Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• THX. Onzen avond zit erop. Bezig aan een 1.9 TDi met +250pk. Morgen weer een nieuwe dag...

Comment

• ok : tis zover

ik wil mijn smart laten ecotunen, garantie is voorbij ik ga ervoor

doe maar een voorstel dvx of bruno

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        ok : tis zover

Haal er de spiegels van en plakt uw naden mee plakband. Zal ne liter ten honderd schelen :-)
        Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
        Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
        (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• wil trouwens ook drl op mijn daily

Comment

• Dag Bobo, kan je hiervoor even een mailtje sturen naar sales@dvxperformance.be? Graag met vermelding type en motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
              THX. Onzen avond zit erop. Bezig aan een 1.9 TDi met +250pk. Morgen weer een nieuwe dag...
              250pk, oe doede da ?
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                250pk, oe doede da ?
                Heel kort

Comment

250pk, oe doede da ?
                  Andere turbo, verstuivers, koppeling, intercooler,volledige uitlaatlijn en software daarop aanpassen en dan zijt ge ondertussen ook wel wa euro's kwijt denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ok : tis zover

Is ecotunen nie gewoon alle "kracht" op latere toeren zetten?
                    Is uw SLK ook getuned?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                      Heel kort
                      Ik denk het niet :-). Nog een pak werk voor fijnafstelling.Koppelcurve was een skigebied en ligt nu bijna volledig vlak. Maar komt heel goed. Den 1.9 TDi is een zeer sterke blok. In spanje hebben we eentje rijden met +150,000km met dit vermogen ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
                        Is ecotunen nie gewoon alle "kracht" op latere toeren zetten?
                        nee, er komt heel wat bij kijken, tuners die op maat afstellen kunnen ipv het evenwicht naar vermogen te verschuiven, het evenwicht of de afstelling van de motor meer naar verbruik ( minder verbruik in dit geval ) leggen , als tuner moet je de knop omdraaien en helemaal anders gaan denken voor een eco-tuning.

Er zijn wel heel wat tuners die gewoon wat meer koppel geven en dat een eco-tuning noemen , maar dat zou het niet mogen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                          Er zijn wel heel wat tuners die gewoon wat meer koppel geven en dat een eco-tuning noemen , maar dat zou het niet mogen zijn.
                          Ik heb niet te klagen, van geen één van de twee...
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                            Ik heb niet te klagen, van geen één van de twee...
                            normaal, de jouwe is door ons getuned

Comment

• @Geert DVX,

Chippen jullie toevallig MG ZR 1.8, want zie op jullie site alleen maar de diesel versie staan.

Comment

• @BR: gebruiken jullie Ecutek voor Evo X?

Indien ja, kan een andere Ecutek dealer in de betreffende map? (zonder een unlock sleutel te moeten kopen uiteraard)

@anderen: via Ecutek kun je hun dealers zoeken en voor Belgie zijn er 'maar' twee: Apec en Dvx.

Wat houdt het in om een 'officieel erkende Ecutek' dealer te zijn/worden? Heeft het voordelen?
                                Diegenen die Ecutek gebruiken maar niet te vinden zijn als dealer, zijn dat dan tuners die via een registered dealer hun licentie moeten kopen?
                                Last edited by ; 05/04/2013, 22:42.

Comment

• Ecutek tools kopen en bij elke wagen de unlock licentie betalen. + Verschillende tools nodig per groep modellen. Kostelijke grap dus. Vandaar dat er niet veel zijn die dit doen. Betreffende wagens hebben ook niet de makkelijkste software, maar hoe moeilijker, hoe leuker de uitdaging. ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lschuere Bekijk Berichten
                                    @Geert DVX,

Chippen jullie toevallig MG ZR 1.8, want zie op jullie site alleen maar de diesel versie staan.
                                    je mag me hiervoor altijd even mailen. Sales@dvxperformance.be. ;-)

Comment

• Iemand eigenlijk ervaringen met DTM tuning in Oostmalle??

Comment

250pk, oe doede da ?
                                        Next upgrade for you?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                          Next upgrade for you?
                                          Dieje zene motor moet ni kapot ze.. om dan te proberen te regelen in garantie..
                                          Datem nimeer heeft

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X