Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMaakt u geen zorgen, als ik hem zo bezig hoor tussen pot en pint heeft de concurrentie al kansen genoeg gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenBij mij was dat in 4de, dacht ik.2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk BerichtenWat zijn zoal tips om je koppeling niet naar de knoppen te helpen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenIdd, wat ik dacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenMeestal wordt er in de voorlaatste versnelling gemeten.2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenToch niet in 5e? Heb 6 versnellingen, dacht ook eerder aan 4e.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenWaarom word dat niet in de hoogste versnelling gedaan?
Alleen als je in 2de meet gaat de meting zo snel gaan dat je weinig meetpunten hebt en in 6de versnelling ( meestal een lange versnelling ) duurt de meting vaak zeer lang (of zit je tegen de topsnelheidsbegrenzer aan).
Vandaar dat meestal in 4 of 5 wordt gemeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenJe kan gewoon in elke versnelling meten, het resultaat ( motorvermogen ) is niet afhankelijk van de gekozen versnelling ( uitzondering sommige wagens waar het koppel in 1ste of 2de begrensd is ).
Alleen als je in 2de meet gaat de meting zo snel gaan dat je weinig meetpunten hebt en in 6de versnelling ( meestal een lange versnelling ) duurt de meting vaak zeer lang (of zit je tegen de topsnelheidsbegrenzer aan).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenEen upgrade van de VW 1.6 TDI 105 PK naar 140 PK. Aanrader? Voel je dat verschil veel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenOpzich niet slecht weet je de topsnelheid ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenJe kan gewoon in elke versnelling meten, het resultaat ( motorvermogen ) is niet afhankelijk van de gekozen versnelling ( uitzondering sommige wagens waar het koppel in 1ste of 2de begrensd is ).
Comment
Comment