Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kga mij zo nen t-shirt laten maken met:
    'will fuck for free mapping'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
      Kga mij zo nen t-shirt laten maken met:
      'will fuck for free mapping'

Ga je nu niet wat ver? :p

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

Comment

• Ging iedereen hier niet wat ver de afgelopen weken?
        Ben blij dat het er hier eens wat luchtiger aan toe gaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
          Ging iedereen hier niet wat ver de afgelopen weken?
          Ben blij dat het er hier eens wat luchtiger aan toe gaat...
          +1. Gelukkig heb ik het niet zo gevolgd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door birdy89 Bekijk Berichten
            en mensen via nicknames naar je eigen bedrijf te sturen.
            Nicknaam, das gvd gewoon zijnen eigen naam
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
              Ga je nu niet wat ver? :p

Inderdaad, een t-shirt in putje winter

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Nicknaam, das gvd gewoon zijnen eigen naam
                Nickname! aangezien iemand anders niet weet dat BR-Proformance hem door stuurt.
                Maak dan je naam BR-Proformance....
                Of zeg dan op zijn minst ik ben Bruno de eigenaar van BR kom eens langs op de koffie blablabla. Voor anderen lijkt het of iemand anders dan hij zelf het zegt.

Comment

Of zeg dan op zijn minst ik ben Bruno de eigenaar van BR kom eens langs op de koffie blablabla. Voor anderen lijkt het of iemand anders dan hij zelf het zegt.
                  birdy : als ge twee minuten rondleest hier, weet ge dat het om bruno van BR gaat... hij gebruikt zijn eigen voornaam, ik vind dat ge wat aan het muggenziften zijt.

en het is performance trouwens, niet proformance, maar dit terzijde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten
                    birdy : als ge twee minuten rondleest hier, weet ge dat het om bruno van BR gaat... hij gebruikt zijn eigen voornaam, ik vind dat ge wat aan het muggenziften zijt.

en het is performance trouwens, niet proformance, maar dit terzijde...

Dus als ik nu een bedrijf heb birdy preformance en mijn echte naam is mark.
                    Is het dan normaal dat ik me aanmeld onder de naam mark en ga schrijven he jij moet bij birdy preformance zijn een van de beste tuners van belgie!
                    Dat is en blijft zielig om te doen. Het LIJKT dan net alsof iemand anders je doorstuurt. Een normaal mens zegt zoiets niet over zichzelf. Eigendunk noemt men dat als je over jezelf zo spreekt!

Er zijn genoeg mensen het hier met mij eens :-) Zoiets doe je niet en daarbij bovenstaand is enkel een voorbeeld, lees het forum maar eens goed door kom je nog wel meer dingen tegen. Laat klanten beoordelen of jij een goede tuner bent en ga dat niet zelf tegen iedereen vertellen. Mensen nemen alles klakkeloos over namelijk en klopt het dan nog wel dat het een goede tuner is??? google maar eens dan zie je genoeg verhalen......

Nogmaals ik ga hier nu ook niet meer verder op reageren. Schijnbaar is het hier normaal om jezelf de lucht in te prijzen onder een nickname!
                    Dit is een eindeloze discussie.

Comment

Dus als ik nu een bedrijf heb birdy preformance en mijn echte naam is mark.
                      Is het dan normaal dat ik me aanmeld onder de naam mark en ga schrijven he jij moet bij birdy preformance zijn een van de beste tuners van belgie!
                      Dat is en blijft zielig om te doen. Het LIJKT dan net alsof iemand anders je doorstuurt. Een normaal mens zegt zoiets niet over zichzelf. Eigendunk noemt men dat als je over jezelf zo spreekt!

Er zijn genoeg mensen het hier met mij eens :-) Zoiets doe je niet en daarbij bovenstaand is enkel een voorbeeld, lees het forum maar eens goed door kom je nog wel meer dingen tegen. Laat klanten beoordelen of jij een goede tuner bent en ga dat niet zelf tegen iedereen vertellen. Mensen nemen alles klakkeloos over namelijk en klopt het dan nog wel dat het een goede tuner is??? google maar eens dan zie je genoeg verhalen......

Nogmaals ik ga hier nu ook niet meer verder op reageren. Schijnbaar is het hier normaal om jezelf de lucht in te prijzen onder een nickname!
                      Dit is een eindeloze discussie.
                      Ja wat moet bruno doen? Zijn eigen bedrijf afbreken? Volgens mij weten hier zeer veel mensen dat Bruno= Br performance. Tzou erg zijn moest een bedrijfsleider zijn eigen bedrijf afbreekt, dat zou een goed beeld geven aan andere mensen :s aja & kijk eens in zijn onderschrift. Een grote banner met BR Performance? Als je daar al naast kijkt.

Comment

• Ik zie geen grote banner bij zijn naam hoor.......
                        Geen enkele banner zie ik!
                        Maar laat maar lekker gaan mensen weten wel wat ik bedoel :-) Een meneer die zijn auto lief heeft zoekt toch eerst op google na echte ervaringen en bedenkt zich dan.

Comment

• www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                            :-):-)

Comment

• :-)
                              :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                Super..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten
                                  :-):-)
                                  :-) :-) :-) :-) :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                                    ...kijk eens in zijn onderschrift. Een grote banner met BR Performance? Als je daar al naast kijkt.

Bruno heeft enkele weken geleden zijn banner weggedaan... reden is heel eenvoudig, door het vaak reageren op dit topic zou het anders een kakafonie van banners worden, dus je reactie slaat al helemaal nergens op

ps. ik reageer niet zo vaak, dus ik houd hem

Comment

• Hehe..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                                        Bruno heeft enkele weken geleden zijn banner weggedaan... reden is heel eenvoudig, door het vaak reageren op dit topic zou het anders een kakafonie van banners worden, dus je reactie slaat al helemaal nergens op

ps. ik reageer niet zo vaak, dus ik houd hem
                                        Nu je het zegt is hij weg. Op tapatalk zie ik dat natuurlijk of hij die nog heeft of niet. Mijn excuses dus voor die reactie met die banner. Sloeg inderdaad op niets.

Comment

sorry, dat komt omdat ik al actief was op het forum nog voor dat BR-Performance bestond, kon toen dus niet weten dat mijn toekomstige nickname eigenlijk Bruno_BR-Performance_sorry_voor_de_lange_Nickname had moeten worden ..... na + 1000 posts hier op het forum te hebben gedaan in de laatste 3 jaar ofzo dacht ik dat iedereen het wel wist dat Bruno-BR-Performance, maar duidelijk hebben sommigen het nog niet begrepen, het bewijs dat ik het forum NIET spam met reclame

Comment

Working...
                                          X