Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    Vandaag op de E17 achter een Golf 6 2.0 gereden die onder de motoraanduiding de letters 'BRP' had staan.
    Toevallig een werknemer van?

Nummerplaat was 1-CJT-891 (of 1-CTJ-891)

Greets
    Neen Ralphke, zijn emblemen die je bij hen kan verkrijgen en vind ik wel mooi.

Comment

• De website is ook mooi voor copy/paste.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

• Een vraagske dat de laatste dagen door mijn hoofd spookt, is het mogelijk om een hybride wagen te chippen??
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Een vraagske dat de laatste dagen door mijn hoofd spookt, is het mogelijk om een hybride wagen te chippen??
          Zou toch moeten kunnen in mijn ogen, zou niet weten waarom niet.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            Vandaag op de E17 achter een Golf 6 2.0 gereden die onder de motoraanduiding de letters 'BRP' had staan.
            Toevallig een werknemer van?

Nummerplaat was 1-CJT-891 (of 1-CTJ-891)

Greets
            Dat is één van onze vele tevreden klanten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Een vraagske dat de laatste dagen door mijn hoofd spookt, is het mogelijk om een hybride wagen te chippen??
              gaat zeker en in vele gevallen kan je buiten de verbrandingsmotor ook nog eens de elektro-aandrijving herprogrammeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                gaat zeker en in vele gevallen kan je buiten de verbrandingsmotor ook nog eens de elektro-aandrijving herprogrammeren
                Staan er al vb'en op jullie website van herprogrammaties van hybrides waarbij ook de elektromotoren anders aangestuurd worden?

Comment

Dat het kon was ik mij van bewust maar dat de elektro-aandrijving nog een upgrade kan/kon krijgen is nieuw. Vertel....
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                    Staan er al vb'en op jullie website van herprogrammaties van hybrides waarbij ook de elektromotoren anders aangestuurd worden?
                    nog geen voorbeelden, ben nog op zoek naar een cayenne/touareg/panamera hybride om op te testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Dat het kon was ik mij van bewust maar dat de elektro-aandrijving nog een upgrade kan/kon krijgen is nieuw. Vertel....
                      voorbeeld, peugeot 2.0 hdi hybride 200pk, is 160pk dieselmotor en 40pk elektromotoren, maar die schakelen automatisch uit bij 120km/h denk ik , dus als je 140km/h rijdt en wil voorbij steken heb je slechts 160pk ter beschikking en niet 200pk, dit is 1 van de zaken die je zou kunnen herprogrammeren, dus dat de elektromotoren tot 160km/h actief kunnen blijven.... maar ook de stroom begrenzing ( koppelopbouw) kan je veranderen ( voor wie graag stoplichtsprintjes doet )

Comment

• Hoe zit dat met niet - DSG automaten en chiptuning?

Comment

voorbeeld, peugeot 2.0 hdi hybride 200pk, is 160pk dieselmotor en 40pk elektromotoren, maar die schakelen automatisch uit bij 120km/h denk ik , dus als je 140km/h rijdt en wil voorbij steken heb je slechts 160pk ter beschikking en niet 200pk, dit is 1 van de zaken die je zou kunnen herprogrammeren, dus dat de elektromotoren tot 160km/h actief kunnen blijven.... maar ook de stroom begrenzing ( koppelopbouw) kan je veranderen ( voor wie graag stoplichtsprintjes doet )
                          Interessant! Zo wordt dat opgelost. Ik hou het in het achterhoofd.
                          Stoplichtsprintjes? Daar ben ik met de mijne niets mee, ik doe alleen autostrade km's...

Comment

• Op de A12 heb je beide ;-)
                            En DIT zijn de leukste sprintjes :-)

Comment

• Mmmh ja inderdaad, zou eigenlijk daar ook vaker willen komen maar dan zou ik een echte dildo zijn, wetende dat je in Lier woont en zomaar richting A12 tuft voor de "eventuele lol".

Comment

• Bwa, lier is nu niet zoo ver he Hozee ;-)

Comment

• Ik heb gezien dat de F-reeksen van BMW nu ook te chippen zijn. Al gegevens voor de M135i? Al twijfel ik nog wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                    Hoe zit dat met niet - DSG automaten en chiptuning?
                                    bump!

Comment

Dat is onze tevreden klant

oei, maar eentje.
                                      2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oei ja, slecht geformuleerd van Bruno..Kon je het niet laten om sito presto op dat paard te springen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trixx Bekijk Berichten
                                          Ik heb gezien dat de F-reeksen van BMW nu ook te chippen zijn. Al gegevens voor de M135i? Al twijfel ik nog wel...
                                          F-reeksen nog steeds niet mogelijk hoor ;-)

Comment

Working...
                                          X