ik mijn alfa bij BR. ook heel content. en geen cruise control-problemen:-)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenZijn er hier die hun wagen hebben laten tunen door BR Performance en CTH ?
Zowel toen hij werkte bij Heinz, Shiftech als nu BR performance.
Telkens in orde.
Van de andere grote namen heb ik geen ervaring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenik heb 3 auto´s laten chippen door bruno.
Zowel toen hij werkte bij Heinz, Shiftech als nu BR performance.
Telkens in orde.
Van de andere grote namen heb ik geen ervaring.
Comment
-
Ik heb vroeger mijn Alfa door CTH laten chippen,geen problemen mee gehad maar wel veel roet uitstoot,bij de opendeurdag van CTH ben ik eens langs geweest en wat me vooral ergerde aan een uitspraak van de baas was dat hij mij vertelde dat hij geen air fuel meting deed omdat hij toch zag aan de uitlaatgassen dat de wagen goed was afgesteld (benzine wagens natuurlijk).
Bij BR heb ik ook al een paar benzinewagens laten chippen en zeer tevreden van,vooral de naservice is zeer goed....
Comment
-
bruno,
wil dit zeggen dat er binnenkort een stage 3 komt voor de 3.0tfsi?
qua prestaties zal dat wel wat geven denk ik, nu is de vraag wat dat gaat kosten en hoe betrouwbaar dat nog gaat zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichtenje moet beter leren lezen Ralphke
3 zwart-wit fotootjes zeggen niet veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenZet de waarden hier dan gewoon he.
3 zwart-wit fotootjes zeggen niet veel.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenHet is dan ook een teaser
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
Comment