Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
    @BR: gebruiken jullie Ecutek voor Evo X?

Indien ja, kan een andere Ecutek dealer in de betreffende map? (zonder een unlock sleutel te moeten kopen uiteraard)
    Neen, wij gebruiken geen Ecutek software, wij schrijven/ontwikkelen al onze programma's volledig zelf en we hebben enkel EVO8, EVO9 en EVOX ontwikkeld, dus enkel voor die modellen kan je bij ons terecht, subaru benzine en andere mitsubishi benzine modellen bieden we niet aan , voornamelijk omdat de ontwikkeling ( tijd en middelen ) niet opweegt tegen de enkele auto's die zullen getuned worden. Ik had onlangs nog een gesprek met een officiële Ecutek dealer en die vertelde mij dat ze een basismap aankopen bij ecutek en dan enkel nog wat fijnafstellen op de testbank, ze moeten dan ook geen tijd steken in het ontwikkelen, enkel in het afstellen, ze betalen per auto aan Ecutek die de ontwikkeling heeft gedaan.

Comment

• Merci voor de toelichting.
      Hebben jullie reeds een stage 2 gedaan op een X gsr? (grafiek?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
        Neen, wij gebruiken geen Ecutek software, wij schrijven/ontwikkelen al onze programma's volledig zelf en we hebben enkel EVO8, EVO9 en EVOX ontwikkeld, dus enkel voor die modellen kan je bij ons terecht, subaru benzine en andere mitsubishi benzine modellen bieden we niet aan , voornamelijk omdat de ontwikkeling ( tijd en middelen ) niet opweegt tegen de enkele auto's die zullen getuned worden. Ik had onlangs nog een gesprek met een officiële Ecutek dealer en die vertelde mij dat ze een basismap aankopen bij ecutek en dan enkel nog wat fijnafstellen op de testbank, ze moeten dan ook geen tijd steken in het ontwikkelen, enkel in het afstellen, ze betalen per auto aan Ecutek die de ontwikkeling heeft gedaan.
        Betreffende verdeler koopt zijn files niet aan bij ECUtek. Bij ecutek betaal je voor een vrijschakeling. En als je wil kan je een file gaan aankopen bij een verdeler van hen. Daar zal hij ze waarschijnlijk vandaan halen.
        Maar niet iedereen doet dat he ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
          Next upgrade for you?
          Nee merci

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
          Dieje zene motor moet ni kapot ze.. om dan te proberen te regelen in garantie..
          Datem nimeer heeft

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
          Hij valt nu al uit mekaar met 100pk minder!
          Dus garantie zal niet veel meer helpen
          Last edited by kefkie; 08/04/2013, 14:08.
          BMW X5 45e

Comment

• ..Ik merk al een tijdje dat sinds "Karate kid" hier afwezig is het terug een zeer evenwichtig en volwassen topic is geworden met interessante info.

Comment

• Diene was ik al vergeten

Comment

• De Ibiza 1.9 TDi is klaar. Het meeste werk op vlak van programmatie was de koppelcurve zo vlak mogelijk krijgen, en dit zonder maximale smooth! Hieronder het resultaat. We hebben geopteerd om 2 programmas in te laden waartussen de klant kan switchen. Alles wat nodig was om de betrouwbaarheid te blijven garanderen is vervangen. Meer info en foto's op onze facebook.

Comment

• Het eerste wat in mij opkomt: Ma gaaaaast! Ik ga mij denk ik rap een Polo 1.9tdi 130 zoeken ipv mijn 1.4tdi'ke!

Hoe gebeurd dat switchen dan eigl? Moet de klant altijd tot bij jullie komen of kan die dat zelf doen?
                  Last edited by IbifaHo; 08/04/2013, 13:11.
                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Wow wat ne result!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                      Het eerste wat in mij opkomt: Ma gaaaaast! Ik ga mij denk ik rap een Polo 1.9tdi 130 zoeken ipv mijn 1.4tdi'ke!

Hoe gebeurd dat switchen dan eigl? Moet de klant altijd tot bij jullie komen of kan die dat zelf doen?
                      Er bestaan verschillende mogelijkheden. Maar wij hebben hier geopteerd voor switch met VAGCOM aangezien de eigenaar eentje heeft. ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                        Het eerste wat in mij opkomt: Ma gaaaaast! Ik ga mij denk ik rap een Polo 1.9tdi 130 zoeken ipv mijn 1.4tdi'ke!
                        Zat echt het zelfde te denken!

Comment

• knap pk's x 2

Comment

• Da ziet er heel lekker uit. Toch een vrij spectaculaire winst van zo maar eventjes een 115 a 133 pk. Nie slecht voor een tweeliter oliestooker. Ik neem aan dat minstens de turbo is geupdate om dit soort vermogens op een 2.0L TDI te krijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                              Da ziet er heel lekker uit. Toch een vrij spectaculaire winst van zo maar eventjes een 115 a 133 pk. Nie slecht voor een tweeliter oliestooker. Ik neem aan dat minstens de turbo is geupdate om dit soort vermogens op een 2.0L TDI te krijgen?
                              Je kan het zien op hun facebook pagina. ik heb zelf ook net eens gaan kijken.

Comment

• Tis een 1,9 tdi ;-) Tuurlijk is de turbo vervangen. Anders was het mission impossible. Alsook de inlaat, verstuivers, intercooler, koppeling, uitlaat,... Moet betrouwbaar blijven he ;-)

Comment

• Zou ne serieuzen boterham voor mijne 335d zijn en dat allemaal met een tweeliterke....top!
                                  Knap werk. Chapeau dat die toerentallen kunnen gehaald worden met een TDI, wat mij het volgende doet afvragen: Van welk jaar is die TDI?
                                  Last edited by ; 08/04/2013, 16:48.

Comment

• Is van Ibiza 2002 (6L) dus den blok van golf 4 dewelke sterker zijn dan golf 5.

Comment

• Amaai, toch sterk dat ie tot zo'n toerental kan gaan zonder te ontploffen. Stevige blokskes.
                                      Last edited by ; 08/04/2013, 19:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                        Amaai, toch sterk dat ie tot zo'n toerental kan gaan zonder te ontploffen. Sterke blokskes.
                                        Idd. Effe checken op fb wat er allemaal veranderd is.
                                        Verklaart veel waarom dit mogelijk is. ;-)

Comment

• Knap! Leuk te zien dat jullie niet vies zijn van jullie handen vuil te maken en naast een usb kabel/laptop ook met een moersleutel kunnen werken

Comment

Working...
                                          X