Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
    Om een idee te geven... mensen doen naar mij ook teken in zone 50 dat ik moet vertragen, terwijl ik dit nog niet eens haal... motorgeluid geeft mensen vaak een compleet fout beeld.
    Kan ik verstaan , maar dit was geen motorgeluid alleen

Comment

• Beste,

Enkelevraagkes mbt alfa giulietta qv:

Wat kunnenjullie met de DNA knop?

Wat kunnenjullie met het koppel en pk’s?

Watkunnen/weten jullie ivm het aanpassen van de in – uitlaat. Voor de uitlaat zijner voor mij wel enkele voorwaarden zijnde bij keuring moet hij de emissienormnog halen en geen storend geluid/ resonantie produceren tussen de 110 km/h a 140 km/h.

Antwoordenen richtprijzen mogen gerust via pm.

Mvg vfr
      Last edited by ; 05/07/2013, 11:30.

Comment

• Zou graag mn Mitsu Lancer late chippen. Standaard 300nm & 115pk. Valt te chippe naar 175pk en 360nm koppel. Auto rijd redelijk vlot als de naftbak leeg is, ik er alleen in zit en geen bagage mee heb maar dat is bijna nooit Laten chippen zou zoveel meer rijplezier geven

Als ik het laat doen zowieso bij Br Performance, heb enkele maten die hun auto er hebbe late chippe en ze spreke er alleen maar lof over

Heb alleen schrik voor als ik er iets mee aan de hand krijg :/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk Berichten
          Zou graag mn Mitsu Lancer late chippen. Standaard 300nm & 115pk. Valt te chippe naar 175pk en 360nm koppel. Auto rijd redelijk vlot als de naftbak leeg is, ik er alleen in zit en geen bagage mee heb maar dat is bijna nooit Laten chippen zou zoveel meer rijplezier geven

Als ik het laat doen zowieso bij Br Performance, heb enkele maten die hun auto er hebbe late chippe en ze spreke er alleen maar lof over

Heb alleen schrik voor als ik er iets mee aan de hand krijg :/
          'K zou toch eerst wachten totdat je garantie is verlopen hoor... En da's wel een serieuze sprong, van 115pk uit een 1.8 diesel naar 175pk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
            'K zou toch eerst wachten totdat je garantie is verlopen hoor... En da's wel een serieuze sprong, van 115pk uit een 1.8 diesel naar 175pk.

Maar Br geeft zelf 3j garantie zodra je laat chippe. Tis ne blok van 150pk maar elektronish begrensd naar 115 Begrenzing er late afhale geeft me dus al 150

Comment

Maar Br geeft zelf 3j garantie zodra je laat chippe.
              BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman
                Maar Br geeft zelf 3j garantie zodra je laat chippe.
                Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Here we go again
                Last edited by ; 07/07/2013, 02:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichten
                  Here we go again
                  Open goal sorry
                  BMW X5 45e

Comment

In de F1 haalden ze vroeger 1000pk uit een 1.8... Is misschien geen correcte vergelijking maar zo'n serieuze sprong is het niet hoor. Ik zou die wagen gewoon laten chippen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk Berichten
                      Beste,

Enkelevraagkes mbt alfa giulietta qv:

Wat kunnenjullie met de DNA knop?

Wat kunnenjullie met het koppel en pk’s?

Watkunnen/weten jullie ivm het aanpassen van de in – uitlaat. Voor de uitlaat zijner voor mij wel enkele voorwaarden zijnde bij keuring moet hij de emissienormnog halen en geen storend geluid/ resonantie produceren tussen de 110 km/h a 140 km/h.

Antwoordenen richtprijzen mogen gerust via pm.

