Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat klopt. En op dat ogenblik zullen de tuners met de juiste connecties nog overleven. Vergeet niet dat ze op dit ogenblik bepaalde lichtjes, slotjes, ... aan het verwijderen zijn om de cataloguswaarde van een wagen op hetzelfde te kunnen houden. Minder kosten, zelfde verkoopprijs = besparing - duurdere productiekosten (materiaal) = zelfde winst. Stel dat ze met zulke dingen uitkomen (waarschijnlijk eerst in de topversies/merken) wordt alles aanzienlijk duurder. Verkoop moet ook in stand blijven he. Hun winstmarge zal hetzelfde blijven (kost wordt doorgerekend) maar hun verlies door dalende verkoop moet opwegen tov de winst die ze zouden kunnen maken door minder garantiegevallen. In ieder geval vind ik het wel een zeer gevatte opmerking hoor. Dit was gewoon even mijn bevinding. Alles is mogelijk tegenwoordig en laat ons hopen dat ze niet zo snel met zulke zaken afkomen. Waar moeten we ons dan mee bezighouden? Plasti-dip, spoilers, trekhaken, banden,...? Ik hoop van niet in ieder geval.

Comment

• Topless car wash lijkt me nog wel een te ontginnen markt in Belgie!

Nee serieus, kan me best wel inbeelden dat dergelijk vooruitzicht minder leuk is indien ze die trend zouden opgaan...
      Maar we gaan niet op de feiten vooruit lopen eh (alhoewel het bmw gedoe toch al die richting uitgaat)... eerst kijken hoe jullie wereld/leveranciers op dat BMW gebeuren reageren... Als dit al een 'moeilijk te omzeilen scenario zou zijn', dan zal het inderdaad niet zo rooskleurig zijn naar de toekomst toe.

Comment

• Ik heb een vermoeden dat BMW F-serie al opgelost is, maar ze nog even wachten om de box-markt een boost te geven. (schiet mij nu niet af door deze uitspraak want kan grat mis zijn) Bon, we horen het wel als het zover is. Wat de topless car wash betreft wil ik wel de solicitaties afnemen. Want heb al bikini car washes gezien waar mijn goesting snel over was.

Comment

• toeleggen op andere merken

alleen bmw-ers of adoreurs chippen

Comment

• Stel dat vanaf morgen geen enkele auto meer kan getuned worden dan heb je nog massa's werk tot aan uw pensioen hoor Geert.
            Er zal gewoon een revival zijn van 2dehandsauto's die eeuwig gereviseerd gaan worden.
            Je ziet nu toch ook golf1 en 2 met 1800turbo blok in, Impreza STi's met 3xde waarde in het blok,..
            Ik heb tenslotte ook Massa's geld gestoken in auto van 11 jaar oud en hij bolt nog beter dan als nieuw.

Ik zou mij nog geen zorgen maken, je hebt altijd mensen die koste wat het kost meer vermogen willen. :-)

Comment

• Als de auto's niet meer geprogrammeerd kunnen worden zijn er nog altijd de jetski's , het seizoen is weer begonnen dus het is weer doorwerken om alle jetski's op tijd af te krijgen

en wie goed kijkt ziet ook nog een dikke 63AMG op de achtergrond

Comment

• een jet-ski chippen, het moet niet gekker worden
                sebiet komen ze met hun grasmachien af
                2021 Taycan 4S
                2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                  een jet-ski chippen, het moet niet gekker worden
                  sebiet komen ze met hun grasmachien af

Comment

• Full Milltek gaat er volgende week onder en dan ... bada bing bada boom ... den ecutek voor ecotuning!

Wil koste wat kost onder de 11 liter geraken!
                    Last edited by ; 25/04/2013, 19:58.

Comment

• Zo had ik het nog niet bekeken, full Milltek i.c.m. ecotuning..Ne mens is echt niks zonder bij te leren, zo zie je maar...

Comment

• De groenen tevreden houden eh...

Comment

• Ja d'as waar maar om daar nu een full Milltek uitlaat voor nodig te hebben? Allez ja, mooi geluid met weinig verbruik moet eigenlijk ook kunnen.
                          Last edited by ; 26/04/2013, 08:39.

Comment

• Dat van die ecotuning was mor e graptje eh Pol!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                              Dat van die ecotuning was mor e graptje eh Pol!
                              Neemt die milltek met groene sierstukjes he!

Comment

• Leuke kar bij BRP

Comment

• Welke wagen? Welke surplus hebben ze gehaald?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                    Neemt die milltek met groene sierstukjes he!

Haha! Verleden week die uitlaat is gaan bezien (op adres dealer laten toekomen), damn da zijn 'grote' stukken achteraan... Qua afwerking kan Milltek wel beter, maar voor zijne prijs is het wel OK. Ik ben benieuwd naar de sound... (liefst ni te luid bij normaal rijden, want da werkt op de zenuwen na 10km en dan geraak je ook nergens meer door de db keuring)

Comment

• Heb je een linkje? Net de zoekfunctie gebruikt maar geen voorstelling van die wagen te zien...
                                      Last edited by ; 28/04/2013, 18:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                                        Heb je een linkje? Net de zoekfunctie gebruikt maar heb geen voorstelling van die wagen te zien...
                                        Je bent niet alleen, vind ook niks.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                          Je bent niet alleen, vind ook niks.
                                          same here niets gevonden

Comment

Working...
                                          X