Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtennee, jij zegt tegen uw auto dat hij moet schakelen, zelf schakelen is met een pook en een koppelingspedaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
Als je de tekst goed leest zie je dat ik met de Shell V-Power diesel nooit problemen gehad heb, alleen dat de Esso diesel nog ietsje zuiniger en goedkoper is, en dat de motor zachter draait.
Je reactie slaat dan ook nergens op.
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenSinds ik met Esso diesel rij heb ik dus al enkele keren hetzelfde voorgehad, dat ik in 4de blijf rijden ipv naar 5de te schakelen, of in 5de ipv naar 6de op te schakelen.
De motor draait bij mij op Esso diesel dus ook veel stiller dan op de Shell V-Power diesel.
Om nog maar te zwijgen van de gewone Shell diesel die ik effe getest heb, daarmee leek ik met een tractor te rijden ipv met een auto!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenWilt niet zeggen als een paar mensen dit meemaken dat iedereen dit moet geloven.
V-power diesel is voor een deel synthetische diesel. Niet elke motor vindt dit fijn omdat de smering schraler is.
Maar het verwijdert wel vuil uit uw systeem. Ik kan u garanderen dat bij een super koude start tijdens de winter uw motor sneller zal aanslaan en rustiger zal lopen!
Voor mensen die rustig rijden is gewone diesel of benzine uitstekend. Maar als je veel autobahn ritten doet zoals ik heb je een brandstof nodig die optimaal verbrandt tijdens die hoge toeren.
Waarom anders verkopen ze in Duitsland de beste brandstoffen? 102Octaan benzine en 61.5 Cetaan diesel. Ik zou niet weten in welk land er nog een beter brandstof is.
Zelfs Polen heeft beter brandstof dan in Belgie. (A-merk pomp)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNog eens...., het gaat hier niet over de kwaliteitsverschillen tussen verschillende octaan- en cetaangehaltes. Het gaat over de eventuele verschillen in kwaliteit tussen dezelfde brandstoffen (dus zelfde octaan en cetaantoestanden, ja?) van verschillende merken. We hebben het dan vooral over de verschillen tussen die zogezegd inferieure supermarkt brandstoffen (het laatste uit de tank, geen wonderadditieven, blablabla...) en die superieure met flashy benamingen doorspekte magische premiumtoestanden.
Zal ik u nu eens iets zeggen?
Mijn schoonbroer die woont in Engeland. Die heeft een Peugeot 308SW met een 1.6Hdi motor.
Hij heeft altijd tesco getankt. Na een tijd begon zijn motor te stotteren.... Diagnose: hele Brandstofsysteem vastgelopen.
Dus hij dacht okee niets aan de hand het is gemaakt onder de garantie.. Dus hij tankt gewoon opnieuw tesco supermarket diesel.
Daarna weer hetzelfde verhaal. Diagnose: brandstofsysteem vastgelopen.
Toen hebben de experts de motor helemaal bekeken met een interne camera. VUIL VUIL EN NOG EENS VUIL. ze zeiden dat het probleem lag aan de lage kwaliteit van brandstof.
Hij heeft toen de KOSTEN VAN ZE ALLEBIJ MOET BETALEN. nu, tankt hij bp diesel en bp ultimate diesel. Totaal geen problemen meer. That will let you think twice....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenZal ik u nu eens iets zeggen?
Mijn schoonbroer die woont in Engeland. Die heeft een Peugeot 308SW met een 1.6Hdi motor.
Hij heeft altijd tesco getankt. Na een tijd begon zijn motor te stotteren.... Diagnose: hele Brandstofsysteem vastgelopen.
Dus hij dacht okee niets aan de hand het is gemaakt onder de garantie.. Dus hij tankt gewoon opnieuw tesco supermarket diesel.
Daarna weer hetzelfde verhaal. Diagnose: brandstofsysteem vastgelopen.
Toen hebben de experts de motor helemaal bekeken met een interne camera. VUIL VUIL EN NOG EENS VUIL. ze zeiden dat het probleem lag aan de lage kwaliteit van brandstof.
Hij heeft toen de KOSTEN VAN ZE ALLEBIJ MOET BETALEN. nu, tankt hij bp diesel en bp ultimate diesel. Totaal geen problemen meer. That will let you think twice....
Ik woon niet in Engeland.
Denk jij nu echt dat Makro, DATS24,... rommel brandstof gebruiken? In België worden tankstations onverwacht frequent gecontroleerd op de samenstelling van hun brandstoffen, beste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenZal ik u nu eens iets zeggen?
Mijn schoonbroer die woont in Engeland. Die heeft een Peugeot 308SW met een 1.6Hdi motor.
Hij heeft altijd tesco getankt. Na een tijd begon zijn motor te stotteren.... Diagnose: hele Brandstofsysteem vastgelopen.