Mvg vfr
                      Voor nog meer mensen interessant, dus misschien kunnen de mogelijkheden openbaar gedeeld worden ipv in een pm .
                      .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Wij geven 5 jaar garantie op de goede werking van onze software.
                        Wij garanderen de door ons beloofde vermogenstoename van de herprogrammatie indien de motor in goede staat is.
                        Wij geven 5 jaar lang gratis nieuwe software indien je een update krijgt bij de dealer.
                        Wij geven 5 jaar garantie dat we de wagen gratis terug origineel zetten indien gewenst ( bijvoorbeeld bij verkoop ).
                        Wij garanderen een individuele afstelling en grondige diagnose van elke wagen.
                        Wij garanderen dat de software volledig bij ons ontwikkeld werd door één van onze gediplomeerde ingenieurs.
                        Wij geven 2 weken niet-tevreden-geld-terug garantie.
                        U kan al onze garanties nalezen in onze algemene voorwaarden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
                          Voor nog meer mensen interessant, dus misschien kunnen de mogelijkheden openbaar gedeeld worden ipv in een pm .
                          .
                          Zal wel Frankie zijn zeker

Comment

• Overigens heb ik mijn keuze al gemaakt. Ik zal met mijn Giulietta QV weer naar BR Performance gaan, net als ik met mijn Mini Clubman S gedaan heb. Ben daar nu diverse keren geweest, zowel als om te chippen als met clubmeetings en heb veel vertrouwen in ze. Maar eerst volledige Supersprint uitlaat.
                            Last edited by ; 07/07/2013, 12:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                              In de F1 haalden ze vroeger 1000pk uit een 1.8... Is misschien geen correcte vergelijking maar zo'n serieuze sprong is het niet hoor. Ik zou die wagen gewoon laten chippen.
                              Ja da's waar, maar als je weet dat ze in de F1 tot 8 motoren per seizoen mogen gebruiken (volgend seizoen 5), dan is dat inderdaad niet echt zo'n correcte vergelijking hé
                              Tijdje geleden op national geographic ging het over de Veyron, daar konden ze ook een veelvoud uit de motor halen, maar dat was te gevaarlijk voor brand

Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk Berichten
                              Wij geven 5 jaar garantie op de goede werking van onze software.
                              Wij garanderen de door ons beloofde vermogenstoename van de herprogrammatie indien de motor in goede staat is.
                              Wij geven 5 jaar lang gratis nieuwe software indien je een update krijgt bij de dealer.
                              Wij geven 5 jaar garantie dat we de wagen gratis terug origineel zetten indien gewenst ( bijvoorbeeld bij verkoop ).
                              Wij garanderen een individuele afstelling en grondige diagnose van elke wagen.
                              Wij garanderen dat de software volledig bij ons ontwikkeld werd door één van onze gediplomeerde ingenieurs.
                              Wij geven 2 weken niet-tevreden-geld-terug garantie.
                              U kan al onze garanties nalezen in onze algemene voorwaarden.
                              Jep, en wat als je een technisch mankement hebt, zoals je vliegwiel bv?
                              Garage houdt er zijn handen vanaf, en de tuner zal ook wel beweren dat het z'n fout niet is. Jouw keuze nog altijd natuurlijk

Comment

Jep, en wat als je een technisch mankement hebt, zoals je vliegwiel bv?
                                Garage houdt er zijn handen vanaf, en de tuner zal ook wel beweren dat het z'n fout niet is. Jouw keuze nog altijd natuurlijk
                                komt ons bekend voor hebben we nog ergens gelezen

Comment

komt ons bekend voor hebben we nog ergens gelezen
                                  Tell me more

Comment

Tell me more
                                    Veel lees plezier http://www.autoforum.be/showthread.p...iptuning/page8

Comment

Thnx. Blijkbaar is iedereen tevreden over chiptuning van dieselwagens alleen bij Kefkie is het tegengevallen :/

Comment

• Correctie, er zijn meerdere gevallen die niet content zijn van een tuning.
                                        Maar die zeggen daar gwn niets over
                                        BMW X5 45e

Comment

• Ik was ook tevreden bij mijn 206, alleen de verkoopstrucjes van die mannen steken mij tegen. Veel blablabla, maar daar kwam op t einde nie veel van in huis.

Comment

Working...
                                          X