Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idd in sommige centra lezen ze uit met een laptop en een soort multi software waar ze foutcodes van bepaalde types en merken kunnen lezen. Tuning kunnen ze niet zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk Berichten
      Allen naar wallonie voor de keuring lol
      gewoon naar Brussel is al voldoende hoor , daar hebben ze van een Goca of EG attest nog niet gehoord, verlaging, uitlaten enz allemaal zonder probleem door de keuring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
        gewoon naar Brussel is al voldoende hoor , daar hebben ze van een Goca of EG attest nog niet gehoord, verlaging, uitlaten enz allemaal zonder probleem door de keuring

Naar het schijnt kan je zelfs met écht geld een vals keuringsrapport kopen. Ze hebben daar in Brussel nog nooit gehoord van wetten of reglementen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
          Naar het schijnt kan je zelfs met écht geld een vals keuringsrapport kopen. Ze hebben daar in Brussel nog nooit gehoord van wetten of reglementen.

Naar t schijnt kunt ge ook controle krijgen van de politie, die in hinderlaag ligt te wachten tot je met je wagen van een tuningbedrijf komt gereden

Comment

• Hij is er weer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door allalin Bekijk Berichten
              Naar t schijnt kunt ge ook controle krijgen van de politie, die in hinderlaag ligt te wachten tot je met je wagen van een tuningbedrijf komt gereden

Naar het schijnt staat Hozee nu compleet bevroren in Mr B's oprit met een lege mand bloemblaadjes....

Comment

• Tuurlijk, tuurlijk..

Comment

• Zie je wel dat het plezant en beleefd kan blijven.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                    Zie je wel dat het plezant en beleefd kan blijven.
                    Ik weet niet of het echt zo plezant is om compleet bevroren in een oprit te staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                      Moet ik deze quote meebrengen als voucher?
                      Laat deze quote maar zo, want dit is valsheid in geschrifte ;-)

Comment

• Ik ben daarstraks is bij jullie langsgeweest met mijne witte t-shirt maar helaas...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                          Bij een tweedehandskeuring heb ik al meegemaakt dat ze een aparaatje aan de OBD poort hingen. Toen ik vroeg waarom zei die kerel dat het was 'om de auto uit te lezen maar de helft van de keren werkt het niet...'

Wanneer je bvb in Wallonië naar de keuring gaat hebben ze daar nauwelijks apparatuur. Ik heb al meegemaakt dat ze de dieseltest vergaten. Laat maar zo zeiden ze toen ik het opmerkte.
                          Dinsdag ook naar de tweedehandskeuring geweest en bij mij hetzelfde: meettoestelletje aan de obd gehangen. Had het ook nog nooit gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Bij een tweedehandskeuring heb ik al meegemaakt dat ze een aparaatje aan de OBD poort hingen. Toen ik vroeg waarom zei die kerel dat het was 'om de auto uit te lezen maar de helft van de keren werkt het niet...'
                            Mijn S3 hadden ze dit jaar ook uitgelezen maar dit is enkel voor eventuele foutcodes. Chiptuning kunnen ze daar niet mee uitlezen.
                            Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                            Audi S3 '02 sold => topic
                            Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                            Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• maar de weggeschreven dpf wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                maar de weggeschreven dpf wel
                                Haha, hoezo denk je dat bobo ? Geen enkele foutcode te bespeuren bij mij

Comment

• Mezelf even quoten vanuit een ander topic:
                                  Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Bij de dealer kan het zelfs "automatisch gaan/weten", TC gaat dat niet weten en volgens mij, de verzekering ook niet of het moest via een opdracht gaan bij de tuner.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                                    Haha, hoezo denk je dat bobo ?
                                    ja ik weet het niet, daarmee dat ik het vraag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                      Ik weet niet of het echt zo plezant is om compleet bevroren in een oprit te staan...
                                      Beste tuningkid, is het niet "OP een oprit, ipv IN een oprit?

Mvg

Comment

• oh boy, de komma neukers zijn weer in aantocht
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                                          Ik ben daarstraks is bij jullie langsgeweest met mijne witte t-shirt maar helaas...
                                          Ja, heb het gehoord. Maar er stond niet op "will fuck for free mapping"

Comment

Working...
                                          X