Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Glglgl..geil man..
    Kost wel een paar centen maar als je je het kan veroorloven... zou het ook wel...ZEKER..weten.

Comment

• Met geld gaan alle deuren open

Comment

• Dat filmpje, wat een raket als die daar op de snelweg rijd
        Daar kan mijne Corsa nog wa van lere zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
          Dat filmpje, wat een raket als die daar op de snelweg rijd
          Op 06:54?

Heb dat stukje al x tig keer herbekeken... is inderdaad fenomenaal die acceleratie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten

Heb dat stukje al x tig keer herbekeken... is inderdaad fenomenaal die acceleratie...
            Ja inderdaad, en idem, ook direct volume open gedraaid en amai, genieten
            Ik denk dat niet veel andere wagens daar aan kunnen tippen, vooral als ge daarna ziet hoe die door de km's per uur vliegt.
            Da's gewoon ne straaljager met wielen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
              Wtf bruno nu wil ik ook een stage 3 ttrs
              heb je de filmpjes al gezien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten

wtf , bangelijk !!!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                    [video=youtube;QJ7ihoBYgIw]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=QJ7ihoBYgIw[/video
                    is da normaal genen AWD?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                      is da normaal genen AWD?
                      is een Haldex koppeling, als je de zekering uittrekt doet die 100% op de voorwielen, dat is nauwkeuriger om te meten want geen verlies in het diff.

Comment

• tiens, ik dacht altijd dat de wielpk's gemeten werden en dat dan daarmee de krukaspk's berekend werden, en als je enkel fwd meet kloppen die wielpk's dan toch niet?

Comment

tiens, ik dacht altijd dat de wielpk's gemeten werden en dat dan daarmee de krukaspk's berekend werden, en als je enkel fwd meet kloppen die wielpk's dan toch niet?
                          dat is fout gedacht :-) , een goede testbank meet het vermogen aan de wielen ( in dit geval de voorwielen ) en MEET ( dus niet berekenen zoals bijvoorbeeld sommige tuners met een superflow testbank doen ) het verlies in de aandrijflijn. De som van beiden is uiteraard het motorvermogen. Dus zowel de wiel als de motorpk's kloppen perfect.

Comment

• ahja just, als em de verliezen voor fwd meet dan klopt het motorvermogen idd, my bad :p

Comment

ahja just, als em de verliezen voor fwd meet dan klopt het motorvermogen idd, my bad :p
                              als je in de buurt bent spring je maar eens binnen dan gaan we samen eens rijden met een 4motion die is omgebouwd naar FWD, heb dat hier staan. We zijn ook bezig een audi Quattro om te bouwen naar RWD , das pure fun !

Comment

• bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat jullie vrij ver van bij mij zitten
                                mijn eigen auto heeft trouwens AWD met DCCD, dus kan hem van 50-50 naar rwd biased zetten

Comment

• Beste chiptuners anno 2011

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                  als je in de buurt bent spring je maar eens binnen dan gaan we samen eens rijden met een 4motion die is omgebouwd naar FWD, heb dat hier staan. We zijn ook bezig een audi Quattro om te bouwen naar RWD , das pure fun !
                                  Waarom zou je een 4-motion willen omzetten naar een fwd?
                                  Of een quattro naar rwd? Da gaat toch nooit niet deftig werken ofwel?

Kwestie van geldverspilling kan dat toch ook tellen
                                  Last edited by kefkie; 13/04/2013, 12:10.
                                  BMW X5 45e

Comment

• Ik zat exact het zelfde te denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      Of een quattro naar rwd? Da gaat toch nooit niet deftig werken ofwel?

Kwestie van geldverspilling kan dat toch ook tellen
                                      Dat is puur om te kunnen driften en is overigens ook niet duur, en voor wie graag drift krijgt er wel heel wat extra rijplezier voor terug......

Comment

• Eigenaar van de ttrs zal in de wolken zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                          Belgische kampioen 400m sprint tot 2.5l in de diesel klasse in 2003 en 2004 dus denk wel dat ik al langer met 1.9 TDI bezig ben dan jij ;-)

Maar je moet je zeker niet persoonlijk aangesproken voelen, iedereen is vrij te kiezen wat hij doet met zijn wagen, daarom zijn we hier ook op het forum , als jij al jaren 275pk hebt uit je TDI zonder problemen dan is dat super, teken dat je er veel werk hebt ingestoken en heel wat onderdelen hebt vervangen voor die prijs had je vast een 335d kunnen kopen en ik zei ook alleen maar dat ik ( MIJN PERSOONLIJKE MENING ) dan liever met een 335D (340pk 680Nm) op de ring ga toeren dan met een opgefokte 1.9 tdi (275pk/500Nm) , aangezien dat ze toch hetzelfde kosten. Maar nogmaals, dat is een uiterst persoonlijk keuze.

Tevens lees ik op facebook dat dit al de 3de turbo zou zijn die in de wagen zit, dus echt betrouwbaar lijkt het me toch niet ;-)
                                          Beste Bruno. Denk dat jij volledig iemand anders voor je hebt ? 3e turbo? hahah nee hoor dat klopt niet.

Comment

Working...
                                          X