Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Tuurlijk, ik stuur je wel een mailtje ten gepaste tijde .
    Geen probleem. We zien het wel verschijnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Maakt u geen zorgen, als ik hem zo bezig hoor tussen pot en pint heeft de concurrentie al kansen genoeg gehad
      Allee, dan krijgen wij "prutsers" ook eens een kans :-)

Comment

• Wat zijn zoal tips om je koppeling niet naar de knoppen te helpen?

Comment

• Zou graag eens met de Elise op de testbank willen, in welke vitesse wordt er eigenlijk gemeten?
          2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Bij mij was dat in 4de, dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
              Bij mij was dat in 4de, dacht ik.
              Idd, wat ik dacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                Wat zijn zoal tips om je koppeling niet naar de knoppen te helpen?
                Zeker uw lief niet met uw bakske laten rijden

Comment

• Automaat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                    Idd, wat ik dacht.
                    Meestal wordt er in de voorlaatste versnelling gemeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                      Meestal wordt er in de voorlaatste versnelling gemeten.
                      Toch niet in 5e? Heb 6 versnellingen, dacht ook eerder aan 4e.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                        Toch niet in 5e? Heb 6 versnellingen, dacht ook eerder aan 4e.
                        Bij ons zal het dan 5e zijn. Maar in 4e gaat ook ;-)

Comment

• Waarom word dat niet in de hoogste versnelling gedaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Waarom word dat niet in de hoogste versnelling gedaan?
                            Je kan gewoon in elke versnelling meten, het resultaat ( motorvermogen ) is niet afhankelijk van de gekozen versnelling ( uitzondering sommige wagens waar het koppel in 1ste of 2de begrensd is ).

Alleen als je in 2de meet gaat de meting zo snel gaan dat je weinig meetpunten hebt en in 6de versnelling ( meestal een lange versnelling ) duurt de meting vaak zeer lang (of zit je tegen de topsnelheidsbegrenzer aan).

Vandaar dat meestal in 4 of 5 wordt gemeten

Comment

• Een upgrade van de VW 1.6 TDI 105 PK naar 140 PK. Aanrader? Voel je dat verschil veel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                Je kan gewoon in elke versnelling meten, het resultaat ( motorvermogen ) is niet afhankelijk van de gekozen versnelling ( uitzondering sommige wagens waar het koppel in 1ste of 2de begrensd is ).

Alleen als je in 2de meet gaat de meting zo snel gaan dat je weinig meetpunten hebt en in 6de versnelling ( meestal een lange versnelling ) duurt de meting vaak zeer lang (of zit je tegen de topsnelheidsbegrenzer aan).

Opzich niet slecht weet je de topsnelheid ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                  Een upgrade van de VW 1.6 TDI 105 PK naar 140 PK. Aanrader? Voel je dat verschil veel?
                                  Voel je zeker en vast. Gaat veel vlotter rijden. Hernemen is ook een serieus pluspunt bij deze motoren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Opzich niet slecht weet je de topsnelheid ook.
                                    Kan je meten als je in 6de staat. Maar volgens mij niet DE referentie aangezien de belasting en windweerstanden niet evenaart worden. Oplossing: windtunnel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten

Ik dacht dat meestal de versnelling genomen werd die het dichtste bij de 1 op 1 verhouding staat. Bij mij is de 6de (van de 8 ) perfect 1 op 1. In 4de of 5de te veel wielspin schijnt.

Comment

• 1op1 speelt idd een rol ;-)

Comment

• is er eigenlijk al een oplossing gevonden voor de 'onkraakbaarheid' van de F20? Maw: zijn er al echte remaps op de markt of is alleen tuning met een powerbox mogelijk?

Comment

Working...
                                          X