Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Nie? Ik dacht da altijd

    Maar ik ken dan ook de ballen van techniek
    Den 1.9 van generatie golf 4 is naar mijn mening nog steeds de sterkste.

    Comment


    • Om nog even terug te komen op de Audi a5 3.0 tdi van vorige pagina:

      Mehr bei Facebook auf "A5-qp RS5 TDI"https://www.facebook.com/pages/A5-qp-RS5-TDi/296843307053421?ref=bookmarks


      Hebben idd een vette sound!

      Comment


      • Inderdaad, echt vet voor een diesel, lijkt wel een benzine.

        Comment


        • Bij deze:



          Tunnel versterkt natuurlijk het effect...

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
            Bij deze:



            Tunnel versterkt natuurlijk het effect...
            Veel geblaas en geronk maar echt mooi vind ik 't niet. Er zijn diesels die beter klinken

            Bvb deze A5 diesel die hier al 's werd gepost denk ik
            Mehr bei Facebook auf "A5-qp RS5 TDI"https://www.facebook.com/pages/A5-qp-RS5-TDi/296843307053421?ref=bookmarks

            Comment


            • Nadeel van tunnel is dat het geluid blijft hangen eh... hoe langer je in de tunnel hangt hoe groter dit effect en hoe minder zuiver het overkomt.

              Nu dat van die Audi is knap voor een diesel, maar voor mij veel teveel Johnny decibels... Als je hier rustig mee rijdt, maak je gans het dorp wakker. Liever een uitlaat die 'stil' is bij lage toeren, en pas lawaai maakt als je er om vraagt...

              Voor op de parking van de lokale kermis te stoeffen ok, maar voor gewoon gebruik is het 'not my cup of tea'
              Last edited by ; 20/05/2013, 19:24.

              Comment


              • Geluid van een geblazen 2 liter vind ik meestal niet zo speciaal, is niet persoonlijk op uw EVO bedoeld hoor. Die 4-pitters klinken goed als het n/a's zijn en ze lekker veel toeren draaien, zeker als er dan nog 's een CAI en/of uitlaat onder zitten (genre vtecjes, clio 3 rs met akrapovic enz).

                Het klinkt wel "cool", die scoobies en evo's, en je hoort dat het niet fake is, dat er wel power achterzit, maar mooi.. Dat vind ik nu niet echt.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                  Nadeel van tunnel is dat het geluid blijft hangen eh... hoe langer je in de tunnel hangt hoe groter dit effect en hoe minder zuiver het overkomt.

                  Nu dat van die Audi is knap voor een diesel, maar voor mij veel teveel Johnny decibels... Als je hier rustig mee rijdt, maak je gans het dorp wakker. Liever een uitlaat die 'stil' is bij lage toeren, en pas lawaai maakt als je er om vraagt...

                  Voor op de parking van de lokale kermis te stoeffen ok, maar voor gewoon gebruik is het 'not my cup of tea'
                  Vind het proper. Niet overdreven.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                    Vind het proper. Niet overdreven.
                    Zal is eentje opnemen gewoon in buitenlucht. Als de wagen ralenti draait en onder de 4,500rpm blijft, dan is hij net ietsje zwaarder dan de standaard uitlaat. Het 'concert' begint pas vanaf 4,5k rpm...

                    Milltek staat erom bekend om geen 'luidruchtige' uitlaten te bouwen eh. Eén van de weinige merken waar je overal mee kunt gaan tracken...(db test)

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                      Om nog even terug te komen op de Audi a5 3.0 tdi van vorige pagina:

                      Mehr bei Facebook auf "A5-qp RS5 TDI"https://www.facebook.com/pages/A5-qp-RS5-TDi/296843307053421?ref=bookmarks


                      Hebben idd een vette sound!
                      Vanaf 2:30, echt wel zalig! Enigste spijtige van zo'n diesel blijft wel dat beperkt toerentalgebied, je merkt duidelijk dat 'ie ongeveer zo'n 2.000 toeren minder maakt dan een benzinebroertje.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                        Vind het proper. Niet overdreven.
                        222222

                        Comment


                        • Mijn wagen nadert zijn eerste 5000 km's.. aangezien het al enorm kriebelt om hem te chippen heb ik niet veel goesting om nog veel langer te wachten! Of zouden jullie mij aanraden toch wat langer te wachten?
                          Opel Astra J 1.4 Turbo

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk Berichten
                            Mijn wagen nadert zijn eerste 5000 km's.. aangezien het al enorm kriebelt om hem te chippen heb ik niet veel goesting om nog veel langer te wachten! Of zouden jullie mij aanraden toch wat langer te wachten?
                            Ge zijt al 3000km te laat!

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                              Ge zijt al 3000km te laat!
                              Idd, mijn Leon op 1100km en den Benz op 4000km. Maakt niks uit in mijn ogen ,ik heb geen enkele auto ooit problemen gehad me een chip. Gewoon doen!
                              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

                              2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

                              Comment


                              • mocht inderdaad al gedaan zijn!

                                Comment


                                • Nen echte verantwoordelijke chauffeur kan zelfs vanaf nieuw chippen.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                    Nen echte verantwoordelijke chauffeur kan zelfs vanaf nieuw chippen.
                                    Klopt, maar wij raden een klein 2000km aan. Wagen wordt maximaal belast op de bank. Nodig is het niet echt, want we doen ook splinter nieuwe wagens, maar als je kan wachten, waarom niet even inrijden? Des te meer vergelijking je voor en na hebt.
                                    Bij splinter nieuwe wagens merken we soms dat het doelvermogen niet altijd gehaald wordt.

                                    Comment


                                    • Ja klopt maar was bij wijze van spreken.
                                      Kan mijzelf bij die categorie scharen (Al zeg ik het zelf) maar zou zelf ook wachten tot een km of 3000 bij een nieuwe wagen, alleen al voor het feit wat je aanhaalt in je laatste opmerking.

                                      Comment


                                      • Nu maken ze ook al reclame voor tuning in Het Belang van Limburg.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                        Comment


                                        • Dan moet het wel legaal zijn

                                          Comment

                                          Working...
                                          X