Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb je een Evo, Scoobie of Skyline/Gtr? Dan kan ik absoluut Racetech en Zen Performance aanbevelen.

Paul Blamire van Zen Performance heeft prachtig werk gedaan met de Ecutek mapping! Ik herken m'n eigen wagen niet meer...

Paul, if you ever read this: A big thanks man, you did a splendid job on my car!!

Last edited by ; 04/05/2013, 14:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
      deze heeft een enkele turbo. Heb je het resultaat al gehoord bij de bmw? Zo ja, waar ergens? Ben benieuwd om het te horen...
      Ja, wist wel dat Audi single turbo is, vandaar ook mijn opmerking over de dubbele turbo.

Er zijn twee jongens bij Bimmerboard die dat hebben laten doen, alle twee hebben ze een 335d.
      En één van hen zal binnenkort een volledig open uitlaat laten monteren. Ben zelf heel benieuwd wat daar het uiteindelijke "geluids resultaat" van zal zijn.

Dit filmpje bijv.is van frack (ook lid hier) met de originele uitlaat.
      Je hoort dus heel goed het gefluit wat bij de Audi niet duidelijk merkbaar is.
      http://www.youtube.com/watch?feature...v=05vA2OhchjE#!

Comment

• Tussendoor proberen we het ook wat speelser aan te pakken.
        Klant kwam bij ons om een 1.8T beetje extra hormonen te geven.
        Davy kon het niet laten om op de originele motronic ECU een launch control te activeren.
        Cadeautje van de zaak voor de eigenaar.

Comment

• @ Krikke, al een paar filmpjes kunnen maken?
          Zal wel de moeite zijn.

Comment

Tussendoor proberen we het ook wat speelser aan te pakken.
            Davy korn het niet laten om op de originele motronic ECU een launch control te activeren.
            http://www.youtube.com/watch?v=P2hVPXMyPxs
            Ik had toch minstens wat vlammekes verwacht zenne!

Comment

@ Krikke, al een paar filmpjes kunnen maken?
              Zal wel de moeite zijn.
              Goh nee Geert, net terug van een weekendje ertussen uit...

Zal proberen om is iets te filmen binnenkort... Heb wel geen GoPro ofzo dus het zal via digitale camera of gsm worden...

PS: wanneer gingen jullie naar de nieuwe locatie met nieuwe vermogensbank? Zou de X graag is op de rollen willen zetten dus ik hoop dat ik als 'niet-klant' alsnog welkom ben voor een run? (vermoed van wel omdat we toch 'open' gecommuniceerd hebben mbt mijn wagen)
              Last edited by ; 12/05/2013, 16:19.

Comment

Davy kon het niet laten om op de originele motronic ECU een launch control te activeren.
                Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                Ik had toch minstens wat vlammekes verwacht zenne!
                Ha, de Wim. Vette GTI ze

Die is afgesteld met oog op betrouwbaarheid. Het is dan ook zijn ringtoy waar écht mee gevlamd wordt.
                Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                Audi S3 '02 sold => topic
                Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Vind het een zeer mooie kurve, vermogen blijft mooi aanhouden tot een 6400tr/m.

Neem aan dat die launch control enkel voor de DSG bakken is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten

Toen ik indertijd mijn Opel GT liet chippen zat launch control daar standaard bij ,was een manuele bak..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                      Goh nee Geert, net terug van een weekendje ertussen uit...

Zal proberen om is iets te filmen binnenkort... Heb wel geen GoPro ofzo dus het zal via digitale camera of gsm worden...

PS: wanneer gingen jullie naar de nieuwe locatie met nieuwe vermogensbank? Zou de X graag is op de rollen willen zetten dus ik hoop dat ik als 'niet-klant' alsnog welkom ben voor een run? (vermoed van wel omdat we toch 'open' gecommuniceerd hebben mbt mijn wagen)
                      Altijd welkom. Geen probleem. Kan er echter nog geen datum op plakken. Deel van de bank wordt donderdag geleverd. Ander deel is nog in amerika ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten

Is manuele bak. Was een folieke en eens iets extra voor de eigenaar.

Comment

• Het is hier al even stil geweest, dus bij deze een kleine update: 1.6 TDi met 175,9 HP. Discussie of dit zijn geld waard is, is voorbehouden aan de eigenaar ;-)

Comment

• Ken ook zo ene met zoveel vermogen (zegt ie ) mss beter gewoon een 2.0 gekocht imo
                            BMW X5 45e

Comment

• Kan je mss wel stellen. Maar moet toch zeggen dat deze niet veel moet onderdoen voor mijn herschreven 2L.

Comment

• True true . Maar ik bedoel, zijn de onderdelen van de 2.0 dan niet iets steviger?
                                BMW X5 45e

Comment

• Hoe zit het met de roetuitstoot?
                                  Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                  Audi S3 '02 sold => topic
                                  Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                  Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                                    Hoe zit het met de roetuitstoot?
                                    Wie geeft daar nu om?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      True true . Maar ik bedoel, zijn de onderdelen van de 2.0 dan niet iets steviger?
                                      Het is niet omdat het een 2.0 is dat het dan steviger is he ;-). Deze setup is opgebouwd om bedrijfszeker te blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                                        Hoe zit het met de roetuitstoot?
                                        Dat heb je voor een groot deel als mapper zelf in de hand. De 1.9 tdi die we naar 265 brachten stoot wel redelijk wat uit, vooral door de grotere injectoren. Deze is vorige week naar de keuring geweest. Hebben we iets minder gezet die dag en hij had een uitstoot van 0,67 terwijl 2 toegelaten is. Deze 1.6 stootte redelijk wat uit, maar na de laatste afstelling was dit in orde. Dpf is weg, maar wil niet zeggen dat het hierna een roetbom wordt :-)

Comment

Het is niet omdat het een 2.0 is dat het dan steviger is he ;-). Deze setup is opgebouwd om bedrijfszeker te blijven.
                                          Nie? Ik dacht da altijd

Maar ik ken dan ook de ballen van techniek
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X