Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Haha, gelukkiglijk was er toen nog geen sprake van Zalando...
Uiteindelijk de Z4 maar vervroegd (3 jaar) de deur uit laten gaan... Zeg nooit nooit maar voorlopig bij mij geen BMW meer in de garage... Zo een sjiek streken gedoe en veel bla bla maar als puntje bij paaltje komt, meppen ze je dood op faktuur met zaken die in principe nog garantie zouden moeten zijn...
Wat een verschil met de policy van bijvoorbeeld Mercedes of Mitsubishi.
Uiteindelijk de Z4 maar vervroegd (3 jaar) de deur uit laten gaan... Zeg nooit nooit maar voorlopig bij mij geen BMW meer in de garage... Zo een sjiek streken gedoe en veel bla bla maar als puntje bij paaltje komt, meppen ze je dood op faktuur met zaken die in principe nog garantie zouden moeten zijn...
Awel, bij mij is twee keer een panne die buiten de twee jaar garantie viel (twee keer op ongeveer 2,5 jaar) compleet kosteloos opgelost geweest. Bij de E46 een katalysator die stuk was, bij de E91 een andere stuurkolom.
Met de policy van Mercedes heb ik al kennis mogen maken. Stel je daar maar ook niet teveel van voor. Voor een mankement waar een speciale vervangkit met bestelnummer voor bestaat (wat mi. toch minstens een sterke aanwijziging is dat er een fabricage of ontwerprobleem is.), heb ik flink mogen betalen.
+1.. Uit ervaring kan ik dat zeker beamen.
Maar we mogen de importeur hierbij niet uitsluiten...en als die ook nog eens moeilijk gaat doen, ben je helemaal de lul.
Ace motorsport in Nederland, Mark van EMS wil er liever niet aan beginnen, omdat hij geen ervaring heeft met de simtec ecu en die mapt ook enkel op de openbare weg en dat is onbegonnen werk met een trackday wagen.
Comment