Dus hij dacht okee niets aan de hand het is gemaakt onder de garantie.. Dus hij tankt gewoon opnieuw tesco supermarket diesel.
Daarna weer hetzelfde verhaal. Diagnose: brandstofsysteem vastgelopen.
Toen hebben de experts de motor helemaal bekeken met een interne camera. VUIL VUIL EN NOG EENS VUIL. ze zeiden dat het probleem lag aan de lage kwaliteit van brandstof.
Hij heeft toen de KOSTEN VAN ZE ALLEBIJ MOET BETALEN. nu, tankt hij bp diesel en bp ultimate diesel. Totaal geen problemen meer. That will let you think twice....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenThere is nothing better than shifting it by yourself
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEN ZAL IK U EENS IETS ZEGGEN!
Ik woon niet in Engeland.
Denk jij nu echt dat Makro, DATS24,... rommel brandstof gebruiken? In België worden tankstations onverwacht frequent gecontroleerd op de samenstelling van hun brandstoffen, beste.
Verschil in prestaties was er zeker niet maar de manier hoe de auto draaide bij stilstand was toch opmerkelijkBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenHehe...En wat als...Wie zegt dat die bewuste pomp niet toevallig, wanneer je schone broer kwam tanken op het aller, allerlaatste drupje diesel zat (Lees dus vuile troep ertussen) en net hij toevallig op dat moment ging tanken met alle gevolgen vandien!!?? Mag niet maar het gebeurt wel! Wel een foutje die bij iedere pomp kan gebeuren maar je zult het maar meemaken.. Zoals je zult begrijpen...iets onderbouwen is niet zo eenvoudig als met het voorbeeld van je schoonbroer..te simpel en te doorzichtig.. Sry mate maar je schoonbroervoorbeeld wankelt als een scheve kruk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEN ZAL IK U EENS IETS ZEGGEN!
Ik woon niet in Engeland.
Denk jij nu echt dat Makro, DATS24,... rommel brandstof gebruiken? In België worden tankstations onverwacht frequent gecontroleerd op de samenstelling van hun brandstoffen, beste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBij mij is het verschil tussen makro en shell toch opmerkelijk anders, en dat is niet van toevallig 1 slechte naftbak maar vergeleken over meerdere naftbakken.
Verschil in prestaties was er zeker niet maar de manier hoe de auto draaide bij stilstand was toch opmerkelijk
Bij mij is dit ook!
Niet echt een verschil in prestaties maar wel merkbaar meer motorlawaai op de snelweg.
Bij koude start stonk die ook naar verbrand.
Bij goede diesel ruikt die lekker zoet uit de uitlaat.
Comment
-
Tijd om de topic titel te veranderen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenMooie cockpit..enheu ik schakel ook zelf, alleen hoef ik die vervelende koppelingspedaal niet te gebruiken, vooral in file is dat zeer ontspannend.. Ach ja, iedere heug zijne meug.
Maar dit is belange nog niet het duurste.
Met individual bekleding kom je uit rond de 60 000 Euro voor full option...
Comment
-
.....Last edited by knight-rider; 18/08/2013, 20:47.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtennee, jij zegt tegen uw auto dat hij moet schakelen, zelf schakelen is met een pook en een koppelingspedaal.
En ik ben blijkbaar niet de enige die het zo ziet >>>>
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenMooie cockpit..enheu ik schakel ook zelf, alleen hoef ik die vervelende koppelingspedaal niet te gebruiken, vooral in file is dat zeer ontspannend.. Ach ja, iedere heug zijne meug.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls je domme praat verkoopt krijg je al even domme reacties man. Dat vetgedrukte in uw post zijn pure nonsens en verzinsels. Vooral dat laatste zinnetje, hoe kom je er zelfs nog maar op om zoiets te zeggen? Man man...
Daar is niks nonsens of verzinsels bij, het is pure realiteit uit eigen ondervinding.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenWilt niet zeggen als een paar mensen dit meemaken dat iedereen dit moet geloven.
V-power diesel is voor een deel synthetische diesel. Niet elke motor vindt dit fijn omdat de smering schraler is.
Maar het verwijdert wel vuil uit uw systeem. Ik kan u garanderen dat bij een super koude start tijdens de winter uw motor sneller zal aanslaan en rustiger zal lopen!
Voor mensen die rustig rijden is gewone diesel of benzine uitstekend. Maar als je veel autobahn ritten doet zoals ik heb je een brandstof nodig die optimaal verbrandt tijdens die hoge toeren.
Waarom anders verkopen ze in Duitsland de beste brandstoffen? 102Octaan benzine en 61.5 Cetaan diesel. Ik zou niet weten in welk land er nog een beter brandstof is.
Zelfs Polen heeft beter brandstof dan in Belgie. (A-merk pomp)
Comment
Comment