Oorspronkelijk geplaatst door -krikke-
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenNeen, wij gebruiken geen Ecutek software, wij schrijven/ontwikkelen al onze programma's volledig zelf en we hebben enkel EVO8, EVO9 en EVOX ontwikkeld, dus enkel voor die modellen kan je bij ons terecht, subaru benzine en andere mitsubishi benzine modellen bieden we niet aan , voornamelijk omdat de ontwikkeling ( tijd en middelen ) niet opweegt tegen de enkele auto's die zullen getuned worden. Ik had onlangs nog een gesprek met een officiële Ecutek dealer en die vertelde mij dat ze een basismap aankopen bij ecutek en dan enkel nog wat fijnafstellen op de testbank, ze moeten dan ook geen tijd steken in het ontwikkelen, enkel in het afstellen, ze betalen per auto aan Ecutek die de ontwikkeling heeft gedaan.
Maar niet iedereen doet dat he ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenNext upgrade for you?
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenDieje zene motor moet ni kapot ze.. om dan te proberen te regelen in garantie..
Datem nimeer heeft
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Dus garantie zal niet veel meer helpenLast edited by kefkie; 08/04/2013, 14:08.BMW X5 45e
Comment
-
De Ibiza 1.9 TDi is klaar. Het meeste werk op vlak van programmatie was de koppelcurve zo vlak mogelijk krijgen, en dit zonder maximale smooth! Hieronder het resultaat. We hebben geopteerd om 2 programmas in te laden waartussen de klant kan switchen. Alles wat nodig was om de betrouwbaarheid te blijven garanderen is vervangen. Meer info en foto's op onze facebook.
Comment
-
Het eerste wat in mij opkomt: Ma gaaaaast! Ik ga mij denk ik rap een Polo 1.9tdi 130 zoeken ipv mijn 1.4tdi'ke!
Hoe gebeurd dat switchen dan eigl? Moet de klant altijd tot bij jullie komen of kan die dat zelf doen?Last edited by IbifaHo; 08/04/2013, 13:11.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenHet eerste wat in mij opkomt: Ma gaaaaast! Ik ga mij denk ik rap een Polo 1.9tdi 130 zoeken ipv mijn 1.4tdi'ke!
Hoe gebeurd dat switchen dan eigl? Moet de klant altijd tot bij jullie komen of kan die dat zelf doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenHet eerste wat in mij opkomt: Ma gaaaaast! Ik ga mij denk ik rap een Polo 1.9tdi 130 zoeken ipv mijn 1.4tdi'ke!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenDa ziet er heel lekker uit. Toch een vrij spectaculaire winst van zo maar eventjes een 115 a 133 pk. Nie slecht voor een tweeliter oliestooker. Ik neem aan dat minstens de turbo is geupdate om dit soort vermogens op een 2.0L TDI te krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenAmaai, toch sterk dat ie tot zo'n toerental kan gaan zonder te ontploffen. Sterke blokskes.
Verklaart veel waarom dit mogelijk is. ;-)
Comment
Comment