Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was het bij jullie zo warm daar binnen?
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
      Maakt er geen vleugeldeuren van e! zal al genoeg vliegen zo
      Hehe..

Comment

• Is er al wat bekend over de nieuwe 2.0 TDI 150 pk?
        BMW X5 45e

Comment

• Is het mogelijk om de DPF te verwijderen (en wegschrijven) van een Opel zafira B ?

1.9 cdti, 100 pk bwj 06' of 07'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Is er al wat bekend over de nieuwe 2.0 TDI 150 pk?
            Deze kan al gedaan worden.

De 1,4 gaat nog niet en de 1,6 TDi zijn we bijna binnen geraakt. Waardes zullen hetzelfde zijn. Toegang komt in orde.
            Last edited by Geert DVX; 18/12/2012, 14:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
              Is het mogelijk om de DPF te verwijderen (en wegschrijven) van een Opel zafira B ?

1.9 cdti, 100 pk bwj 06' of 07'
              Dit is mogelijk. Bij het leegmaken moet hij dus ook weggeschreven worden.

Comment

• Wordt er bij een DPF delete bij een 1.6 TDI de roetfilter uitgehaald en vervangen door een rechte buis of wordt deze leeggehaald waarna de behuizing terug wordt gestoken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KDS Bekijk Berichten
                  Wordt er bij een DPF delete bij een 1.6 TDI de roetfilter uitgehaald en vervangen door een rechte buis of wordt deze leeggehaald waarna de behuizing terug wordt gestoken?
                  Dat kan je zelf kiezen, maar wil je nog door de keuring geraken later dan kan je best de originele DPF leeg halen want dit merken ze niet op de keuring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KDS Bekijk Berichten
                    Wordt er bij een DPF delete bij een 1.6 TDI de roetfilter uitgehaald en vervangen door een rechte buis of wordt deze leeggehaald waarna de behuizing terug wordt gestoken?
                    Die keuze is vrij.
                    Maar zoals reeds geantwoord door Bruno kan je beter de originele leeghalen.
                    Indien je een rechte buis steekt met DPF delete in je programma en je je originele downpipe met DPF plaatst om naar de keuring te gaan zit je nog steeds met je programma zonder DPF.
                    Gevolg: kerstboom op je dash. Mss goed voor deze periode, maar leuk is anders.

Comment

• iemand ervaring met ecu-soft.be ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Captain_Slow Bekijk Berichten
                        iemand ervaring met ecu-soft.be ?
                        Bestaat een Topic van.

Comment

• Misschien off topic, maar toch geldt dit voor iedereen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                            Misschien off topic, maar toch geldt dit voor iedereen!
                            Een gratis tuning van mijne C4 onder de kerstboom zou voor mij een prachtige kerst zijn
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik sluit mij aan bij bovenstaande
                              graag gratis chiptuning voor mijn 207
                              2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                              2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Voor een gratis mapping heb ik al eens een adresje doorgegeven he ;-)
                                Maar er liggen wel kortingen tot -35% onder de kerstboom.

PS, mijn bedoeling van de post was iedereen gelukwensen, geen cadeautjes uitdelen ;-)

Comment

• Ik denk dat ik deze week eens passeer voor een offerte ;-)
                                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Testwagen chippen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                      Testwagen chippen?
                                      Moet nog een paar andere kleinigheden vervangen ook, dus kan niet gewoon de prijs van het web plukken
                                      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                                        Moet nog een paar andere kleinigheden vervangen ook, dus kan niet gewoon de prijs van het web plukken
                                        Kom maar gerust eens langs.

Comment

• ik heb is een vraag, hoe komt het dat na het herschrijven bij sommige wagens de curve schoon/vloeiend loopt en bij andere niet?

Comment

Working...
                                          X