Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
    Beste tuningkid, is het niet "OP een oprit, ipv IN een oprit?

Mvg
    Neen, want Mr B. is dusdanig tevreden van Hozee's dienst dat hij ter plekke met zijn voeten werd ingeplant. Vandaar IN de oprit.

Comment

• Here we go again...

Comment

• Het zou echt geweldig zijn moest elk forumlid een filter kunnen zetten op de content van topics. Daarmee bedoel ik dat je de posts van bepaalde personen gewoon niet meer te zien krijgt in de topics zelf.

Ik zou er iig wel gebruik van maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten
          Het zou echt geweldig zijn moest elk forumlid een filter kunnen zetten op de content van topics. Daarmee bedoel ik dat je de posts van bepaalde personen gewoon niet meer te zien krijgt in de topics zelf.

Ik zou er iig wel gebruik van maken...

Dat kan, maar dan lees je van die bepaalde personen wel nergens niks meer: http://www.autoforum.be/profile.php?do=ignorelist

Ik gebruik het nooit. Ik wil gerust de nonsens lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Dat kan, maar dan lees je van die bepaalde personen wel nergens niks meer: http://www.autoforum.be/profile.php?do=ignorelist

Ik gebruik het nooit. Ik wil gerust de nonsens lezen.

Prachtig!!!

Bedankt!

Comment

• bon terug on topic te komen en het weekend mooi in te gaan BR-Performance op vrijdag avond

Comment

• Plasti dip?
                Kleur van de M3?
                Post snel een foto als em ineen steekt.

Comment

• @Geert: Denk eerder dat dit een R8 is dan een M3 zenne

@Bruno: Amaai ge moet precies wel wa plaatwerk eraf gooien eer ge aan de OBDII poort kunt!
                  Last edited by ; 14/12/2012, 20:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                    Denk eerder dat dit een R8 is dan een M3 zenne
                    Nee nee, heeft voor het tuiningsalon een M3 ook in dit flashy groen gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                      Nee nee, heeft voor het tuiningsalon een M3 ook in dit flashy groen gezet.
                      Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... (kon effe niet volgen)

Comment

• Waarom is het nodig dat er zoveel gedemonteerd wordt bij die R8?
                        Bijvoorbeeld de deuren, kan er echt niks bij verzinnen :S

Comment

• Snap het ook niet maar zal wel een goede reden hebben, schat ik zo.

Comment

• Gewichtsbesparing aja
                            Geef toe, het is cool om in een R8 te rijden met deuren, maar nog veeeel cooler om er in te rijden zonder deuren

Je moest de blikken van de mensen zien als we op de A12 reden

Comment

• vermoedelijk zullen de andere body delen ( deuren, motorkap, bumpers,...) nog niet klaar zijn hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                                Gewichtsbesparing aja
                                Geef toe, het is cool om in een R8 te rijden met deuren, maar nog veeeel cooler om er in te rijden zonder deuren

Doe maar nen dikke jas aan!

Comment

• wel lastig om met de R8 naar de winkel te gaan... uw boodschappen zijn toch allemaal gaan vliegen tegen dat je thuis bent
                                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                                    Gewichtsbesparing aja

Het was niet sarcastisch getypt hoor.
                                    Ik wilde het echt weten.

Maar gezien de historie van dit topic begrijp ik je reactie wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                                      vermoedelijk zullen de andere body delen ( deuren, motorkap, bumpers,...) nog niet klaar zijn hé...
                                      wel al klaar maar nog geen tijd gehad om te monteren en we vonden het wel iets hebben zo zonder deuren :-)

Comment

• Maakt er geen vleugeldeuren van e! zal al genoeg vliegen zo

Comment

• Mooie gewichtsbesparing Bruno :-)

Verstuurd van mijn HTC One X+ met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X