Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Amaai das daar wel tof verdeeld bij jullie: ene werkt en den andere kan de gansen dag surfen! J/K eh!

Comment

• En mailen ;-)
      En onderdelen gaan halen!
      Bon, laat ons zeggen dat ik de leukste job heb.
      Maar volgens Davy heeft hij de leukste job. Zegt genoeg he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
        Kan ik inkomen.
        Maar om heel eerlijk te zijn is het voor ons bevoorbeeld niet evident geweest om te laten weten dat wij er ook zijn.
        Indien je een beperkt budget hebt en moet roeien met de riemen die je hebt zoek je spontaan naar wegen om je even kenbaar te maken.
        Nu hoop ik natuurlijk niet dat hier het woord "spam" gaat vallen, maar dit is de realiteit.

Een 2de luik is dat ik hier ook meer lees dan schrijf om zelf bepaalde zaken bij te leren.
        En nu spreek ik niet om bij te leren over ons vak, maar over de "markt" algemeen.
        Over ervaringen van mensen, hun idee over bepaalde zaken en dergelijke meer. Om zo meer te kunnen beantwoorden aan de behoefte van onze klanten.
        Feit is dat we ons hier een beetje tussen gewrongen hebben tot grote ergernis van bepaalde figuren natuurlijk.

@ Krikke: ik kan dit nu schrijven aangezien Davy een run aan het doen is om nadien te beginnen schrijven en ik er "de balle" van ken. Vandaar dat onze taken ook verdeeld zijn Geef mij maar organisatie, mailing en marketin ipv programmeren.
        Heeft iemand Davy hier al gezien?

Vanzelfsprekend....
        Maar als je dan op een forum onder een nickname je eigen bedrijf helemaal de lucht in prijst dat gaat dan een beetje ver vind ik.
        Laat klanten mooi beoordelen dat je goed bent en de reclame voor jou doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door birdy89 Bekijk Berichten
          Vanzelfsprekend....
          Maar als je dan op een forum onder een nickname je eigen bedrijf helemaal de lucht in prijst dat gaat dan een beetje ver vind ik.
          100% gelijk.

Comment

• Kan mij wel voorstellen dat dat precies in je straatje past, Jakkel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
              Kan mij wel voorstellen dat dat precies in je straatje past, Jakkel.
              de gasten hierboven hebben dan ook wel een serieus punt, denk ik :-) (alhoewel ik zelf zoals eerder gezegd 'eigen stoef' wel kan relativeren en in sommige gevallen ook appreciëren)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door birdy89 Bekijk Berichten
                Vanzelfsprekend....
                Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                100% gelijk.
                Beide gelijk, maar wat mij vooral opvalt en "stoort" is dat tuners of andere auto bedrijven zich enkel komen inschrijven om zich op te hemelen en/of andere af te breken in 1 bepaald topic en voor de rest dat topic niet buiten komen en niet weten dat hier nog een heel ander forum is.

Terwijl er een ander bedrijfje is hier (ik noem geen namen), dat zowel zichzelf promoot (logisch), andere mensen helpt, en in het forum zelf ook wat nuttige dingen posten.

Maar dat is nog een andere discussie natuurlijk.
                BMW X5 45e

Comment

• Als je een goed bedrijf hebt vinden klanten je wel.
                  Pietje laat zijn bmw tunen, hij is erg tevreden. Pietje zijn broertje heeft ook een auto en wilt ook chiptuning.

Zo heb je binnen no time een goed lopend bedrijfje. Google is een wereld van informatie je kunt er goede en minder goede ervaringen vinden over personen/ bedrijven. Er zijn speciale website ontworpen waar bedrijven zich kunnen inschrijven zodat ze feedbacks krijgen van klanten.

En inderdaad enkel posten om mensen af te kraken en jezelf de lucht in te prijzen is niet correct. Zegt veel over diegene in persoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                    Kan mij wel voorstellen dat dat precies in je straatje past, Jakkel.
                    In mijn 'straatje', dat weet ik niet. In mijn kraam wel.

Enfin, het doet mij deugd waar te nemen dat hier nog mensen met gezond verstand ronddwalen.

Comment

Ik vind dat als je tevreden bent dat je het mag zeggen.
                      Spijtig genoeg voor ons hebben wij hier niet zoveel klanten rondhangen op dit forum waardoor wij minder "volgelingen" (zoals jullie het noemen) hebben.

Maar we mogen niet klagen. Ik heb geen al te hectisch leven en de klanten zijn allemaal tevreden, dus mij hoor je niet klagen
                      Een uurtje geleden zijn ze hier een Subaru WRX komen afzetten en we zijn meteen aan het plaatsen van de uitlaat begonnen. Het hermappen van wagens is een zekere uitdaging, maar zulke projectjes tussendoor maken het werk extra leuk.
                      Tot grote ergernis van de (ex) vriendin
                      Doe de mijne gratis enik word uw volgeling, maar beloof dat je niks tegen tuningkid zegt hè.
                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                        Doe de mijne gratis enik word uw volgeling, maar beloof dat je niks tegen tuningkid zegt hè.
                        Wij zijn al veel te goedkoop. Laat staan gratis ;-)
                        Nee nee, alles op zijn tijd ;-)

Comment

• Doemme Niko, ge zijt mij voor...

Had een gelijkaardig gedacht:

Ik koop de stukken aan 'sponser of kostprijs', zij mappen de wagen gratis, en ik kleef stickers op de auto EN ze mogen de wagen gebruiken op opendeurdagen en events ter promo doeleinden.

Graag stage 2 (ecutek plus uitlaat: 370 pk) of 3 (grotere turbo en injectoren: 450 pk) dan...

ps: uiteraard wordt alles netjes aangegeven om conform te zijn.
                          Last edited by ; 10/12/2012, 19:49.

Comment

• De sticker ga je toch op z'n minst zelf betalen?
                            En tanken na de runs? Wie draait hier voor op?

Comment

De sticker ga je toch op z'n minst zelf betalen?
                              En tanken na de runs? Wie draait hier voor op?
                              Gij hè man, da zijn kosten hè :-)

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk

Comment

• Tis goe. Kom maar allemaal af naar Free performance.
                                Koekoekstraat 70 in Melle. Moest ik er nog ni zijn. Gewoon blijven wachten

Comment

• Hop in convooi tot ginder

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

Tis goe. Kom maar allemaal af naar Free performance.
                                    Koekoekstraat 70 in Melle. Moest ik er nog ni zijn. Gewoon blijven wachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                      Hop in convooi tot ginder

Ik kijk ernaar uit en ga zeker mijn fototoestel meenemen. Misschien verdien ik wel iets met die foto's

Comment

Ik kijk ernaar uit en ga zeker mijn fototoestel meenemen. Misschien verdien ik wel iets met die foto's
                                        Jomme, sebiet staan ze daar idd :p komde daar morgevroeg toe, allemaal bevrore sneeuwmannekes :p moogde ineens ook autobatterijen kopen omda ze kou hadde

Comment

• naast dat het belastingontduiking is...kan zijn dat ze meer inkomen hebben via de btw van de tuners dunno
                                          worden milieuregels overschreden (ik ga mijn eigen smart de-roetfilteren als ik er probs mee krijg)

das mijn mening erover

Comment

Working...
                                          X