Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
    Beste Bruno,

in eerste instantie ging ik hier niet op reageren, want dat is net hetgene je wil.
    Wat is eigenlijk de bedoeling van jouw reactie? Duidelijk maken dat het prijs/vermogen geen goede zet is?

Telkens we zoiets posten kom jij aandraven met deze uitleg.
    Of kom je zwaaien met het werk van een ander.

Hier even een link naar de vorige post die we gedaan hebben.

Ook hier wordt er van uw kant uit iets gepost om ons weer even te bespotten. Uw collega post tevens ook dat het prijs/pk geen slimme zet is.

Na enkele post gaat het over welke turbo we gebruiken.
    En enige tijd later bied je zelf de turbo upgrade aan.

Het begint een beetje zielig te worden hoor.

Maar in het leven kan je alles positief en negatief bekijken.

Negatief zoals hierboven beschreven dat je ons probeert te bespotten.

Maar ik ben nu eenmaal positief ingesteld.

Bedankt voor het compliment.
    Dit is duidelijk een uiting van onmacht en een absoluut teken dat we goed bezig zijn.

;-)

Probeer het leven eens wat rooskleuriger te zien.

mvg
    Uw jeugdkammeraad!
    Beste Geert,

mijn post had/heeft niets met jou te maken, nog met jouw bedrijf, nog met jouw tuning, ik begrijp dan ook totaal je reactie niet. Het is hier een forum waarop mensen kunnen praten met elkaar, ik was met motormark aan het praten over prijs/pk verhouding en de zin/onzin van zware tuning in het algemeen. Je mag je gerust in het debat mengen met goede argumenten, maar om daar dan nu zo op te reageren

sportieve groeten
    Bruno

Ps lees nog eens heel goed mijn posts na , nergens vernoem ik jou of je tuning, nog wordt er ergens bespot of negatief bekeken, dus graag effe on topic blijven ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten
      @ Geert DVX ik zag dat jullie ook tuning deden van een focus rs 305pk bij stage 2 zag ik een volledige uitlaat lijn.
      Van welk merk is deze dan?
      Wij stellen aan onze klanten verschillende merken voor. Gaande van Milltek tot eentje volledig op maat.

Comment

• nu we dan toch over grote turbokits aan het praten zijn , deze net afgewerkt

Comment

• Ik ben kind aan huis bij Milltek dus inderdaad ze waren hier voor ons.

Oorspronkelijk geplaatst door timvan Bekijk Berichten
          Bruno heb je gisteren per toeval bezoek gehad van Miltek want op de A 12 reed er een rode RS4 B8 ( numerplaat V8 xxx) met in het groot Miltek op richting Willebroek.

Last edited by ; 12/04/2013, 18:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
            Beste Geert,

mijn post had/heeft niets met jou te maken, nog met jouw bedrijf, nog met jouw tuning, ik begrijp dan ook totaal je reactie niet. Het is hier een forum waarop mensen kunnen praten met elkaar, ik was met motormark aan het praten over prijs/pk verhouding en de zin/onzin van zware tuning in het algemeen. Je mag je gerust in het debat mengen met goede argumenten, maar om daar dan nu zo op te reageren

sportieve groeten
            Bruno

Ps lees nog eens heel goed mijn posts na , nergens vernoem ik jou of je tuning, nog wordt er ergens bespot of negatief bekeken, dus graag effe on topic blijven ;-)
            Hej Bruno, ik heb mijn post toch beëindigd dat ik alles positief bekijk in het leven. Zou je beter ook even doen ;-) Het begint de mensen ook op te vallen hoor :-)

Comment

• Wedden dat die Milltek mannen stiekem nen Akrapovic hebben steken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                Wedden dat die Milltek mannen stiekem nen Akrapovic hebben steken?
                dat zou wel een goeie zijn

Comment

• Is ook de reden waarom hij nu toevallig voor die eindstukjes staat ;-) Stel u voor!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Ik gok op milltek
                    Milltek heeft in elk geval een volledig gekeurd systeem, zeer handig want dan moet je niet elk jaar alles ombouwen voor naar de keuring te gaan.

Comment

• Comment

• Men wagen is al gechipt (2.0 crtdi) maar ben aan het denken om ook een volledige uitlaat van milltek te laten plaatsen+ een carbon airbox, maar moet men wagen dan ook terug herchipt worden na de aanpassingen?

Comment

• 150 pk erbij...da is de moeite....of niet?

Comment

• sowieso, aangezien je dan geen DPF meer zal hebben (met de volledige lijn) moet de wagen opnieuw gemapped worden

Comment

• Ok, voor de prijs zal ik wel persoonlijk contact opnemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                Ok, voor de prijs zal ik wel persoonlijk contact opnemen
                                als je stage 1 van ons is, dan hoef je niet opnieuw te betalen voor de het fijnafstellen op de testbank, dat is volledig gratis.

Comment

• Yes, stage 1 is bij jullie gedaan

Comment

• Wtf bruno nu wil ik ook een stage 3 ttrs

Comment

• Tja, zo kunnen wel bezig blijven..

Comment

• Dan is toch niet prijs kwaliteit:screwy::what::screwy::what:

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                          Tja, zo kunnen wel bezig blijven..
                                          Tja alles hangt er van af hoeveel centjes je er maar voor over hebt eh.

Hier is een X ombouw die uiteindelijk 737pk (op de wielen!) geeft:

Hey hey my fellow SpeedHunters, my name is Ryan Gates and I'm here to share some pretty rad info with you all! First of all, I'd like to thank the awesome crew at SpeedHunters for letting me post the whole rebuild and refresh process of my Modified class Evo X. It's taken a beating over …

En als je echt 'loaded' bent omdat toevallig Warren Buffet je opa is ofzo dan ga je voor een record van 908pk op de wielen... (das +1000 crank pk's):

Last edited by ; 12/04/2013, 23:04.

Comment

Working...
                                          X