Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
    hier heeft niemand zitten pretenderen dat deze projecten niet deugden, in tegendeel, ik en velen hier hebben al heel wat van dit soort projeten achter de rug en het ging hier enkel over het prijs/pk verhaal, dat is alles.

ps welkom op het forum, je eerste 4 posts kunnen alvast tellen
    Nou jij verteld toch heel stilletjes dat het niet zo deugt.. maar als je zelf al niet snapt wat je eigen motief is, wie ben ik dan om dat jou wijs te maken.. ( effe kijken. post 6 telt ook mee nu )

Comment

Beste Geert,

mijn post had/heeft niets met jou te maken, nog met jouw bedrijf, nog met jouw tuning, ik begrijp dan ook totaal je reactie niet. Het is hier een forum waarop mensen kunnen praten met elkaar, ik was met motormark aan het praten over prijs/pk verhouding en de zin/onzin van zware tuning in het algemeen. Je mag je gerust in het debat mengen met goede argumenten, maar om daar dan nu zo op te reageren

sportieve groeten
      Bruno

Ps lees nog eens heel goed mijn posts na , nergens vernoem ik jou of je tuning, nog wordt er ergens bespot of negatief bekeken, dus graag effe on topic blijven ;-)
      Oja dat bedoel ik nou. het heeft allemaal niets en niets met iemand en of bedrijf te maken.. LOL

Comment

nu we dan toch over grote turbokits aan het praten zijn , deze net afgewerkt

is dit een LOBA turbo?

Comment

• inderdaad, the one and only

Comment

• Zijn er hier tuners die mij eens een richtprijs kunnen geven voor het plaatsen van een akrapovic ( juist?) uitlaat onder een 911 C2S?
            BMW X5 45e

Comment

• Leuk dat mijn auto hier ook tussen staat!

Blijkbaar zijn er hier mensen die het nodig vinden van mijn rekening te maken, maar ik kan gerust zeggen dat het elke euro meer dan waard is.
              De vergelijking met een 335d gaat ook langs geen kanten op, de mijne weegt er 1180kg, een 335D weegt er 1600.
              Qua betrouwbaarheid moet ik mij geen zorgen maken, tenslotte is hij door Davy en Geert in elkaar gestoken en niet door Heinz.
              Deze mannen weten waar ze mee bezig zijn.
              `t mooiste van al is dat ik zo ongelofelijk zuinig nog kan rijden, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
              Het voordeel van een anonieme sleeper met veel vermogen is dat niemand verwacht dat je zo scherp uit de hoek kunt komen. Deze gaat, dankzij de vlakke koppelcurve gewoon door tot +250. Er hebben al veel mensen grote ogen getrokken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Zijn er hier tuners die mij eens een richtprijs kunnen geven voor het plaatsen van een akrapovic ( juist?) uitlaat onder een 911 C2S?
                PM ;-)

Comment

• Br, is dit al een stage 2? of is het gewoon een 2.0tdi? want een 1.9 140pk heeft nooit bestaan bij mijn weten.

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Br, is dit al een stage 2? of is het gewoon een 2.0tdi? want een 1.9 140pk heeft nooit bestaan bij mijn weten.
                    Belgie 136pk, NL 140Pk. Zelfde wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Motormark Bekijk Berichten
                      Belgie 136pk, NL 140Pk. Zelfde wagen
                      klopt, maar dat is een 2L tdi waar jij het over hebt, dit is maar een 1.9tdi
                      BMW X5 45e

Comment

• Inderdaad, en de 1.9tdi is tot max 105PK verkrijgbaar.

Comment

• Niet wereldschokkend maar toch goed gezien van kefkie, had het zelf niet in de gaten.

Nee geen stage 2 en BRP zal dat wel bevestigen.
                          Last edited by ; 18/04/2013, 15:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                            Niet wereldschokkend maar toch goed gezien van kefkie, had het zelf niet in de gaten.

Nee geen stage 2 en BRP zal dat wel bevestigen.
                            idd niet zo boeiend maar viel mij gewoon op derjuist op fb
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                              Inderdaad, en de 1.9tdi is tot max 105PK verkrijgbaar.
                              1.9 tdi was ook verkrijgbaar in 130pk en 150pk en 160pk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                Maar niet in een Golf 5....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk Berichten
                                  Maar niet in een Golf 5....
                                  Oela, dat wist ik niet! Bij andere automerken met een vag 1.9 tdi arl motor was het wel.

Comment

• Ik dacht al Dan had ik toch wel serieus iets gemist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                      Hehe, jij had het blijkbaar ook niet in de gaten dat het om een Golf 5 ging.
                                      Last edited by ; 18/04/2013, 16:52.

Comment

Neejet dacht 1.9tdi in het algemeen.

Comment

Ik ook niet.

Comment

Working...
                                          X