Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Beste,
Enkelevraagkes mbt alfa giulietta qv:
Wat kunnenjullie met de DNA knop?
Wat kunnenjullie met het koppel en pk’s?
Watkunnen/weten jullie ivm het aanpassen van de in – uitlaat. Voor de uitlaat zijner voor mij wel enkele voorwaarden zijnde bij keuring moet hij de emissienormnog halen en geen storend geluid/ resonantie produceren tussen de 110 km/h a 140 km/h.
Antwoordenen richtprijzen mogen gerust via pm.
Mvg vfr
Comment
-
Zou graag mn Mitsu Lancer late chippen. Standaard 300nm & 115pk. Valt te chippe naar 175pk en 360nm koppel. Auto rijd redelijk vlot als de naftbak leeg is, ik er alleen in zit en geen bagage mee heb maar dat is bijna nooit Laten chippen zou zoveel meer rijplezier geven
Als ik het laat doen zowieso bij Br Performance, heb enkele maten die hun auto er hebbe late chippe en ze spreke er alleen maar lof over
Heb alleen schrik voor als ik er iets mee aan de hand krijg :/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk BerichtenZou graag mn Mitsu Lancer late chippen. Standaard 300nm & 115pk. Valt te chippe naar 175pk en 360nm koppel. Auto rijd redelijk vlot als de naftbak leeg is, ik er alleen in zit en geen bagage mee heb maar dat is bijna nooit Laten chippen zou zoveel meer rijplezier geven
Als ik het laat doen zowieso bij Br Performance, heb enkele maten die hun auto er hebbe late chippe en ze spreke er alleen maar lof over
Heb alleen schrik voor als ik er iets mee aan de hand krijg :/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten'K zou toch eerst wachten totdat je garantie is verlopen hoor... En da's wel een serieuze sprong, van 115pk uit een 1.8 diesel naar 175pk.
Maar Br geeft zelf 3j garantie zodra je laat chippe. Tis ne blok van 150pk maar elektronish begrensd naar 115 Begrenzing er late afhale geeft me dus al 150
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk BerichtenMaar Br geeft zelf 3j garantie zodra je laat chippe.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Glennyman
Maar Br geeft zelf 3j garantie zodra je laat chippe.
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk BerichtenHere we go againBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten'K zou toch eerst wachten totdat je garantie is verlopen hoor... En da's wel een serieuze sprong, van 115pk uit een 1.8 diesel naar 175pk.
In de F1 haalden ze vroeger 1000pk uit een 1.8... Is misschien geen correcte vergelijking maar zo'n serieuze sprong is het niet hoor. Ik zou die wagen gewoon laten chippen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenBeste,
Enkelevraagkes mbt alfa giulietta qv:
Wat kunnenjullie met de DNA knop?
Wat kunnenjullie met het koppel en pk’s?
Watkunnen/weten jullie ivm het aanpassen van de in – uitlaat. Voor de uitlaat zijner voor mij wel enkele voorwaarden zijnde bij keuring moet hij de emissienormnog halen en geen storend geluid/ resonantie produceren tussen de 110 km/h a 140 km/h.
Antwoordenen richtprijzen mogen gerust via pm.
Mvg vfr
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Wij garanderen de door ons beloofde vermogenstoename van de herprogrammatie indien de motor in goede staat is.
Wij geven 5 jaar lang gratis nieuwe software indien je een update krijgt bij de dealer.
Wij geven 5 jaar garantie dat we de wagen gratis terug origineel zetten indien gewenst ( bijvoorbeeld bij verkoop ).
Wij garanderen een individuele afstelling en grondige diagnose van elke wagen.
Wij garanderen dat de software volledig bij ons ontwikkeld werd door één van onze gediplomeerde ingenieurs.
Wij geven 2 weken niet-tevreden-geld-terug garantie.U kan al onze garanties nalezen in onze algemene voorwaarden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk BerichtenVoor nog meer mensen interessant, dus misschien kunnen de mogelijkheden openbaar gedeeld worden ipv in een pm .
.
Comment
-
Overigens heb ik mijn keuze al gemaakt. Ik zal met mijn Giulietta QV weer naar BR Performance gaan, net als ik met mijn Mini Clubman S gedaan heb. Ben daar nu diverse keren geweest, zowel als om te chippen als met clubmeetings en heb veel vertrouwen in ze. Maar eerst volledige Supersprint uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIn de F1 haalden ze vroeger 1000pk uit een 1.8... Is misschien geen correcte vergelijking maar zo'n serieuze sprong is het niet hoor. Ik zou die wagen gewoon laten chippen.
Tijdje geleden op national geographic ging het over de Veyron, daar konden ze ook een veelvoud uit de motor halen, maar dat was te gevaarlijk voor brand
Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk BerichtenWij geven 5 jaar garantie op de goede werking van onze software.
Wij garanderen de door ons beloofde vermogenstoename van de herprogrammatie indien de motor in goede staat is.
Wij geven 5 jaar lang gratis nieuwe software indien je een update krijgt bij de dealer.
Wij geven 5 jaar garantie dat we de wagen gratis terug origineel zetten indien gewenst ( bijvoorbeeld bij verkoop ).
Wij garanderen een individuele afstelling en grondige diagnose van elke wagen.
Wij garanderen dat de software volledig bij ons ontwikkeld werd door één van onze gediplomeerde ingenieurs.
Wij geven 2 weken niet-tevreden-geld-terug garantie.U kan al onze garanties nalezen in onze algemene voorwaarden.
Garage houdt er zijn handen vanaf, en de tuner zal ook wel beweren dat het z'n fout niet is. Jouw keuze nog altijd natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenJep, en wat als je een technisch mankement hebt, zoals je vliegwiel bv?
Garage houdt er zijn handen vanaf, en de tuner zal ook wel beweren dat het z'n fout niet is. Jouw keuze nog altijd natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichtenkomt ons bekend voor hebben we nog ergens gelezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glennyman Bekijk BerichtenTell me more
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk BerichtenVeel lees plezier http://www.autoforum.be/showthread.p...iptuning/page8
Comment
Comment