Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenBeste Geert,
mijn post had/heeft niets met jou te maken, nog met jouw bedrijf, nog met jouw tuning, ik begrijp dan ook totaal je reactie niet. Het is hier een forum waarop mensen kunnen praten met elkaar, ik was met motormark aan het praten over prijs/pk verhouding en de zin/onzin van zware tuning in het algemeen. Je mag je gerust in het debat mengen met goede argumenten, maar om daar dan nu zo op te reageren
sportieve groeten
Bruno
Ps lees nog eens heel goed mijn posts na , nergens vernoem ik jou of je tuning, nog wordt er ergens bespot of negatief bekeken, dus graag effe on topic blijven ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtennu we dan toch over grote turbokits aan het praten zijn , deze net afgewerkt
Comment
-
Leuk dat mijn auto hier ook tussen staat!
Blijkbaar zijn er hier mensen die het nodig vinden van mijn rekening te maken, maar ik kan gerust zeggen dat het elke euro meer dan waard is.
De vergelijking met een 335d gaat ook langs geen kanten op, de mijne weegt er 1180kg, een 335D weegt er 1600.
Qua betrouwbaarheid moet ik mij geen zorgen maken, tenslotte is hij door Davy en Geert in elkaar gestoken en niet door Heinz.
Deze mannen weten waar ze mee bezig zijn.
`t mooiste van al is dat ik zo ongelofelijk zuinig nog kan rijden, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Het voordeel van een anonieme sleeper met veel vermogen is dat niemand verwacht dat je zo scherp uit de hoek kunt komen. Deze gaat, dankzij de vlakke koppelcurve gewoon door tot +250. Er hebben al veel mensen grote ogen getrokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZijn er hier tuners die mij eens een richtprijs kunnen geven voor het plaatsen van een akrapovic ( juist?) uitlaat onder een 911 C2S?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBr, is dit al een stage 2? of is het gewoon een 2.0tdi? want een 1.9 140pk heeft nooit bestaan bij mijn weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Motormark Bekijk BerichtenBelgie 136pk, NL 140Pk. Zelfde wagenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenNiet wereldschokkend maar toch goed gezien van kefkie, had het zelf niet in de gaten.
Nee geen stage 2 en BRP zal dat wel bevestigen.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenInderdaad, en de 1.9tdi is tot max 105PK verkrijgbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten1.9 tdi was ook verkrijgbaar in 130pk en 150pk en 160pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door roter eristoff Bekijk BerichtenMaar niet in een Golf 5....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten1.9 tdi was ook verkrijgbaar in 130pk en 150pk en 160pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenHehe, jij had het blijkbaar ook niet in de gaten dat het om een Golf 5 ging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenHehe, jij had het blijkbaar ook niet in de gaten dat het om een Golf 5 ging.
Comment
Comment