Ieder zijn ding zeg ik. Als iemand zulk project wilt en het budget er voor over heeft, wie ben ik dan om iets te zeggen?
Dat je met extremere setups misschien een minder betrouwbare wagen hebt, nemen die liefhebbers er graag bij.
Ik persoonlijk heb liever dagdagelijkse betrouwbaarheid dan de laatste pk eruit te halen. Mijn wagen is dan ook een daily en het is zeker niet mijn hobby om er 'technisch' mee bezig te zijn. Maar ik kan me perfect inbeelden dat anderen dit anders bekijken en er ook anders naar handelen.
In UK zijn er 'hobbyisten' die gigantische budgetten aan hun Evo's spenderen (forged blok en interne upgrades alleen zijn al 8k ofzo) en Porsches en consoorten serieus poepje laten ruiken op track. Ikzelf zou dan ook voor het totaal gespendeerde budget naar een andere wagen gaan, maar voor die mannen is het nu eenmaal hun 'ding' om zulke zaken te kunnen realiseren.
Leven en laten leven!
Dat je met extremere setups misschien een minder betrouwbare wagen hebt, nemen die liefhebbers er graag bij.
Ik persoonlijk heb liever dagdagelijkse betrouwbaarheid dan de laatste pk eruit te halen. Mijn wagen is dan ook een daily en het is zeker niet mijn hobby om er 'technisch' mee bezig te zijn. Maar ik kan me perfect inbeelden dat anderen dit anders bekijken en er ook anders naar handelen.
In UK zijn er 'hobbyisten' die gigantische budgetten aan hun Evo's spenderen (forged blok en interne upgrades alleen zijn al 8k ofzo) en Porsches en consoorten serieus poepje laten ruiken op track. Ikzelf zou dan ook voor het totaal gespendeerde budget naar een andere wagen gaan, maar voor die mannen is het nu eenmaal hun 'ding' om zulke zaken te kunnen realiseren.
Leven en laten leven!
Comment