Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Yep, goeie gast Werkt vooral voor garage bedrijven, maar kent zijn vak zeker doet wel enkel diesel motoren.
    Heeft al 2 camionettes (en laat ons zeggen dat deze onder de noemer vallen zwaar gebruik ) en een auto of 3 gedaan van mij .
    nog geen problemen mee gehad
    1ste camionet zeker 170dkm getuned waarvan 75% plankgas no prob , deze daarna verkocht aan een rus en hij vond deze zeer vlot rijden 195 pk en 480 nm
    2 de camionet nog in testfase momenteel 30 dkm getuned vanaf 500 km zelfde rijstijl ,tot nu toe no prob 215 pk en 480 nm

a3 nog in de tijd van mn zotte jaren 2.0 tdi 75dkm getuned( bij bullpower), no prob en den deze heeft echt afgezien max 20 dkm met een set michelin voorbanden ,en voor hij bij bullpower is gedaan 10 dkm bij heinz waar de boite , vliegwiel, koppeling, cilinderkop,waterpomp, etc. Naar de zak gegaan is.
    ik moet wel zeggen bij heinz stond hij geweldiger, maar de kosten achteraf waren der ook naar

de rest heb ik niet lang genoeg mee gereden om een serieus oordeel te geven a5,3.0tdi +- 5000km ( tot ze hem perto hebben gereden), en mijn vrouw hare v50 eco diesel, omdat ze het ambetant vond dat hij bij het aanzetten te weinig koppel had, probleem opgelost door bullpower
    Last edited by BARTVDS; 01/04/2013, 15:28.

Comment

• Less is more. Zo moet het zijn!

Comment

• Ik zit een beetje met een tweestrijd. Ik heb een vito W639 111CDI met 115 of 116pk. Als ik kijk op de site van DVX of BR performance, kan je deze motor tunen tot 180pk, daar deze gedowntunede versies zijn van de 150pk sterke 115CDI. Echter staat er wel bij, indien met automaat, 145pk max. Daar ik een automaat heb, stel ik mij dan de vraag, stel ik heb een 115CDI met automaat, kan ik dus niet tunen en heb ik, in tegenstelling tot de manuele 115CDI 5pk minder dan de opgegeven 150pk. Maar als je dan kijkt op de pagina van zowel DVX als BR staat er bij de 115CDI niets over de beperking van de automaat. Hebben deze dan een verschillende automaat? Ik weet dat de verhoudingen allemaal hetzelfde zijn dan op de mijne, dus is het dan de aandrijving?

Tot slot, is het eigenlijk de moeite om te investeren in de tuning, als ik eigenlijk minder vermogen krijg als iemand met manuele bak. 30pk en 60nm extra, merk je dat? 65pk en 110nm lijkt mij de investering dan meer dan waard, maarja...

Help?
        Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
        Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
        (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Ik ben niet zo content heel tevreden van een na 30k km..
          Ik weet niet of ik mijn volgende kar nog zou laten chippen...
          Ik zou de volgende wel laten chippen, maar bij iemand anders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
            Uurtje geleden voorbijgeknald door de porsche gt2 van bruno performance...
            Onverantwoord maar wat een heerlijke (race)wagen!! Wat een geknal, en de geur vn benzine..... Zaligheid alom!

Owja, ik was degene in de c-coupe die het gat niet dicht reed zodat je gezellig verder kon slalommen tussen het verkeer

Comment

• Ja man, ne Porsche met meer dan 600pk... Een klein figuurlijk ideeke? Die smiley met z'n wenkbrouwkes bovenop is de Porsche....
              Last edited by ; 03/04/2013, 17:32.

Comment

• deze wil ik jullie ook niet onthouden, gaat ook echt hard en mmoie sound dankzij de complete uitlaat :

Comment

• Haalde dat ding zijn standaard 580pk?
                  BMW X5 45e

Comment

Haalde dat ding zijn standaard 580pk?

neen, had maar 550pk origineel ;-)

Comment

• 710 pk?? en dat koppel. pfff.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                        710 pk?? en dat koppel. pfff.
                        Ideaal voor de bakker die nog aan huis koffiekoeken levert op zondag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                          deze wil ik jullie ook niet onthouden, gaat ook echt hard en mmoie sound dankzij de complete uitlaat :
                          912 Nm....stijgt ie nog niet op?
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            912 Nm....stijgt ie nog niet op?
                            nog net, als het de mijne was , ik zou hem ombouwen naar RWD , moet een echt drift-beest worden dan ....

Comment

• Knap! Die dikke bakke halen nooit hun stockwaarde. Ik zou er als eigenaar niet mee kunnen lachen.

Comment

• Geschifte audi en eigenaar. Automaat 4WD en zoveel power is gewoon een droom combinatie.

Comment

• Tot slot, is het eigenlijk de moeite om te investeren in de tuning, als ik eigenlijk minder vermogen krijg als iemand met manuele bak. 30pk en 60nm extra, merk je dat? 65pk en 110nm lijkt mij de investering dan meer dan waard, maarja...

Help?
                                  Die extra Nm en pk's ga je zeker voelen, voor de automaat hebben ze zeker wel iets gevonden..zou er nie waker van liggen
                                  ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                    als je nog een beetje geduld hebt kan je mss als eerste gebruik maken van de nieuwe 4x4 bank in het nieuw gebouw ;-)
                                    Waar trek je naartoe en wanneer
                                    Last edited by Doohie; 04/04/2013, 10:38.
                                    ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

Ik ben niet zo content heel tevreden van een na 30k km..
                                      Ik weet niet of ik mijn volgende kar nog zou laten chippen...
                                      ?? verklaar ??
                                      waarom en bij wie ?
                                      ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten
                                        Waar trek je naartoe en wanneer
                                        We zijn ermee bezig. Normaal zou de opendeurdag rond juli - augustus zijn. Waar het juist is gaan we nog even voor ons houden. Binnenkort komen de foto's wel online ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                          We zijn ermee bezig. Normaal zou de opendeurdag rond juli - augustus zijn. Waar het juist is gaan we nog even voor ons houden. Binnenkort komen de foto's wel online ;-)
                                          Hebde BR of Heinz overgepakt?

Nee, even serieus: proficiat alvast! Teken dat jullie goed bezig zijn!
                                          Last edited by ; 04/04/2013, 19:53.

Comment

Working...
                                          X