Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een vraagske dat de laatste dagen door mijn hoofd spookt, is het mogelijk om een hybride wagen te chippen??Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEen vraagske dat de laatste dagen door mijn hoofd spookt, is het mogelijk om een hybride wagen te chippen??Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenVandaag op de E17 achter een Golf 6 2.0 gereden die onder de motoraanduiding de letters 'BRP' had staan.
Toevallig een werknemer van?
Nummerplaat was 1-CJT-891 (of 1-CTJ-891)
Greets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEen vraagske dat de laatste dagen door mijn hoofd spookt, is het mogelijk om een hybride wagen te chippen??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtengaat zeker en in vele gevallen kan je buiten de verbrandingsmotor ook nog eens de elektro-aandrijving herprogrammeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtengaat zeker en in vele gevallen kan je buiten de verbrandingsmotor ook nog eens de elektro-aandrijving herprogrammerenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk BerichtenStaan er al vb'en op jullie website van herprogrammaties van hybrides waarbij ook de elektromotoren anders aangestuurd worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDat het kon was ik mij van bewust maar dat de elektro-aandrijving nog een upgrade kan/kon krijgen is nieuw. Vertel....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenvoorbeeld, peugeot 2.0 hdi hybride 200pk, is 160pk dieselmotor en 40pk elektromotoren, maar die schakelen automatisch uit bij 120km/h denk ik , dus als je 140km/h rijdt en wil voorbij steken heb je slechts 160pk ter beschikking en niet 200pk, dit is 1 van de zaken die je zou kunnen herprogrammeren, dus dat de elektromotoren tot 160km/h actief kunnen blijven.... maar ook de stroom begrenzing ( koppelopbouw) kan je veranderen ( voor wie graag stoplichtsprintjes doet )
Stoplichtsprintjes? Daar ben ik met de mijne niets mee, ik doe alleen autostrade km's...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenHoe zit dat met niet - DSG automaten en chiptuning?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenDat is onze tevreden klant
oei, maar eentje.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk BerichtenIk heb gezien dat de F-reeksen van BMW nu ook te chippen zijn. Al gegevens voor de M135i? Al twijfel ik nog wel...
Comment
Comment