Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Met een Mclaren mag dat.
    En ze hebben een 'Certified Test Driver' onder hun teamleden.

Comment

• En dat geeft recht om sneller te rijden door een zone 30 als de gemiddelde mens ofwat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door teazke Bekijk Berichten
        En dat geeft recht om sneller te rijden door een zone 30 als de gemiddelde mens ofwat?
        was volgens mij sarcasme
        BMW X5 45e

Comment

• offtopic.......

Iemand ervaring met een FWD wagen icm -+ 350pk? Rijdt dat nog wat aangenaam of is dit overkill?

Comment

• Mij lijkt dat wat overkill.

hoe goed alle truukjes mogen zijn tegenwoordig, het blijft veel vermogen op de wielen die ook nog moeten sturen..
            BMW X5 45e

Comment

• Vraag even aan Wolfy. Heeft deze stage. ;-) Er zijn genoeg standaard voertuigen met FWD +350pk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                offtopic.......

Iemand ervaring met een FWD wagen icm -+ 350pk? Rijdt dat nog wat aangenaam of is dit overkill?
                Ik reed vroeger af en toe met een ibiza cupra met 360pk. Het gaat maar je merkt wel dat een fwd er moeite mee heeft.
                Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                Audi S3 '02 sold => topic
                Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Van nul naar honderd is met zoveel pk's en voorwielaandrijving redelijk k*t maar daarna gaat het net zo vlot als met whatever aandrijving. Enheu, heb het niet over circuit rijden maar over de deutsche autobahn.
                  Al is het 500pk, gewoon rekening mee houden en wat doseren.

Comment

Aan de jongens van Br performance ik heb gemerkt dat jullie een Mclaren hebben nu ... Prachtige machine maar ik zou toch willen vragen om tijdens jullie testritten de mechelsesteenweg niet als circuit te gebruiken

Sommige delen ( waar ik woon ) zijn zone 30 , ik heb deze 2 wagens ( wit & zwart ) hier al verschillende keren zien passeren aan een redelijke snelheid om dan vervolgens achter de vluchtheuvel terug op het gas te gaan

Dit is een school omgeving en tijdens de vakantie zijn hier ook redelijk veel kinderen actief die op straat spelen

Met testritten geen probleem , maar daarvoor is de A12 of het lange stuk aan de mazda & decathlon iets geschikter voor

Gelieve hier rekening mee te houden

@Teazke, dankuwel om mij dat te melden.
                    Wij laten al onze klanten een charter ondertekenen waarin ze duidelijk moeten akkoord gaan met de voorwaarden om met onze vervangwagens te rijden. Het verbaast mij dan ook (aangezien ik ook soms meerij met de klant) dat op de mechelseweg deze snelheden worden gereden. Die wagen klinkt natuurlijk luid en dat verhoogt het snelheidsgevoel...
                    Ik zal er nog eens op aandringen dat dit niet de bedoeling is, al kan ik natuurlijk het enthousiasme van sommige klanten niet tegenhouden...

Als je me een tijdstip kan geven wil ik gerust nakijken wie er toen reed.

ps. als je daar woont zal je ook al mijn wagen zijn tegengekomen, ik veronderstel dat die wel traag genoeg reed volgens u? (Megane RS?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                      Vraag even aan Wolfy. Heeft deze stage. ;-) Er zijn genoeg standaard voertuigen met FWD +350pk...
                      Doet me denken aan de Ford RS, waarvan de chassis nu begint te scheuren.

Ik heb wolfy een pm gestuurd, thanks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                        Vraag even aan Wolfy. Heeft deze stage. ;-) Er zijn genoeg standaard voertuigen met FWD +350pk...
                        zoals? ik kan niet echt op een wagen komen die standaard fwd en 350pk heeft hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                          zoals? ik kan niet echt op een wagen komen die standaard fwd en 350pk heeft hoor.
                          Wie praat er van standaard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichten
                            Wie praat er van standaard
                            Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                            euh, staat daar toch?

Comment

• Volgens autoweek.nl zijn er geen voertuigen met +350 PK op de voorwielen, hoogste zoekresultaten zijn:
                              Seat Leon Cupra en Ford Focus RS met allebei rond de 300 pk...

Comment

• U heb ik met die megane nog niet zien sneller rijden of die m3 ook niet , was een blonde dame als ik me niet vergis die er mee reed

Comment

euh, staat daar toch?
                                  Dat de mijn +350 pk heeft akkoord maar niet standaard deze is niet op mij bedoeld

Comment

Focus RS500 ;-)
                                    Kan wel zijn dat als we ze nameten ze net iets minder hebben. Of net iets meer.
                                    Last edited by Geert DVX; 03/07/2013, 11:11.

Comment

• Nog eentje die 350+ had, de Oldsmobile Toronado uit 1970, 375 pk uit een 7.5l V8

Wel niet standaard, maar de Ford TrackSTer is toch ook eentje die een belachelijke 500 pk neerzet op de voorwielen

Comment

U heb ik met die megane nog niet zien sneller rijden of die m3 ook niet , was een blonde dame als ik me niet vergis die er mee reed
                                        Om te beginnen wil ik melden dat uw vorige commentaren meer als terecht zijn.
                                        Daarbij wil ik ook vermelden dat de manier waarop u het heeft neergetikt getuigt van een bepaalde intelligentie, iemand die het plaatje snapt en niet gelijk alles over dezelfde kam scheert.
                                        Langs de andere kant kan ik mijn smile niet onderdrukken nu ik lees dat het om een blondje gaat ....super... allez ja niet echt super maar de toevalligheden in 't leven... In ieder geval, ben zelf ook geen doetje in het snel rijden maar ....geloof het of niet, bij een 30km/h bord hou ik mij over het algemeen (40 tot 45 km/h op teller) wel aan de regels, naargelang de de situatie. Want zeg eerlijk, soms worden de borden opgelicht (Led's dus) en andere keren zijn het gewone borden die je in het weekend ook 30 moeten laten rijden.

Eh ja, het gaat hier in ieder geval niet over mij en zoals Dimitri reeds onrechtstreeks opmerkte, klanten kunnen dombo's zijn...(deze keer de vrouwelijke blonde variant, toevallig??)...
                                        Maar goed, blond en mooi, zwart en aartslelijk of andersom, er zijn grenzen en als je daar je voeten aan veegt ben je in mijn ogen een dikke lozer.
                                        Last edited by ; 03/07/2013, 17:07.

Comment

• Om een idee te geven... mensen doen naar mij ook teken in zone 50 dat ik moet vertragen, terwijl ik dit nog niet eens haal... motorgeluid geeft mensen vaak een compleet fout beeld.

Comment

Working...
                                          X