Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kid???
    Sry kon het niet laten..

Comment

• SSSSTTTT, die is aan zijn winterslaap bezig.

Comment

• Ow is hij een ambtenaar ?

Comment

• nu we het toch over uitlaatsound hebben

Comment

• Downshifts

Comment

• wel geen california , meer wel meer vermogen en koppel

Comment

• Netjes!

content van DVX?
                BMW X5 45e

Comment

• Heren tuners,

Zoals jullie mss weten heb ik een leon laten tunen.
                  Nu is mijn vliegwiel zo goed als kapot doordat ik niet met een auto kan rijden blijkbaar en zou dat een deze maanden vervangen moeten worden.

Wat raden jullie aan? ( of andere mensen)

een sachs ombouwset naar een vastvliegwiel ( dat eigenlijk cheaper is) of gewoon naar de seat dealer gaan en terug een bi-massavliegwiel laten steken?
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Heren tuners,

Nu is mijn vliegwiel zo goed als kapot doordat ik niet met een auto kan rijden blijkbaar en zou dat een deze maanden vervangen moeten worden.

Wat raden jullie aan? ( of andere mensen)

een sachs ombouwset naar een vastvliegwiel ( dat eigenlijk cheaper is) of gewoon naar de seat dealer gaan en terug een bi-massavliegwiel laten steken?
                    Valt te zien. Plannen om nadien verder te gaan dan stage 1?
                    Indien niet zou ik ori bi mass vliegwiel nemen en sachs koppelingskit. Boit ligt toch open.
                    Ga je wel verder kan je opteren voor single mass.
                    Zou je programma er ook zo snel mogelijk afsmijten. ;-)
                    Last edited by Geert DVX; 28/05/2013, 18:42.

Comment

• Met de miserie dat ik nu al heb denkik niet dat ik nog verder ga gaan .

Maar ik wil liefst deftige marchandise dak nie over 80k weer met hetzelfde probleem zit.
                      BMW X5 45e

Comment

Met de miserie dat ik nu al heb denkik niet dat ik nog verder ga gaan .

Maar ik wil liefst deftige marchandise dak nie over 80k weer met hetzelfde probleem zit.
                        Pakt dan maar gewoon terug bi-mass. (comfort) en herdoe de mapping.
                        Bi mass kan je her en der kopen. Moet niet persé bij de seat dealer.
                        Dacht dat deze rond de 635 euro kosten (vorige week nog eentje geplaatst)

Comment

• heel content, prima gasten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                            wel geen california , meer wel meer vermogen en koppel

ziet er goed uit LOL
                            Last edited by ; 28/05/2013, 20:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                              heel content, prima gasten
                              479/608... lekkere cijfers, mjam-mjam!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                Pakt dan maar gewoon terug bi-mass. (comfort) en herdoe de mapping.
                                Bi mass kan je her en der kopen. Moet niet persé bij de seat dealer.
                                Dacht dat deze rond de 635 euro kosten (vorige week nog eentje geplaatst)
                                Merci voor de tip. Ga ik onthouden voor binnekort.
                                Wat kost een herprogrammatie bij incl dat plaatse enal? Zit op iphone en da ding werkt nie echt mee.
                                BMW X5 45e

Comment

Heren tuners,

Nu is mijn vliegwiel zo goed als kapot doordat ik niet met een auto kan rijden
                                  Eerst leren rijden

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Eerst leren rijden

Mvg
                                    Ben ik volop mee bezig.
                                    Terug van 0 begonnen met de auto van de rijschool op de parking van de delhaize.

Na 10lessen van 2uur moet het wel lukken denk ik..
                                    BMW X5 45e

Comment

Merci voor de tip. Ga ik onthouden voor binnekort.
                                      Wat kost een herprogrammatie bij incl dat plaatse enal? Zit op iphone en da ding werkt nie echt mee.
                                      Kefke. Prijzen geven we via mail. Als we hier iets posten krijg je massas pms met tegenoffertes :-) Onze prijzen zijn goed en vast ;-)

Comment

Kefke. Prijzen geven we via mail. Als we hier iets posten krijg je massas pms met tegenoffertes :-) Onze prijzen zijn goed en vast ;-)
                                        Maakt u geen zorgen, als ik hem zo bezig hoor tussen pot en pint heeft de concurrentie al kansen genoeg gehad

Comment

Tuurlijk, ik stuur je wel een mailtje ten gepaste tijde .
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X