste van uw posts hier de laatste tijd:-). goed bezig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten
                              waardevolle bijdrage, jakkel, zoals de meeste van uw posts hier de laatste tijd:-). goed bezig.
                              Net zo waardevol als die van de rest hier hé.

Goed bezig mannen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten
                                als gij op een serieuze manier met uw job bezig zijt, en ge leest ne hoop uit de lucht gegrepen bullshit op 't internet over uw werk, zoudt gij dan ook niet de neiging hebben om te reageren?? ding is dat dat in wezen niet veel uithaalt, want spasten blijven spasten, zeker achter hun computer... het gevaar om daarop afgerekend te worden is groter dan de voordelen die het meebrengt volgens mij, want 'ge laat u kennen'... maar anderzijds is het in een branche als dit ook wel een vorm van (misschien wel belangrijke) reclame.
                                Als je als ondernemer op een forum uw ding komt vertellen, verkopen,... . Dan moet je er rekening mee houden dat daar mensen op kunnen reageren. En dat die reacties soms wel eens kritisch kunnen zijn, en dat sommige mensen niet zomaar klakkeloos meelopen met de kudde en alles slikken wat er in hun strot geduwd wordt. Als je bijvoorbeeld nonsens verkoopt, en iemand wijst u daarop, dan moet je niet rond je heen beginnen te slaan op een haast arrogante manier. Blijf dan weg op een forum en verkoop je waar op een andere manier, er zijn genoeg alternatieven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                  Ik hoop nu wel niet dat je bedoelt dat DVX (meermaals ervaring mee) slecht is!
                                  (met BR heb ik geen ervaring)
                                  Ik zeg niet of iemand slecht of goed is. Vind
                                  het alleen vreemd dat iemand zichzelf op meerdere forums helemaal de lucht in
                                  prijst onder een andere naam (geen bedrijfsnaam) en mensen naar zijn bedrijf
                                  stuurt omdat hij zogezegd een van de beste tuners van België is.

Als je
                                  eens goed op google zoekt zie je ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel klachten
                                  staan over meneer Bruno over de tijd bij Heinz.
                                  Overal waar op forums word
                                  gesproken is meneer Bruno zelf aanwezig of een collega van hem. Valt wel erg
                                  op.

Ik denk dat je beter niet op een forum kunt reageren op wat mensen
                                  zeggen over jouw bedrijf. Dit lokt discussies uit en er worden dingen
                                  gespeculeerd.
                                  Als jij een goed bedrijf hebt hoef je niet op forums te zitten
                                  en mensen via nicknames naar je eigen bedrijf te sturen.

Klanten komen dan wel vanzelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Als je als ondernemer op een forum uw ding komt vertellen, verkopen,... . Dan moet je er rekening mee houden dat daar mensen op kunnen reageren. En dat die reacties soms wel eens kritisch kunnen zijn, en dat sommige mensen niet zomaar klakkeloos meelopen met de kudde en alles slikken wat er in hun strot geduwd wordt. Als je bijvoorbeeld nonsens verkoopt, en iemand wijst u daarop, dan moet je niet rond je heen beginnen te slaan op een haast arrogante manier. Blijf dan weg op een forum en verkoop je waar op een andere manier, er zijn genoeg alternatieven.
                                    daar hebt ge een groot punt natuurlijk. maar dat mes snijdt ook langs twee kanten : om het met de gevleugelde woorden van tuningkid (jawel) even geleden te zeggen : een mening is als een reet, iedereen heeft er een... :-) het probleem begint pas wanneer iedereen denkt dat zijn mening belangrijker of meer gefundeerd is dan die van anderen. als ik denk aan de discussie tuning met of zonder testbank bijvoorbeeld : leven en laten leven hee mannen.

Comment

Als je
                                      op.

gespeculeerd.

Voilà, daar ben ik het nu eens volledig mee eens.

Comment

• Wat ik me dan afvraag is wat tuners en zelfs hun personeel bezig houdt om elke dag op verschillende fora alles te volgen en feedback te geven in elke discussie. (niet dat dat niet mag uiteraard want zoals al aangehaald is het free reclame en vanuit commercieel standpunt, is het kostenloze reclame). Als ge ZO veel werk hebt, dan leefde ni achter uwe PC eh...

Of misschien doen ze dat terwijl de klant geniet van een rustig kopje koffie terwijl zij druk 'bezig' zijn op de PC onder het mom: we zijn uw map nu aan het schrijven... binnen een half uurke is uw persoonlijke map klaar zenne

Comment

Als je
                                          op.

gespeculeerd.

Kan ik inkomen.
                                          Maar om heel eerlijk te zijn is het voor ons bevoorbeeld niet evident geweest om te laten weten dat wij er ook zijn.
                                          Indien je een beperkt budget hebt en moet roeien met de riemen die je hebt zoek je spontaan naar wegen om je even kenbaar te maken.
                                          Nu hoop ik natuurlijk niet dat hier het woord "spam" gaat vallen, maar dit is de realiteit.

Een 2de luik is dat ik hier ook meer lees dan schrijf om zelf bepaalde zaken bij te leren.
                                          En nu spreek ik niet om bij te leren over ons vak, maar over de "markt" algemeen.
                                          Over ervaringen van mensen, hun idee over bepaalde zaken en dergelijke meer. Om zo meer te kunnen beantwoorden aan de behoefte van onze klanten.
                                          Feit is dat we ons hier een beetje tussen gewrongen hebben tot grote ergernis van bepaalde figuren natuurlijk.

@ Krikke: ik kan dit nu schrijven aangezien Davy een run aan het doen is om nadien te beginnen schrijven en ik er "de balle" van ken. Vandaar dat onze taken ook verdeeld zijn Geef mij maar organisatie, mailing en marketin ipv programmeren.
                                          Heeft iemand Davy hier al gezien?
                                          Last edited by Geert DVX; 10/12/2012, 11:10.

Comment

Working...
                                          X