Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk BerichtenHet zou echt geweldig zijn moest elk forumlid een filter kunnen zetten op de content van topics. Daarmee bedoel ik dat je de posts van bepaalde personen gewoon niet meer te zien krijgt in de topics zelf.
Ik zou er iig wel gebruik van maken...
Ik gebruik het nooit. Ik wil gerust de nonsens lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDat kan, maar dan lees je van die bepaalde personen wel nergens niks meer: http://www.autoforum.be/profile.php?do=ignorelist
Ik gebruik het nooit. Ik wil gerust de nonsens lezen.
Prachtig!!!
Bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk BerichtenDenk eerder dat dit een R8 is dan een M3 zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenNee nee, heeft voor het tuiningsalon een M3 ook in dit flashy groen gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk BerichtenGewichtsbesparing aja
Geef toe, het is cool om in een R8 te rijden met deuren, maar nog veeeel cooler om er in te rijden zonder deuren
Je moest de blikken van de mensen zien als we op de A12 reden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk BerichtenGewichtsbesparing aja
Geef toe, het is cool om in een R8 te rijden met deuren, maar nog veeeel cooler om er in te rijden zonder deuren
Je moest de blikken van de mensen zien als we op de A12 reden
Ik wilde het echt weten.
Maar gezien de historie van dit topic begrijp ik je reactie wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichtenvermoedelijk zullen de andere body delen ( deuren, motorkap, bumpers,...) nog niet klaar zijn hé...
Comment
Comment